Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seru Saru  (Luettu 1936 kertaa)

Poissa Upporikas

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Seru Saru
« : Toukokuu 09, 2024, 11:03:45 »
Onko herroilla kokemuksia kyseisestä neidistä? Hieman pyöreämpi kuvissa mutta se kyllä mulle käy.

Poissa vorri123

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seru Saru
« Vastaus #1 : Toukokuu 09, 2024, 16:26:32 »
Kyllä on. Kävin pettymässä muutama viikko sitten, kaikin puolin ei jatkoon.

Poissa Upporikas

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seru Saru
« Vastaus #2 : Toukokuu 09, 2024, 18:48:21 »
Mikä oli ongelmana?

Poissa vorri123

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seru Saru
« Vastaus #3 : Toukokuu 09, 2024, 20:12:09 »
Tyttö selvästi käyttää jotain koska kävi niin hitaalla ja muutenkin oli todella vaisu. Asunto todella epäsiisti. Olisi pitänyt kääntyä jo ovella.

Suihinotto oli ihan ok, mutta ei varsinaisesti hyvä. Juuri laukeamishetkellä lopetti imemisen ja runkkaamisen vaikka olimme sopineet cim. Pantaessa ei ollenkaan aktiivinen ja katselee seiniä ja kattoa. Kroppa oli ihan kiva kyllä varsinkin perse jos nyt tykkää vähän pehmeämmästä pt:stä kuten minä. Puheista päätellen olisi saanut myös paljaalla. Selaili puhelinta ja vastaili muille asiakkaille kierrosten välissä joka latisti tunnelmaa entisestään.

Poissa Jirij

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seru Saru
« Vastaus #4 : Toukokuu 09, 2024, 22:23:50 »
Ihan mukava tyttö tämä on, mun makuun olevat palvelut ja hyvin meillä toimi kemiat. Kuvat pitää hyvin paikkansa niin ei pitäisi tulla yllätyksenä jos käy vierailulla. Täytyy ilokseni todeta, että kivasti tullut uusia tyttöjä alalle ja saatavilla kunnon palveluja eikä mitään pillunnuolentaa elmukelmun läpi mitä nää toiset Suomi mimmit tarjoaa. On meinaa eroa kuin yöllä ja päivällä ja ei tarvii kahta kertaa miettiä ketä sponsoroi jatkossa

Poissa HevosmieS97

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seru Saru
« Vastaus #5 : Toukokuu 12, 2024, 12:12:58 »
Mulla hyvä kokemus. Kemiat kohtasi myös hyvin ja eipä siinä mun mielestäni mitään päihteitä oltu käytetty. Asunnon suhteen niin sehän todella pieni eikä mun mielestä mitenkään epäsiisti ollut.