Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suihinotto yliarvostettua  (Luettu 4087 kertaa)

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Suihinotto yliarvostettua
« : Tammikuu 14, 2020, 12:17:07 »
Mielestäni suihinotto on yksi maksullisen seksin yliarvostetuimmista jutuista eikä tämä nyt siitä johdu ettenkö olisi tavannut tämän alan spesialisteja aina tsekki Camilasta(tai miten se nyt kirjoitetaan) lähtien. Kun ei saa ihmeempiä kiksejä niin ei saa. Camilankin kanssa oli muuten oikein hauskaa ettei siinä mitään.

Kunnon panoa ei voita mikään kun se tehdään mukavassa GFE- hengessä neitokaisen ollessa sata lasissa. Näitä ei tietenkään kovin usein markkinoilta tapaa, mutta aina silloin tällöin kuitenkin.

Yliarvostettua on myöskin anaali jota en enää kahden kerran jälkeen suostu kokeilemaankaan.



Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7842
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suihinotto yliarvostettua
« Vastaus #1 : Tammikuu 14, 2020, 13:01:50 »
Suihinotto on mukavaa, erityisesti ammattilaisen tekemänä.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suihinotto yliarvostettua
« Vastaus #2 : Tammikuu 14, 2020, 13:04:06 »
Tästä tuli mieleen tapaus taannoin. Neito siinä mukavasti imutteli menemään, sillai kivasti mutta kuitenkaan ei ollu vaaraa että leikki loppuisi. Sitten yhtäkkiä neito muutti tapaansa, lisäsi jonku maagisen twistin ja laukesin sekunnissa. Tuo neito oli ihan meritoitunut kehäkettu, tiesi ihan tarkalleen mitä teki (ei ollu siis vahinko häneltä).
Olin että ookkei, olihan se kivaa mutta silti. Ois ollu mukavampi jos hän olis kysynyt mitä mä haluan. :)






Amator

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suihinotto yliarvostettua
« Vastaus #3 : Tammikuu 14, 2020, 13:22:00 »
Vai että oikeen yliarvostettua.  ;D Varmaan riippuu siitä, että keltä sitä saa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 14, 2020, 13:26:42 kirjoittanut lprman1 »

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suihinotto yliarvostettua
« Vastaus #4 : Tammikuu 14, 2020, 13:31:24 »
^ No eikös sen suikkarin nyt saa keneltä tahansa huoralta.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suihinotto yliarvostettua
« Vastaus #5 : Tammikuu 14, 2020, 14:17:19 »
Joku tykkää suikkarista, toinen b-rapusta, jollekin se paras juttu on kun saa pitää sängynreunalla naisen kädestä kiinni. Ei minulla ainakaan ole varaa mennä sanomaan kellekään että sinun mieliteko ei oikeasti ole kivaa, parasta sinunkin vaan on alkaa tehdä mun mallin mukaan.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suihinotto yliarvostettua
« Vastaus #6 : Tammikuu 14, 2020, 15:18:56 »
Azazellon kanssa samaa mieltä, turha asettaa erilaisia mieltymyksiä paremmuusjärjestykseen. Itselläni ainakin nuo erilaiset mieltymykset kun vielä tuppaavat vaihtelemaan paikkaa, joskus tuntuu suikkari parhaalta, joskus se kädestä pitäminen. Eikä se edes riipu välttämättä kumppanista, vaan omista fiiliksistä.

Jokuhan voisi väittää, että seksi itsessään on yliarvostettua, hikihän siinä vaan tulee, lakanat rypistyy, se näyttää naurettavalta ja loppujen lopuksi hyvä olo menee pian ohi.  :P
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suihinotto yliarvostettua
« Vastaus #7 : Tammikuu 14, 2020, 15:41:43 »
Ainahan tässä skenessä on asetettu erilaisia mieltymyksiä paremmuusjärjestykseen, vai ettekö ole koskaan lukeneet esim.kotimaiset vs ulkkarit väännöistä ;)


Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suihinotto yliarvostettua
« Vastaus #8 : Tammikuu 14, 2020, 15:51:34 »
^ Juu, ja se on kanssa yhtä turhaa väittelyä.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suihinotto yliarvostettua
« Vastaus #9 : Tammikuu 14, 2020, 15:58:51 »
Ihan mielenkiintoista se on. Parempaa viihdettä kuin peliketjut.

