Lenkki maistui kyllä makoisalle saunan päälle. Siis uunilenkki jossa reilu juustosiivu. Ja grillillä käristettynä ja kyytipoikana sinappia ja kylmää maitoa.
Uutiset:
Kesava



Nauttii muiden arvostusta
Hanna Sarkkinen.Etkös sä ollut ennemminkin vormuloitten ja muitten pärisijöitten kannattaja?Hieno kirjoitus pyöräilyn puolesta.
Kesava



Nauttii muiden arvostusta

Vieras0043




Huikea tyyppi

Toivottavasti pääsevät yhteyteen 
Vieras0041




Huikea tyyppi




Vieras0041




Huikea tyyppi
