Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Penishieronta  (Luettu 22076 kertaa)

Poissa Balls

  • Full Member
  • Viestejä: 124
  • ** Piristää muiden päivää
Penishieronta
« : Tammikuu 14, 2020, 13:27:24 »
Toisessa ketjussa tätä hieman jo sivuttukin, mutta kaipaisin tietoa pk-seudun liukkaimmista ja taitavimmista käsistä!
Tähän taiteenlajiin olen ihastunut ja hyviä tekijöitä on harvassa.
Toki mukana saa tulla muutakin hierontaa, mutta pitkäkestoinen ja perusteellinen, pitkitetty nautinto penikseen pääpainona.

Toisessa ketjussa mainittuna taisi olla ainakin Viola ja Espoolaisrouva, joiden käsittelyä en ole vielä kokenut.
Aikoinaan Helsingissä operoi Tantra Lady(nykyään Tallinassa) ja hänenlaistaan en sittemmin ole löytänyt.

Hki paikoista todettu laadukkaaksi kampissa sijaitseva ”kauneushoitola”, josta myös toisessa ketjussa keskusteltu. Erittäin hyvä, mutta parempaakin olen saanut.
Toinen erittäin hyväksi koettu hoito on myös toisessa ketjussa mainittu hierontapiste kallio/hakaniemi suunnalla, lyhyen tumman tukan omaava hieroja kyseessä. Hän tekee myös urheiluhierontaa.
Tämä tällä hetkellä oma Stadin suosikkini.

Kokonaisuudessaan meikäläisen tattia on hieronut pk-seudulla varmastikin yli 30 hierojaa, joista 3:lle antaisin kiitettävän, 3:lle hyvän ja loput ovat saaneet kassit tyhjiksi.
Tantra Ladyn voittanutta ei ole löytynyt, mutta sitä tässä siis etsitään, hän kun ei kuulemma tänne ole ainakaan lähiaikoina tulossa.

Kiitos jo etukäteen vinkeistä!

-Balls

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1606
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Penishieronta
« Vastaus #1 : Tammikuu 14, 2020, 16:24:58 »
Turhan usein tavoitteena on "vain" kassien tyhjennys.  Tässäkin asiassa matka on tärkeämpi kuin päämäärä. 
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Penishieronta
« Vastaus #2 : Tammikuu 14, 2020, 16:42:08 »
Mahtaako jo nyt Suomessa olla vastaavaa, kun Tallinnassa muutama vuosi sitten  ;D https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201707262200287450

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Penishieronta
« Vastaus #3 : Tammikuu 14, 2020, 16:52:52 »
^ Ei suomalaisia tavisnaisia tuollainen kiinnosta. Pohjoismaisen feministin ei missään nimessä kuulu miellyttää miestä, vaan lähinnä olla hankala ja vittuilla minkä ehtii. Täällä varmaan munillepotkintakurssi kävis paremmin kaupaksi ::)

Onkin taas keväällä asiaa etelärapakon taakse :)

Poissa Balls

  • Full Member
  • Viestejä: 124
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Penishieronta
« Vastaus #4 : Tammikuu 14, 2020, 21:21:34 »
Turhan usein tavoitteena on "vain" kassien tyhjennys.  Tässäkin asiassa matka on tärkeämpi kuin päämäärä.

Juuri tämä matka on hakusessa. Sääli, että se monesti se nopea tyhjennys on hierojan päämääränä.

-Balls

Poissa Balls

  • Full Member
  • Viestejä: 124
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Penishieronta
« Vastaus #5 : Tammikuu 14, 2020, 21:25:16 »
Mahtaako jo nyt Suomessa olla vastaavaa, kun Tallinnassa muutama vuosi sitten  ;D https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201707262200287450

Nämä artikkelit tulivat myös mulle vastaan, kun palveluntarjoajia yritin googlettaa.

-Balls

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Penishieronta
« Vastaus #6 : Helmikuu 10, 2020, 21:08:35 »
Mietin viitsinkö kommentoida, mutta kun nyt ei löydy omakehu-ketjuakaan tähän hätään, niin mun käsityötä on kuvailtu enemmän just hieronnaksi. Ja siis tosiaan kyse ei ole runkkauksesta, vaan hitaasta kiusoittelevasta hoidosta.
Ja sitten ne huonot uutiset, sekä syy miksi tuota en mainosta. Mulla hinnoittelu on aina ajasta, ja mistään käsihommista on ihan varmasti luonnollista ettei haluta maksaa koko setin hintaa.
Normitapaamisilla sitten ongelmana tuossa käsityössä on se, että sitä harvoin saa tehdä oikein kunnolla pitkän kaavan mukaan, koska siinä vaiheessa ei vielä haluta laueta. Mutta, mun fiilis on, että mulla taitaapi käydä muutamia asiakkaita jotka lähinnä on tän käsityön perään.

