Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?  (Luettu 2015993 kertaa)

Poissa Tulli

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #13020 : Maaliskuu 18, 2026, 14:47:24 »
Mangokisun kiertue rantautuu lähiseudulle ja sain varattua ajan  :headbang:
Tissit 😍

Poissa Granado

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #13021 : eilen kello 14:19:08 »
Tänään vietetään Suomessa Minna Canthin ja tasa-arvon päivää. Tällä liputuspäivällä kunnioitetaan Minna Canthin uraauurtavaa työtä naisten oikeuksien, tasa-arvon ja yhteiskunnallisen oikeudenmukaisuuden edistämiseksi Suomessa. Jos minulla olisi Leijona- paita, niin pukisin sen tänään ylleni, mutta eihän minulla ole muita kuin näitä Che Guevara- paitoja  :(. Mutta hengessä olen mukana. Oulun Vänmanninsaarelle valmistui uusi teatteritalo syksyllä 1972. Olin silloin keskikoulussa ja käytiin koulun kanssa ahkerasti teatterissa. Uuden teatterin ensimmäinen näytelmä oli Paavo Liskin ohjaama Kalevala. Se hieno näytelmä on tietysti jäänyt elävästi mieleen. Muita niiltä ajoilta hyvin mieleen jääneitä näytelmiä ovat Minna Canthin Työmiehen vaimo ja näytelmä Vincent Van Goghin elämästä, jossa Goghia näytteli upeasti Risto Salmi. Minna Canthin Työmiehen vaimo- näytelmä herätti ensimmäisen kiinnostukseni yhteiskunnallisiin asioihin, politiikkaan ja tasa-arvon edistämiseen. Hyvää Minna Canthin päivää kaikille seksisaittilaisille   :).
« Viimeksi muokattu: eilen kello 14:21:46 kirjoittanut Granado »
Heil Hitler, Meil Purra!