Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Penishieronta  (Luettu 22073 kertaa)

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1993
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Penishieronta
« Vastaus #20 : Helmikuu 07, 2021, 19:02:11 »
Mietin viitsinkö kommentoida, mutta kun nyt ei löydy omakehu-ketjuakaan tähän hätään, niin mun käsityötä on kuvailtu enemmän just hieronnaksi. Ja siis tosiaan kyse ei ole runkkauksesta, vaan hitaasta kiusoittelevasta hoidosta.
Ja sitten ne huonot uutiset, sekä syy miksi tuota en mainosta. Mulla hinnoittelu on aina ajasta, ja mistään käsihommista on ihan varmasti luonnollista ettei haluta maksaa koko setin hintaa.
Normitapaamisilla sitten ongelmana tuossa käsityössä on se, että sitä harvoin saa tehdä oikein kunnolla pitkän kaavan mukaan, koska siinä vaiheessa ei vielä haluta laueta. Mutta, mun fiilis on, että mulla taitaapi käydä muutamia asiakkaita jotka lähinnä on tän käsityön perään.

Ja ai niin, jossain ketjussa joskus joku kysyi et miten se muna saadaan pystyyn jos ei tee owoa ja kortsua ei haluta löysään munaan. No just penishieronnalla se saadaan pystyyn ja sitten vaan kumi kehiin  ;D

Tässä, jos missä, on koko homman ydin:

Sulla on pitkä (60-90min) aika. Ensimmäinen varvi heti kun ovesta pääsee sisälle ja 15min homma selvä koska vaan niin kiima. Mitä sitten? Yleensä saa alkaa vihjailemaan naiselle että mitä jos alkaisin vähän duuniin välillä - lopputuloksena armotonta menoa (runkkausta ja hampaat kiinni hepissä) ettei veitikka lämpene ja asikaskin alkaa tuskastumaan.

Mutta JOSPA  lähestyttäisiin asiaa Venlan mainitsemalla hoidolla. Hitaasti loppuajan puitteissa ja ruiskis vaan, tai voi siinä innostua jopa toiselle kierrokselle. Siinä ei horon rannekaan väsy kun ei tarvi vatkata niin saatanasti.

Naiset - ottakaa Venlalta tunnin aika ja hän opettaa teille penishierontaa.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Penishieronta
« Vastaus #21 : Helmikuu 08, 2021, 00:29:28 »
^ opetusmateriaalistakaan ei varmaan ois pulaa tällä kurssilla!
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Penishieronta
« Vastaus #22 : Helmikuu 08, 2021, 07:14:03 »
^
Okei, sait ylipuhuttua 😁
Amator

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1993
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Penishieronta
« Vastaus #23 : Helmikuu 08, 2021, 16:20:40 »
^ opetusmateriaalistakaan ei varmaan ois pulaa tällä kurssilla!

Kukapa sitä ei uhrautuisi tieteen nimessä?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0224

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Penishieronta
« Vastaus #24 : Helmikuu 09, 2021, 15:00:09 »
Toisessa ketjussa tätä hieman jo sivuttukin, mutta kaipaisin tietoa pk-seudun liukkaimmista ja taitavimmista käsistä!
Tähän taiteenlajiin olen ihastunut ja hyviä tekijöitä on harvassa.
Toki mukana saa tulla muutakin hierontaa, mutta pitkäkestoinen ja perusteellinen, pitkitetty nautinto penikseen pääpainona.

Toisessa ketjussa mainittuna taisi olla ainakin Viola ja Espoolaisrouva, joiden käsittelyä en ole vielä kokenut.
Aikoinaan Helsingissä operoi Tantra Lady(nykyään Tallinassa) ja hänenlaistaan en sittemmin ole löytänyt.

Hki paikoista todettu laadukkaaksi kampissa sijaitseva ”kauneushoitola”, josta myös toisessa ketjussa keskusteltu. Erittäin hyvä, mutta parempaakin olen saanut.
Toinen erittäin hyväksi koettu hoito on myös toisessa ketjussa mainittu hierontapiste kallio/hakaniemi suunnalla, lyhyen tumman tukan omaava hieroja kyseessä. Hän tekee myös urheiluhierontaa.
Tämä tällä hetkellä oma Stadin suosikkini.

Kokonaisuudessaan meikäläisen tattia on hieronut pk-seudulla varmastikin yli 30 hierojaa, joista 3:lle antaisin kiitettävän, 3:lle hyvän ja loput ovat saaneet kassit tyhjiksi.
Tantra Ladyn voittanutta ei ole löytynyt, mutta sitä tässä siis etsitään, hän kun ei kuulemma tänne ole ainakaan lähiaikoina tulossa.

Kiitos jo etukäteen vinkeistä!