Ja ai niin, jossain ketjussa joskus joku kysyi et miten se muna saadaan pystyyn jos ei tee owoa ja kortsua ei haluta löysään munaan. No just penishieronnalla se saadaan pystyyn ja sitten vaan kumi kehiin  ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa japev

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Penishieronta
« Vastaus #7 : Helmikuu 19, 2020, 22:42:37 »
Mietin viitsinkö kommentoida, mutta kun nyt ei löydy omakehu-ketjuakaan tähän hätään, niin mun käsityötä on kuvailtu enemmän just hieronnaksi. Ja siis tosiaan kyse ei ole runkkauksesta, vaan hitaasta kiusoittelevasta hoidosta.
Normitapaamisilla sitten ongelmana tuossa käsityössä on se, että sitä harvoin saa tehdä oikein kunnolla pitkän kaavan mukaan, koska siinä vaiheessa ei vielä haluta laueta. Mutta, mun fiilis on, että mulla taitaapi käydä muutamia asiakkaita jotka lähinnä on tän käsityön perään.
Ja ai niin, jossain ketjussa joskus joku kysyi et miten se muna saadaan pystyyn jos ei tee owoa ja kortsua ei haluta löysään munaan. No just penishieronnalla se saadaan pystyyn ja sitten vaan kumi kehiin  ;D

SOLD, niin hyvä myyntipuhe että odotan saapumistasi tännepäin..

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Penishieronta
« Vastaus #8 : Helmikuu 20, 2020, 10:43:52 »
Parhaita hierontoja mitä itse olen saanut, on ehdottomasti Riihimäen Helena ja Länsi-Helsingissä vaikuttava Meeme.
Kumpikin jo vähän iäkkäämpiä daameja, eli todellakin heillä on homma hanskassa, kirjaimellisesti.

Poissa Stella

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Penishieronta
« Vastaus #9 : Helmikuu 22, 2020, 12:39:45 »
 lf you want to get very nice gentle slowly penis massage, you can come to me.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 22, 2020, 13:29:37 kirjoittanut Shark »

Poissa Nahkatakki

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Penishieronta
« Vastaus #10 : Helmikuu 25, 2020, 22:20:53 »
Parhaita hierontoja mitä itse olen saanut, on ehdottomasti Riihimäen Helena ja Länsi-Helsingissä vaikuttava Meeme.
Kumpikin jo vähän iäkkäämpiä daameja, eli todellakin heillä on homma hanskassa, kirjaimellisesti.

Kumpikin palveluntarjoaja on vielä kokeilematta, mutta pitää ehdittomasti laittaa listalle. Kysyisin vielä paria seikkaa: Tissimiehenä kiinnostaa, että saako esimerkiksi rintoja kosketella? Ja niin mielelläni liittäisin hierontaan vielä suuhoitoa, onnistuuko se kummankaan kanssa. Kiitti!

Poissa Helenainen

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Penishieronta
« Vastaus #11 : Helmikuu 26, 2020, 11:02:17 »
Aamulla käynyt asiakas mainitsi minun saaneen huomiota täällä - piti siis rekisteröityä kiittääkseni.

Olen kuitenkin ilmoituksessani toivonut ettei minusta tai palvelustani kerrottaisi eteenpäin..ja toivon tätä pyyntöä kunnioitettavan edelleen. Mielelläni toki vastaan kysymyksiin suorien yhteydenottojen kautta mikäli jokin on epäselvää.

Aurinkoisia kevätpäiviä itse kullekin..  :)
T. Helena

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1379
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Penishieronta
« Vastaus #12 : Helmikuu 26, 2020, 12:14:42 »
Nahkatakki, kyllähän hellä rintojen koskettelu ja suikkari onnistuu penishieronnan lomassa toki oikein hyvin.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä ke - ke pääsiäisen yli.

Poissa Vieras0371

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Penishieronta
« Vastaus #13 : Kesäkuu 15, 2020, 13:37:51 »

Toinen erittäin hyväksi koettu hoito on myös toisessa ketjussa mainittu hierontapiste kallio/hakaniemi suunnalla, lyhyen tumman tukan omaava hieroja kyseessä. Hän tekee myös urheiluhierontaa.
Tämä tällä hetkellä oma Stadin suosikkini.


Saako udella mikä on tämä paikka? Hyvät hierojat kiinnostaa, tuntuvat olevan häviävä luonnonvara.

Yksityisviestillä tavoittaa myös 8)

Poissa japev

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Penishieronta
« Vastaus #14 : Kesäkuu 23, 2020, 10:04:34 »
Tämä asia tulee jo uniin... näin tuossa pari yötä sitten unta kuinka Venla? Tai ainakin kuvien mukainen neito otti minut vastaan jossakin vastaanotolla pukeutuneena mustiin wet look sukkiin,korsetti/sukkanauhaliiviin ja korkeimpiin korkaireihin mitä ikinä olen nähnyt. Käsissä viellä mustat pitkät hanskat. Siinä sitten neito alkuun ilmoitti että suunnitelmiin kuuluu tunnissa 3 kertaa ja olinkin yhtä-äkkiä sidottu paikoilleni niin että en pystynyt yhtään liikkumaan ja hieronta alkoi... ja koska toisen jälkeen ei meinannut enää herätä niin hierontaa tapahtui jossakin muuallakin...
Joten tuon unen aktvoidessa unelmia kävin katsomassa viestejä täällä ja tämäkin oli aktivoitunut. Harmi vaan että venlan kalenterin laahaa jäljessä omaani eli yhdellä päivällä menee ohi tapaaminen taas...

