Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Penishieronta

<< < (2/7) > >>

Balls:

--- Lainaus käyttäjältä: nimara - Tammikuu 14, 2020, 16:42:08 ---Mahtaako jo nyt Suomessa olla vastaavaa, kun Tallinnassa muutama vuosi sitten  ;D https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201707262200287450

--- Lainaus päättyy ---

Nämä artikkelit tulivat myös mulle vastaan, kun palveluntarjoajia yritin googlettaa.

-Balls

Venla:
Mietin viitsinkö kommentoida, mutta kun nyt ei löydy omakehu-ketjuakaan tähän hätään, niin mun käsityötä on kuvailtu enemmän just hieronnaksi. Ja siis tosiaan kyse ei ole runkkauksesta, vaan hitaasta kiusoittelevasta hoidosta.
Ja sitten ne huonot uutiset, sekä syy miksi tuota en mainosta. Mulla hinnoittelu on aina ajasta, ja mistään käsihommista on ihan varmasti luonnollista ettei haluta maksaa koko setin hintaa.
Normitapaamisilla sitten ongelmana tuossa käsityössä on se, että sitä harvoin saa tehdä oikein kunnolla pitkän kaavan mukaan, koska siinä vaiheessa ei vielä haluta laueta. Mutta, mun fiilis on, että mulla taitaapi käydä muutamia asiakkaita jotka lähinnä on tän käsityön perään.

Ja ai niin, jossain ketjussa joskus joku kysyi et miten se muna saadaan pystyyn jos ei tee owoa ja kortsua ei haluta löysään munaan. No just penishieronnalla se saadaan pystyyn ja sitten vaan kumi kehiin  ;D

japev:

--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Helmikuu 10, 2020, 21:08:35 ---Mietin viitsinkö kommentoida, mutta kun nyt ei löydy omakehu-ketjuakaan tähän hätään, niin mun käsityötä on kuvailtu enemmän just hieronnaksi. Ja siis tosiaan kyse ei ole runkkauksesta, vaan hitaasta kiusoittelevasta hoidosta.
Normitapaamisilla sitten ongelmana tuossa käsityössä on se, että sitä harvoin saa tehdä oikein kunnolla pitkän kaavan mukaan, koska siinä vaiheessa ei vielä haluta laueta. Mutta, mun fiilis on, että mulla taitaapi käydä muutamia asiakkaita jotka lähinnä on tän käsityön perään.
Ja ai niin, jossain ketjussa joskus joku kysyi et miten se muna saadaan pystyyn jos ei tee owoa ja kortsua ei haluta löysään munaan. No just penishieronnalla se saadaan pystyyn ja sitten vaan kumi kehiin  ;D

--- Lainaus päättyy ---

SOLD, niin hyvä myyntipuhe että odotan saapumistasi tännepäin..

Vieras0370:
Parhaita hierontoja mitä itse olen saanut, on ehdottomasti Riihimäen Helena ja Länsi-Helsingissä vaikuttava Meeme.
Kumpikin jo vähän iäkkäämpiä daameja, eli todellakin heillä on homma hanskassa, kirjaimellisesti.

Stella:
 lf you want to get very nice gentle slowly penis massage, you can come to me.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta