Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?  (Luettu 865590 kertaa)

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #2060 : Kesäkuu 03, 2020, 20:21:33 »
^ Käyt joka toinen päivä?

Poissa lprman1

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 451
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #2061 : Kesäkuu 03, 2020, 20:30:22 »
Viestit vakkaritsekiltä.  :)
Tiede on populismin pahin vihollinen.

Poissa lprman1

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 451
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #2062 : Kesäkuu 03, 2020, 23:31:33 »
Niin monen muusikon kannanotto twitterissä liittyen mellakoihin Yhdysvalloissa....mieleenpainuvin oli Serj Tankianin kirjoitus.

Lainaus
oronapandemia jyllää maailmalla vielä täyttä häkää, mutta viime päivinä on Yhdysvalloissa noussut ilmoille jo uusi katastrofi: poliisiväkivaltaa ja rasismia vastustavat mielenosoitukset ovat muuttuneet ympäri maata rajuiksi mellakoiksi, joissa kaikkien osapuolten otteet kovenevat vaarallista tahtia. Pelottaa seurata, alkaako tilanne pikkuhiljaa helpottaa vai paheneeko väkivalta entisestään.

Useat muusikotkin ovat kommentoineet aihetta sosiaalisen median kanavissaan. Suurin osa rock- ja popmuusikoista jakaa mielenosoittajian raivon väkivaltaisia viranomaisia ja amerikkalaiseen yhteiskuntaan juurtunutta rasismia kohtaan. Tällaista katsantokantaa edustavia viestejä ovat kirjoittaneet muun muassa Guns N’ Rosesin Axl Rose ja Duff McKagan, System of a Downin Serj Tankian sekä Slipknotin Jay Weinberg.

Poliittisesti aktiivinen Tankian kirjoittaa aiheesta pitemmän kaavan mukaan. SOAD-laulaja jakoi Instagramssa kuvakaappauksen uutisesta, jonka mukaan Donald Trump olisi vetäytynyt Valkoisen talon väestönsuojaan mielenosoitusten vuoksi. ”Juokse Donny bunkkeriisi. Et liene ensimmäinen Yhdysvaltain presidentti, joka joutuu tekemään niin, koska pelkää omia kansalaisiaan”, Tankian kirjoittaa ja päivittelee myöhemmin: ”Nimität Antifaa terroristijärjestöksi, mutta et KKK:ta?” Lue koko viesti alempaa.

Tiede on populismin pahin vihollinen.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #2063 : Kesäkuu 04, 2020, 07:49:23 »
Iloinen tänään siitä, kun kuuntelen Apulannan biisin sanoja todeten, että ne sopivat johonkuhun hupsuun juuri sopivasti ja peili tietenkin esille jo valmiiksi nostettuna:

"En usko että saa yleistä hyväksyntää
Näkemykseni kieroonkasvaneet
Voidaanko määritellä rajaa sellaista
Kun hassusta tulee pelottavaa

Ei saisi ajatella näin
Mut se ei oo ainoo mitä teen väärin

Minussa on ongelma
jokin virhe ohjelmoinnissa
Puutteita koodissa
Korvaan arvaamattomuudella
Tuntuu että tekijä unohti otsaan kirjoittaa
Ravistettava ennen käyttöä"


Olen siis uniikki ihminen ollen persoonaltaan tietyiltä osin yleiseen eli ns. normaalisti asioihin suhtautuvaan väestöön verrattuna ainutlaatuinen luonnonoikku ollen samalla tietyiltä osin pidemmälti omine ajatuksineen ja mielipiteineen, joista yllättävän monet asiat ns. normaalien eli monien muiden silmissä näyttäytyvät lähinnä osin tai tyystin erilaisina tai jopa mielisairaina. Koska eihän omilla aivoillaan saa ajatella omia ajatuksia ja kehitellä omanlaisia mielipiteitä, jos haluaa kuulua joukkoon eikä tulla muiden toimesta syrjityksi. Mutta imeköön parsaa se joka tahtoo, sillä minua ei läheskään haittaa niin paljon se, että minua syrjitään, minulle vittuillaan tai minua halveksitaan silloin tällöin, siihen verrattuna että pitäisi luopua vapaudesta saada olla se oma ja joidenkin silmissä siksi vittumainen itsensä kuin mitä kieroonkasvaneelta näyttävällä tavalla ulkoa päin voidaan varmasti monien normaalien silmissä havaita.

Haluan oppia suhtautumaan jatkossa siksi iloisemmin, kun saan kuulla muiden minulle suurempaan ääneen yksin tai porukalla osoittamaa epäkunnioitusta ja muuta aukomista tai suomeksi sanottuna vaikka ihan kirkasta vittuiluakin sen takia, että olen joissakin asioissa omasta maailmankuvasta ja intresseistä johtuen jonkin verran tai jyrkemminkin eri mieltä menemättä valmiin kaavan mukaisesti siten, että olisin vastoin luonnettani aina samaa mieltä kaikesta jokaiselle nyökkäillen. Se osoittaa, että olen ihminen. Kun olen epäkelpo ja viallisen paskakasan näköinen jollekulle mielipiteideni vuoksi, olen siltä osin erilainen eli joukosta erottuva, ja olen erojeni vuoksi myös ainutlaatuinen, enkä vain ainoastaan samanlainen kone kuin kaikki muutkin tavanomaiset koneet ilman yhtään omaa ajatusta muka jonkin valmiin ennalta määritellyn käsikirjoituksen pohjalta.

Ravistakaa siis minut halutessanne jatkossakin aina ennen käyttöä (mutta älkää sekoittako) miten kukakin tahtoo ja kun siltä tuntuu, sillä taidan oikeastaan jopa tykätä siitä sairaalla tavallani, kun omaa erilaisuuttaan muihin nähden on oppinut arvostamaan syvemmältä sisimmän kautta huomaten etten ole läheskään joka suhteessa samanlainen kuin ne kaikki muut vaan ainutlaatuinen! :-* ❤️💋

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #2064 : Kesäkuu 04, 2020, 20:13:16 »
Päivä terassilla kavereiden kanssa.  :)

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #2065 : Kesäkuu 04, 2020, 22:19:22 »
Tulevan kesäkiertueen suunnittelu! <3
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa lprman1

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 451
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #2066 : Kesäkuu 05, 2020, 02:42:08 »
Konkurssiaaltoa ei tullut koronasta huolimatta....uusia konkurssihakemuksia on Tilastokeskuksen mukaan jätetty alkuvuonna runsaat 1 100 kpl..määrä on noin kolme prosenttia suurempi kuin viime vuonna samaan aikaan ja jotakuinkin yhtä suuri kuin alkuvuonna 2018.  :)
Tiede on populismin pahin vihollinen.

Poissa Vieras0059

  • Full Member
  • Viestejä: 445
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #2067 : Kesäkuu 05, 2020, 04:54:46 »
Heräsin teltasta.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #2068 : Kesäkuu 05, 2020, 05:16:01 »

Heräsin teltta pystyssä
Amator

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15199
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #2069 : Kesäkuu 05, 2020, 06:42:43 »
Konkurssiaaltoa ei tullut koronasta huolimatta....uusia konkurssihakemuksia on Tilastokeskuksen mukaan jätetty alkuvuonna runsaat 1 100 kpl..määrä on noin kolme prosenttia suurempi kuin viime vuonna samaan aikaan ja jotakuinkin yhtä suuri kuin alkuvuonna 2018.  :)
Tästä suuri kiitos kuuluu lprman1 vastustamille yritystuille. Niille 1100 yritykselle ne tuli liian myöhään.
Kansa tosin maksaa, mutta mitä väliä sillä on.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5273
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #2070 : Kesäkuu 05, 2020, 08:12:32 »
Konkurssiaaltoa ei tullut koronasta huolimatta....uusia konkurssihakemuksia on Tilastokeskuksen mukaan jätetty alkuvuonna runsaat 1 100 kpl..määrä on noin kolme prosenttia suurempi kuin viime vuonna samaan aikaan ja jotakuinkin yhtä suuri kuin alkuvuonna 2018.  :)
Tästä suuri kiitos kuuluu lprman1 vastustamille yritystuille. Niille 1100 yritykselle ne tuli liian myöhään.
Kansa tosin maksaa, mutta mitä väliä sillä on.  ;D
Mulle ei oikein käynyt selväksi mikä oli bprman1:n suhde yritystukiin. Toisaalta halusi että kaikki poistetaan mutta oli kuitenkin sitä mieltä että fossiilisten polttoaineiden verotus olisi korkeammalla tasolla kuin uusiutuvien.