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1634
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suihinotto yliarvostettua
« Vastaus #10 : Tammikuu 14, 2020, 16:22:41 »
Täysin makukysymys. Itse pidän sitä jopa panemista tärkeämpänä.
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suihinotto yliarvostettua
« Vastaus #11 : Tammikuu 14, 2020, 16:31:29 »
Ihan mielenkiintoista se on. Parempaa viihdettä kuin peliketjut.

No joo, vähän sama kuin väittely Viton ja Transportterin paremmuudesta, kun kaikki kuitenkin tietää ettei oo Transitin voittanutta.  ::)
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suihinotto yliarvostettua
« Vastaus #12 : Tammikuu 14, 2020, 16:36:34 »
^ Nämä väännöt voitaisiin väännellä jossain muualla ja pysyä aiheessa. Oliko mitään muuta maksulliseen seksiin liittyvää mitä ei mielestäsi saa käsitellä alan sivustolla?

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suihinotto yliarvostettua
« Vastaus #13 : Tammikuu 14, 2020, 16:41:15 »
En nyt menis sanomaan että suihinotto yliarvostettua olisi, mieltymyksiä on monia. Itselleni se ei niinkään ole tärkeässä roolissa, paitsi kunnon syväkurkkua on kyllä mukava saada  :)
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suihinotto yliarvostettua
« Vastaus #14 : Tammikuu 14, 2020, 17:15:50 »
En nyt menis sanomaan että suihinotto yliarvostettua olisi, mieltymyksiä on monia. Itselleni se ei niinkään ole tärkeässä roolissa, paitsi kunnon syväkurkkua on kyllä mukava saada  :)

Olen samaa mieltä tässä. Mä voin paneskella helposti ilman suikkaria, mutta toisaalta taas pelkkä todella hyvä suikkari ilman panoa voi olla parasta🙂.

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2517
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suihinotto yliarvostettua
« Vastaus #15 : Tammikuu 14, 2020, 17:31:51 »
Itse muistelen taas hyvinkin lämmöllä erästä tapaamista missä molemminpuolinen suuseksi näytteli pääosaa. Tämä ei ollut mitenkään suunniteltua, mutta kumpikaan ei malttanut tuota lopettaa tapaamisen aikana ja veikkaan että lopputulos oli molempia tyydyttävä. 😎
💊

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suihinotto yliarvostettua
« Vastaus #16 : Tammikuu 14, 2020, 17:35:55 »
Olen kerran elämässäni ostanut huoralta pelkän suihinoton. Valtaosa eli varmaan 99,9 prosenttia tapaamistani huorista on imenyt munaani. Lauennut suuhun olen yleensä vain toisella tai kolmannella kierroksella.

On se tärkeää, mutta ei maailman tärkein asia maksuseksissä.

Persepanoista olen aika samaa mieltä. Olen vähän useammin harrastanut, mutta myös muuttanut mieltäni ja palannut pilluun.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suihinotto yliarvostettua
« Vastaus #17 : Tammikuu 14, 2020, 17:46:46 »
^ Nämä väännöt voitaisiin väännellä jossain muualla ja pysyä aiheessa. Oliko mitään muuta maksulliseen seksiin liittyvää mitä ei mielestäsi saa käsitellä alan sivustolla?

Otsikko nyt on mielestäni hieman provosoiva, mutta sinut tietäen tarkoituksellisesti.

Toki eri mieltymyksistä saa keskustella, mukavahan se on kuulla muiden mielipiteitä ja tuntemuksia eri asioista, myös seksiin liittyvistä aiheista. Kunhan muistetaan ettei lopullista totuutta taida löytyä, me kun kaikki ollaan yksilöitä haluinemme ja mieltymyksinemme.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suihinotto yliarvostettua
« Vastaus #18 : Tammikuu 14, 2020, 18:07:05 »
no onhan se yliarvostettu. pelkän suikkarin takia viitsi edes vaivautua pelipaikalle.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suihinotto yliarvostettua
« Vastaus #19 : Tammikuu 14, 2020, 18:12:38 »
Suihinotto on ensivaikutelma; pelinavaus, josta usein saa kuvan siitä, mitä on tulossa muissa erissä. Siitä kanssa kuvan, onko S&M-liigatason pelinainen, vai peräti änäritason vahvistus, jolla on pulleat purjeet ja mahtava peräsin. Ei sie pedis rillata Jethron jämäkkää,jos Patricia Laines ei pistäs kiakko reppuun vaan ampuu niitä tolppalaukauksia liikaa. Ni voi käydä, jos ei ole alkulämmittelyä tehty huolellisesti. Elikkäs kylä suikkarin onnistuminen on tärkeää.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 14, 2020, 18:17:24 kirjoittanut Lord Nelson »