”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Uusi ilmastolaki määrää poliitikkoja viemään Suomen hiilineutraaliksi
Uudessa ilmastolaissa päästövähennystavoitteet kiristyvät ja välietappeja tulee lisää, laki velvoittaa viranomaisia tiukemmin ja myös saamelaiset huomioidaan.
Kävin kaupassa aamulla unenpöpperössä ja huomasin että kassa veloitti liikaa niin huomautin asiasta ja sain korin kalleimmasta tuotteesta yli puolet alennusta. Alkoi ulkona kuitenkin epäilyttää ja kävin varmistamassa niin kyllähän mä olin kattonut hintalappuja ihan väärin. Menin rehellisenä samalle kassalle puhdistamaan omaatuntoa ja sanomaan että mun moka. Vastasi että kyllä hekin olisivat voineet tän selkeämmin hoitaa ja sain pitää alennukseni.😊
Ihan törkeän tiukka 45v akan vittu. Ihanan pieni pillu ja märkää oli kuin plussa kelissä. Tuollaista orkuttaa kielellään ihan mielellään ja panee rikki kun on ensin lyöty rautoihin.
Se kuiva hapankorppu ei innosta nuolemaan, ei vaikka voi olisi liukkarilla korvattu.
Kiva keli ulkona ja auringon paiste. Iloiseksi saa myös se, että miten sekaisin on SonjaSisu saanut erään foorumilaisen. En ihmettele SonjaSisu on ihana.