Mieleen välittyi kuva kaverista joka yrittää innolla ottaa kantaa asioihin muttei tajua niistä mitään. Linjassa bprman1:n muidenkin kirjoitusten kanssa. Tämä kaveri taisi välillä olla bannissa? Vastustan hänen bannaamistaan ilman muuta koska hänen arvonsa tahattoman komiikan tuottajana on aivan omaa luokkaansa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #2071 : Kesäkuu 05, 2020, 08:18:41 »
En ole vielä avannut politiikka ketjua.
Mä olen kyllä sellainen idiootti että toista saa etsiä.
Sanoin jo 15 vuotiaana että pysyn erossa politiikasta etten pahoita mieltäni.
Unohdin tuon hetkeksi.
Why so fragile?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15199
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #2072 : Kesäkuu 05, 2020, 08:23:36 »


Mieleen välittyi kuva kaverista joka yrittää innolla ottaa kantaa asioihin muttei tajua niistä mitään. Linjassa bprman1:n muidenkin kirjoitusten kanssa. Tämä kaveri taisi välillä olla bannissa? Vastustan hänen bannaamistaan ilman muuta koska hänen arvonsa tahattoman komiikan tuottajana on aivan omaa luokkaansa.

Tämä  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #2073 : Kesäkuu 05, 2020, 11:13:43 »
Mulle ei oikein käynyt selväksi mikä oli bprman1:n suhde yritystukiin. Toisaalta halusi että kaikki poistetaan mutta oli kuitenkin sitä mieltä että fossiilisten polttoaineiden verotus olisi korkeammalla tasolla kuin uusiutuvien.

Mieleen välittyi kuva kaverista joka yrittää innolla ottaa kantaa asioihin muttei tajua niistä mitään. Linjassa bprman1:n muidenkin kirjoitusten kanssa. Tämä kaveri taisi välillä olla bannissa? Vastustan hänen bannaamistaan ilman muuta koska hänen arvonsa tahattoman komiikan tuottajana on aivan omaa luokkaansa.

Kirjoitit juuri kuten olisin itse toivonut pystyväni asian ilmaisemaan👍
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #2074 : Kesäkuu 05, 2020, 12:41:30 »

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #2075 : Kesäkuu 05, 2020, 13:14:57 »
Kamalan moni on sanonut Saitilla lähtevänsä viikonlopuksi mökille niin minäkin lähden  ;D 8) ::) :P
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #2076 : Kesäkuu 05, 2020, 13:31:20 »
Vielä tänäänkin tekee iloiseksi eilinen pitkä kaunis kesäpäivä merellä ja saaressa. Rantauduttiin Varjakkaan ja savustettiin siikaa. Siika ei tosin ollut itse pyydettyä, vaan Limingantullin Prisman kalatiskiltä ostettua. Mutta kuitenkin. Savustettu siika on mielestäni maailman parasta kalaa. Varsinkin kun sen itse savustaa. Onneksi meillä on veneessä sähkösavustin aina mukana, kun Varjakassa oli metsäpalovaaran takia avotulen teko kielletty  :)

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #2077 : Kesäkuu 05, 2020, 17:12:36 »
Ihana ensimmäinen, mutta ei todellakaan viimeinen Oulun reissu.  ;)

Poissa lprman1

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 451
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #2078 : Kesäkuu 05, 2020, 17:15:23 »
^kävikkö nää kulumassa?  ;D
Tiede on populismin pahin vihollinen.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #2079 : Kesäkuu 05, 2020, 17:29:35 »
^ En tietääkseni. Enkä pelekää polliisia.  ;D