-Balls

Mua kiinnostaisi tämä hierontapaikka. Voi laittaa YV/n

Poissa Loverboy1985

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: Penishieronta
« Vastaus #25 : Helmikuu 22, 2021, 21:44:15 »
Toisessa ketjussa tätä hieman jo sivuttukin, mutta kaipaisin tietoa pk-seudun liukkaimmista ja taitavimmista käsistä!
Tähän taiteenlajiin olen ihastunut ja hyviä tekijöitä on harvassa.
Toki mukana saa tulla muutakin hierontaa, mutta pitkäkestoinen ja perusteellinen, pitkitetty nautinto penikseen pääpainona.

Toisessa ketjussa mainittuna taisi olla ainakin Viola ja Espoolaisrouva, joiden käsittelyä en ole vielä kokenut.
Aikoinaan Helsingissä operoi Tantra Lady(nykyään Tallinassa) ja hänenlaistaan en sittemmin ole löytänyt.

Hki paikoista todettu laadukkaaksi kampissa sijaitseva ”kauneushoitola”, josta myös toisessa ketjussa keskusteltu. Erittäin hyvä, mutta parempaakin olen saanut.
Toinen erittäin hyväksi koettu hoito on myös toisessa ketjussa mainittu hierontapiste kallio/hakaniemi suunnalla, lyhyen tumman tukan omaava hieroja kyseessä. Hän tekee myös urheiluhierontaa.
Tämä tällä hetkellä oma Stadin suosikkini.

Kokonaisuudessaan meikäläisen tattia on hieronut pk-seudulla varmastikin yli 30 hierojaa, joista 3:lle antaisin kiitettävän, 3:lle hyvän ja loput ovat saaneet kassit tyhjiksi.
Tantra Ladyn voittanutta ei ole löytynyt, mutta sitä tässä siis etsitään, hän kun ei kuulemma tänne ole ainakaan lähiaikoina tulossa.

Kiitos jo etukäteen vinkeistä!

-Balls

Mua kiinnostaisi tämä hierontapaikka. Voi laittaa YV/n


Miniakin kiinnostaa. Voi laittaa YV.🙂

Poissa Furdik

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Penishieronta
« Vastaus #26 : Toukokuu 28, 2021, 10:11:30 »
Täällä kiinnostaa myös, laita ihmeessä YV!

Poissa Terotero

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Penishieronta
« Vastaus #27 : Lokakuu 02, 2021, 06:09:12 »
Yv:tä kiitos, jos yhteydenotto onnistuu s-postitse tai on liiketilan osoite niin kiinnostelee

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Penishieronta
« Vastaus #28 : Lokakuu 05, 2021, 18:52:51 »
Toisessa ketjussa tätä hieman jo sivuttukin, mutta kaipaisin tietoa pk-seudun liukkaimmista ja taitavimmista käsistä!
Tähän taiteenlajiin olen ihastunut ja hyviä tekijöitä on harvassa.
Toki mukana saa tulla muutakin hierontaa, mutta pitkäkestoinen ja perusteellinen, pitkitetty nautinto penikseen pääpainona.

Toisessa ketjussa mainittuna taisi olla ainakin Viola ja Espoolaisrouva, joiden käsittelyä en ole vielä kokenut.
Aikoinaan Helsingissä operoi Tantra Lady(nykyään Tallinassa) ja hänenlaistaan en sittemmin ole löytänyt.

Hki paikoista todettu laadukkaaksi kampissa sijaitseva ”kauneushoitola”, josta myös toisessa ketjussa keskusteltu. Erittäin hyvä, mutta parempaakin olen saanut.
Toinen erittäin hyväksi koettu hoito on myös toisessa ketjussa mainittu hierontapiste kallio/hakaniemi suunnalla, lyhyen tumman tukan omaava hieroja kyseessä. Hän tekee myös urheiluhierontaa.
Tämä tällä hetkellä oma Stadin suosikkini.

Kokonaisuudessaan meikäläisen tattia on hieronut pk-seudulla varmastikin yli 30 hierojaa, joista 3:lle antaisin kiitettävän, 3:lle hyvän ja loput ovat saaneet kassit tyhjiksi.
Tantra Ladyn voittanutta ei ole löytynyt, mutta sitä tässä siis etsitään, hän kun ei kuulemma tänne ole ainakaan lähiaikoina tulossa.

Kiitos jo etukäteen vinkeistä!

-Balls

Laitaha turskaveli yv:nä top 3 ja yhteystiedot jakoon ni saadaan palveluntarjoajille töitä :)

Poissa mildmay

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Penishieronta
« Vastaus #29 : Lokakuu 06, 2021, 14:47:51 »
Venlan luona tuli käytyä joskus, parikin kertaa.  Ei ollut puhetta käsityöstä, kun "oikea" asia oli mielessä.  Täytyypä käydä taas tapaamassa ja antaa kätellä ajan kanssa.  -  Muutamassa thaikkupaikassa stadissa on vierailtu, ja myös priva show mestoissa.  Käsihoitoahan siellä vaan saa, ei mitään hierontaa.  "Intiimihierontaa"...  suomeksi se on runkkausta.  -  Paras kasityöläinen jonka olen tähän mennessä tavannut on "Viivi hieroo".  Saa koskettaa tissiä, saa koskettaa tussua.  Saa kielihoitoakin, kumin kanssa.  Sitä ihan viimestä, eli panemista ei saa.  Tyttö on pyöreä ja pehmeä juuri oikeista paikoista ja isojen tissien väliinkin voi painaa, ihan mielellään.  Puheliaskin Viivi on.  Meinasi lima lentää alkuvaiheessa, kun tyttö laukas: "Ihana runkata sun kyrpää".  Ja kehu vielä perään kuinka kalu on juuri sopiva, ei liian suuri eikä liian pieni.  Siitähän mies on aina mielissään kun kehutaan.  Hakekaa vaan naapurisivustolta ja pääsette käsittelyyn!

Poissa mika45v

  • Full Member
  • Viestejä: 151
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Penishieronta
« Vastaus #30 : Lokakuu 08, 2021, 15:42:39 »
Ensi kerralla kun Venla tulee huudeille voisin ihan hyvin ottaa 1h pelkkää penishierontaa.  :)

Poissa winelover

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Penishieronta
« Vastaus #31 : Lokakuu 13, 2021, 13:21:50 »
Venlan luona tuli käytyä joskus, parikin kertaa.  Ei ollut puhetta käsityöstä, kun "oikea" asia oli mielessä.  Täytyypä käydä taas tapaamassa ja antaa kätellä ajan kanssa.  -  Muutamassa thaikkupaikassa stadissa on vierailtu, ja myös priva show mestoissa.  Käsihoitoahan siellä vaan saa, ei mitään hierontaa.  "Intiimihierontaa"...  suomeksi se on runkkausta.  -  Paras kasityöläinen jonka olen tähän mennessä tavannut on "Viivi hieroo".  Saa koskettaa tissiä, saa koskettaa tussua.  Saa kielihoitoakin, kumin kanssa.  Sitä ihan viimestä, eli panemista ei saa.  Tyttö on pyöreä ja pehmeä juuri oikeista paikoista ja isojen tissien väliinkin voi painaa, ihan mielellään.  Puheliaskin Viivi on.  Meinasi lima lentää alkuvaiheessa, kun tyttö laukas: "Ihana runkata sun kyrpää".  Ja kehu vielä perään kuinka kalu on juuri sopiva, ei liian suuri eikä liian pieni.  Siitähän mies on aina mielissään kun kehutaan.  Hakekaa vaan naapurisivustolta ja pääsette käsittelyyn!

Kuulostaa hyvältä setiltä toi "Viivi Hieroo". Onkohan "Viivi Hieroo" eri  vai sama tapaus kuin "Viivi Hieroja", joka käyttää myös kuumakivia? Kumpi on parempi setti, jos eri tapaus 😀?

Poissa whiskylover

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Penishieronta
« Vastaus #32 : Marraskuu 12, 2023, 20:17:41 »
Täälläkin arvostettaisiin kovasti tarkempaa tietoa.

Toisessa ketjussa tätä hieman jo sivuttukin, mutta kaipaisin tietoa pk-seudun liukkaimmista ja taitavimmista käsistä!
Tähän taiteenlajiin olen ihastunut ja hyviä tekijöitä on harvassa.
Toki mukana saa tulla muutakin hierontaa, mutta pitkäkestoinen ja perusteellinen, pitkitetty nautinto penikseen pääpainona.

Toisessa ketjussa mainittuna taisi olla ainakin Viola ja Espoolaisrouva, joiden käsittelyä en ole vielä kokenut.
Aikoinaan Helsingissä operoi Tantra Lady(nykyään Tallinassa) ja hänenlaistaan en sittemmin ole löytänyt.

Hki paikoista todettu laadukkaaksi kampissa sijaitseva ”kauneushoitola”, josta myös toisessa ketjussa keskusteltu. Erittäin hyvä, mutta parempaakin olen saanut.
Toinen erittäin hyväksi koettu hoito on myös toisessa ketjussa mainittu hierontapiste kallio/hakaniemi suunnalla, lyhyen tumman tukan omaava hieroja kyseessä. Hän tekee myös urheiluhierontaa.
Tämä tällä hetkellä oma Stadin suosikkini.

Kokonaisuudessaan meikäläisen tattia on hieronut pk-seudulla varmastikin yli 30 hierojaa, joista 3:lle antaisin kiitettävän, 3:lle hyvän ja loput ovat saaneet kassit tyhjiksi.
Tantra Ladyn voittanutta ei ole löytynyt, mutta sitä tässä siis etsitään, hän kun ei kuulemma tänne ole ainakaan lähiaikoina tulossa.

Kiitos jo etukäteen vinkeistä!

-Balls

Mua kiinnostaisi tämä hierontapaikka. Voi laittaa YV/n


Miniakin kiinnostaa. Voi laittaa YV.🙂