Poissa Turska123

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Penishieronta
« Vastaus #15 : Kesäkuu 24, 2020, 15:35:05 »

Toinen erittäin hyväksi koettu hoito on myös toisessa ketjussa mainittu hierontapiste kallio/hakaniemi suunnalla, lyhyen tumman tukan omaava hieroja kyseessä. Hän tekee myös urheiluhierontaa.
Tämä tällä hetkellä oma Stadin suosikkini.


Minua(kin) kiinnostaa, että mistä paikasta/kenestä kyse. Yksityisviestikin tavoittaneet :)

Poissa Rik

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: Penishieronta
« Vastaus #16 : Helmikuu 07, 2021, 16:10:01 »

Toinen erittäin hyväksi koettu hoito on myös toisessa ketjussa mainittu hierontapiste kallio/hakaniemi suunnalla, lyhyen tumman tukan omaava hieroja kyseessä. Hän tekee myös urheiluhierontaa.
Tämä tällä hetkellä oma Stadin suosikkini.




Minua(kin) kiinnostaa, että mistä paikasta/kenestä kyse. Yksityisviestikin tavoittaneet :)



Sama täällä, kiinnostaa minuakin :)

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Penishieronta
« Vastaus #17 : Helmikuu 07, 2021, 16:57:22 »
Eikös tämä ole keskustelufoorumi, eikö niitä foorumeita tai alasubeja voi vaan jakaa suoraan eikä kierrellä ja kaarrella, että jossain olen jutellu jonkun kanssa jostain ja se oli kivaa. Vittu jee.

Poissa Vieras0165

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Penishieronta
« Vastaus #18 : Helmikuu 07, 2021, 18:11:23 »


Hki paikoista todettu laadukkaaksi kampissa sijaitseva ”kauneushoitola”, josta myös toisessa ketjussa keskusteltu. Erittäin hyvä, mutta parempaakin olen saanut.
Toinen erittäin hyväksi koettu hoito on myös toisessa ketjussa mainittu hierontapiste kallio/hakaniemi suunnalla, lyhyen tumman tukan omaava hieroja kyseessä. Hän tekee myös urheiluhierontaa.
Tämä tällä hetkellä oma Stadin suosikkini.

Kiinnostaisi myös nämä, jos yv:tä sais 😁

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1993
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Penishieronta
« Vastaus #19 : Helmikuu 07, 2021, 19:02:11 »
Mietin viitsinkö kommentoida, mutta kun nyt ei löydy omakehu-ketjuakaan tähän hätään, niin mun käsityötä on kuvailtu enemmän just hieronnaksi. Ja siis tosiaan kyse ei ole runkkauksesta, vaan hitaasta kiusoittelevasta hoidosta.
Ja sitten ne huonot uutiset, sekä syy miksi tuota en mainosta. Mulla hinnoittelu on aina ajasta, ja mistään käsihommista on ihan varmasti luonnollista ettei haluta maksaa koko setin hintaa.
Normitapaamisilla sitten ongelmana tuossa käsityössä on se, että sitä harvoin saa tehdä oikein kunnolla pitkän kaavan mukaan, koska siinä vaiheessa ei vielä haluta laueta. Mutta, mun fiilis on, että mulla taitaapi käydä muutamia asiakkaita jotka lähinnä on tän käsityön perään.

Ja ai niin, jossain ketjussa joskus joku kysyi et miten se muna saadaan pystyyn jos ei tee owoa ja kortsua ei haluta löysään munaan. No just penishieronnalla se saadaan pystyyn ja sitten vaan kumi kehiin  ;D

Tässä, jos missä, on koko homman ydin:

Sulla on pitkä (60-90min) aika. Ensimmäinen varvi heti kun ovesta pääsee sisälle ja 15min homma selvä koska vaan niin kiima. Mitä sitten? Yleensä saa alkaa vihjailemaan naiselle että mitä jos alkaisin vähän duuniin välillä - lopputuloksena armotonta menoa (runkkausta ja hampaat kiinni hepissä) ettei veitikka lämpene ja asikaskin alkaa tuskastumaan.

Mutta JOSPA  lähestyttäisiin asiaa Venlan mainitsemalla hoidolla. Hitaasti loppuajan puitteissa ja ruiskis vaan, tai voi siinä innostua jopa toiselle kierrokselle. Siinä ei horon rannekaan väsy kun ei tarvi vatkata niin saatanasti.

Naiset - ottakaa Venlalta tunnin aika ja hän opettaa teille penishierontaa.
I see what is right and approve, but I do what is wrong