Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perseennuolijat  (Luettu 1158 kertaa)

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 279
  • * Kelpo kaveri
Perseennuolijat
« : Toukokuu 07, 2024, 19:56:57 »
Olen yleensä ollut siisti herrasmies. Nuolen naisia ja heidän pyllyjä, koska nautin aktista ja haluan saada heille myös mielihyvää. Viime aikoina olen kuitenkin tehnyt uusia löytöjä, ja löytänyt itsestäni hiukan irstaampia puolia. Mitä jos olisin itse pyllynnuolennan kohteena?  :P

Jonkun aikaa sitten koin ensimmäistä kertaa aidon rimmingin vastaanottavana osapuolena. Pakko myöntää, että tämä avasi uusia tuntemuksia, ja sain järjettömän hyvän olon siitä  :headbang:

Tämä palvelu on kuitenkin sen verran alistavaa naisia kohtaan, etten ole tohtinut pyytää tätä kovin monelta mimmiltä. Hehän saattaisivat pitää minua joksikin pervona, kun kehtaan kysyä mitään tällaista? Joten ajattelin, jos voisin tiedustella täältä hyviä perseennuolijoita, ja sitten ottaa heihin yhteyttä ilman omantunnon kolkutusta :drinking:

Suosin kotimaisia, niin pohdin jos kotimaisista löytyy mylskin sellaisia, jotka nauttii sen antamisesta ilman kumia välissä? Tunnetustihan kotimaiset karttavat owoa, niin loogisesti karttaisivat myös perseennuolemista. Kuitenkin on olemassa palveluntarjoajia, jotka eivät ikinä suostu owoon, mutta suostuvat rimmingiin lisämaksusta! Joten ehkä perseennuoleminen onkin ollut yleisemmin saatavilla?! :sheep:
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩

Poissa Sutki67

  • Jr. Member
  • Viestejä: 91
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perseennuolijat
« Vastaus #1 : Toukokuu 09, 2024, 16:20:35 »
Monessa työpaikassa olen "rimmaajiin" törmännyt, sorry off topic, mutta tosiaan kotimaisten palvelulistoilla harvoin listattu. On kai monilta pt:ltä hullumpiakin kyselty, joten kysymällä rohkeasti lienee asia selviää pt:lta.
En usko ellen näe.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9071
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Perseennuolijat
« Vastaus #2 : Toukokuu 09, 2024, 17:00:50 »
Kyllä kunnon narttu perseen nuolee. Parasta on sellainen lipokieli jonka lipaisu alkaa hanurista, etenee no mans landia pitkin ja loppuu palleihin.
Why so fragile?

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 650
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Perseennuolijat
« Vastaus #3 : Toukokuu 11, 2024, 08:03:52 »
Itselläni viimeisin perin tyydyttävä kokemus pyllyn nuolemisesta on Lottarose.
Sekä nuolijana että nuoltavana.
Neito todella osaa tämänkin homman.

Poissa certiina

  • Full Member
  • Viestejä: 273
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Perseennuolijat
« Vastaus #4 : Toukokuu 11, 2024, 08:11:39 »
Häh , eikö perse kuulu aina nuolla , jokuhan kuulemma nuolee vitunkin ?  :wanker: