Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Jenny real
Vieras1755:
Itsehän olin jo alaovella, kun Jenny kysyi vielä ikää ja syntyperää, mutta onneksi ne miellyttivät häntä :D
Ekalla kerralla oli kyllä ihme säätöä, mutta kokemus oli premiumia. Nyt vähemmän säätöä, ja kokemus semmoinen että sille voi runkkailla myöhemmin.
Ehkä parhaimmat ovat vain hankalasti saatavilla? :D Argentiinan Amandan kanssakin koitin hieroa aikoja, mutta sain vasta ajan puhelinkuulustelua varten ja ajattelin että menee vähän turhan vaikeaksi, varsinkin kun aika ei sopinut itselleni eikä se itsessään ollut vielä tae mistään. Kyydit eittämättä olisivat myös menneet kokemus-kategoriaan kuitenkin.
MestariMerlin:
Hankalaksi mennyt harrastaminen.. no onneksi on sentään edes muutama laatunainen joille aina pääsee kun ovat
Suomessa. Moni hyvä on tosin kadonnut ja uusia ei oikein ole tullut tilalle..
MestariMerlin:
Taitaa Jenspa olla nyt sitten kumminkin tulossa, piti jo tänään mutta huomiselle venähtää..😇
Valitettavasti vain ei stadiin vaan Espoon "keskukseen".. mikä on itselleni varsin etäinen paikka. Lupaili tosin siirtyä tänne sitten sunnuntaina mutta katsotaan miten käy..😅
TeeMuki:
Itsekkin päätin käydä kokeilemassa kun arvosteluita luki niin olisi odottanut hyvää palvelua. Osottautuikin olevan kirkkaasti huonoimpia kokemuksia mihin olen tässä harrastuksessa törmännyt :/ Poisti näköjään arvostelut näkyviltä sen jälkeen kun olin omani laittanut.
Toisaalta koko tytön meininki vaikutti siltä ettei ollut nukkunut edellisenä yönä ollenkaan ja olisi korvaukseksi muutaman kupillisen kahvia juonut ennen tapaamista jaksaakseen. Olisikohan ollut niin loppuun palanut jo nyt ja itselleni kävi vain todella huono ajoitus.
MestariMerlin:
Luin tuon rapsan ja jotenkin tästä mimmistä haiskahtaa se että vedetään aivan liian kovalla tahdilla.. ehkä Jenspa oli yrittänyt nollata jollain metodilla edellisiltana ja nyt oltiin heikossa hapessa. Ja joku haluaa vielä jotain ihmevekottimia alkaa kokeilemaan..😅 Nämä on näitä..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta