Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Penishieronta
Nahkatakki:
--- Lainaus käyttäjältä: Raappahousu-Rane - Helmikuu 20, 2020, 10:43:52 ---Parhaita hierontoja mitä itse olen saanut, on ehdottomasti Riihimäen Helena ja Länsi-Helsingissä vaikuttava Meeme.
Kumpikin jo vähän iäkkäämpiä daameja, eli todellakin heillä on homma hanskassa, kirjaimellisesti.
--- Lainaus päättyy ---
Kumpikin palveluntarjoaja on vielä kokeilematta, mutta pitää ehdittomasti laittaa listalle. Kysyisin vielä paria seikkaa: Tissimiehenä kiinnostaa, että saako esimerkiksi rintoja kosketella? Ja niin mielelläni liittäisin hierontaan vielä suuhoitoa, onnistuuko se kummankaan kanssa. Kiitti!
Helenainen:
Aamulla käynyt asiakas mainitsi minun saaneen huomiota täällä - piti siis rekisteröityä kiittääkseni.
Olen kuitenkin ilmoituksessani toivonut ettei minusta tai palvelustani kerrottaisi eteenpäin..ja toivon tätä pyyntöä kunnioitettavan edelleen. Mielelläni toki vastaan kysymyksiin suorien yhteydenottojen kautta mikäli jokin on epäselvää.
Aurinkoisia kevätpäiviä itse kullekin.. :)
T. Helena
Meeme:
Nahkatakki, kyllähän hellä rintojen koskettelu ja suikkari onnistuu penishieronnan lomassa toki oikein hyvin.
Vieras0371:
--- Lainaus käyttäjältä: Balls - Tammikuu 14, 2020, 13:27:24 ---
Toinen erittäin hyväksi koettu hoito on myös toisessa ketjussa mainittu hierontapiste kallio/hakaniemi suunnalla, lyhyen tumman tukan omaava hieroja kyseessä. Hän tekee myös urheiluhierontaa.
Tämä tällä hetkellä oma Stadin suosikkini.
--- Lainaus päättyy ---
Saako udella mikä on tämä paikka? Hyvät hierojat kiinnostaa, tuntuvat olevan häviävä luonnonvara.
Yksityisviestillä tavoittaa myös 8)
japev:
Tämä asia tulee jo uniin... näin tuossa pari yötä sitten unta kuinka Venla? Tai ainakin kuvien mukainen neito otti minut vastaan jossakin vastaanotolla pukeutuneena mustiin wet look sukkiin,korsetti/sukkanauhaliiviin ja korkeimpiin korkaireihin mitä ikinä olen nähnyt. Käsissä viellä mustat pitkät hanskat. Siinä sitten neito alkuun ilmoitti että suunnitelmiin kuuluu tunnissa 3 kertaa ja olinkin yhtä-äkkiä sidottu paikoilleni niin että en pystynyt yhtään liikkumaan ja hieronta alkoi... ja koska toisen jälkeen ei meinannut enää herätä niin hierontaa tapahtui jossakin muuallakin...
Joten tuon unen aktvoidessa unelmia kävin katsomassa viestejä täällä ja tämäkin oli aktivoitunut. Harmi vaan että venlan kalenterin laahaa jäljessä omaani eli yhdellä päivällä menee ohi tapaaminen taas...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta