Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?  (Luettu 1828894 kertaa)

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #12600 : eilen kello 22:03:20 »
Livemusiikki ja keikkavuoden päätös arvolleen sopivalla tavalla, the 69 Eyesin "joulu"konsertilla! Tästä on hyvä jatkaa taas ensi vuonna!  :headbang:

Livekonsertit 2025: 31  (2024:20)

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #12601 : eilen kello 22:35:00 »
Nyt teki iloiseksi ylläpidon ripeä toiminta tämän iloisuus-ketjun siivoamisessa. Kiitos!
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Penaattori

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #12602 : eilen kello 22:41:43 »
^Kieltämättä lapasella lähti lapasesta.  ;D
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Teroterava

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12603 : eilen kello 22:57:37 »
Penkistä pystyn nostamaan itseni ylös. Iloiseksi myös sai normaalit maksa- ja kolesteroliarvot, verensokeri ja verenpaine.  Myöskään misogynia ei vaivaa.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 23:05:03 kirjoittanut Teroterava »
woke, suvakki, antifa, intersektionaalisuus

Poissa JuhaniH

• Full Member
« Vastaus #12604 : eilen kello 23:32:41 »
Erään Ihanan palveluntarjoajan viesti lomalta etelän lämmöstä kuvilla :P varustetuna.
Suuresti piristi päivää  :wanker:  ;D tai jopa koko viikkoa täällä harmaassa sateisessa Stadissa. Seuraavaa tapaamista jo odottaen.  :kiss: :blowjob: :behind: :inlove:

Poissa Pimu

• Sr. Member
  • Galleria (136)
« Vastaus #12605 : tänään kello 08:46:03 »
Erittäin hyvät unet omalla puolen sänkyä😍 Näin myös unta, että kesken vakkarin visiitin ikkunasta alkoi paistamaan aurinko ja voi sitä iloa minkä se valoilmiö aiheutti ☀️
Kimppaa Venlan kanssa Punavuoressa 16-17.12. 🎀❤️
✦ Muut menot kalenterissa ✦

Poissa Mustelmann

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #12606 : tänään kello 09:14:01 »
Erittäin hyvät unet omalla puolen sänkyä😍 Näin myös unta, että kesken vakkarin visiitin ikkunasta alkoi paistamaan aurinko ja voi sitä iloa minkä se valoilmiö aiheutti ☀️

Ihmisen mielikuvitus on rajaton, kun pystyy luomaan noin villejä unikuvia.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #12607 : tänään kello 09:47:08 »
^ Mulla toistuu aika usein unessa sellainen asia että "näen unta että näen unta"

Viimeksi näin unta että mun lapsuuden koira oli hengissä ja nukkui mun jalkopäädyssä ja olin vaan nähnyt unta että se olisi kuollut. Sitten kyllä vitutti herätä todellisuuteen. Uni oli niin todellinen että herätessäni kutsuin koiraani nimeltä ja ihmettelin missä hän on. Noin 30 sekuntia meni unenpöpperössä tajuta todellisuus.
Mazel tov!

Poissa Kunigazz

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12608 : tänään kello 18:47:21 »
Huominen vapaa töistä ja koiran kanssa metille koittamaan saisko hirveä haukkuun ja nurin.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #12609 : tänään kello 18:49:38 »
Uudet kynnet! 😊❤️
Hip hei hutsu! ❤️

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #12610 : tänään kello 19:52:13 »
Huominen vapaa töistä ja koiran kanssa metille koittamaan saisko hirveä haukkuun ja nurin.
Metsästyksellä on Suomessa pitkät perinteet joita on syytä vaalia. Suomalaiset metsästäjät seuraavat kantoja, hoitavat elinympäristöjä ja pitävät ekosysteemien tasapainoa yllä tavalla, jota yhteiskunta ei voisi itse korvata ilman merkittäviä kustannuksia. Jahtionnea, Kunigazz!

Poissa Prophat

• Sr. Member
  • Galleria (1)
« Vastaus #12611 : tänään kello 21:02:16 »

Loistoidea, koska mennään?
2025: 3:3 ut:9 v:27

Poissa Kunigazz

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12612 : tänään kello 21:12:42 »

Loistoidea, koska mennään?

Huomenna mennään. Kellon ajasta ei ole vielä tietoa koska aatelin nukkua huomenna pitkään ainaki siihen 8 asti ;D

Poissa Kunigazz

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12613 : tänään kello 21:15:21 »
Metsästyksellä on Suomessa pitkät perinteet joita on syytä vaalia. Suomalaiset metsästäjät seuraavat kantoja, hoitavat elinympäristöjä ja pitävät ekosysteemien tasapainoa yllä tavalla, jota yhteiskunta ei voisi itse korvata ilman merkittäviä kustannuksia. Jahtionnea, Kunigazz!

Kiitos sitä tarvitaan. Tilanteita on ollu mutta huono tuuri tuntuu seuraavan meijän porukkaa mutta jospa saatais vielä pari kaatoa ennenkö loppuu metsästys

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (6)
« Vastaus #12614 : tänään kello 22:33:50 »

Mua yksi metsästäjä vastikään läksytti, että ei saa toivottaa jahtionnea. Vedin sitten toivotukset takaisin.
2026 käyntiin ihanasti? NaapurinNooran kanssa Riihimäellä 4.-6.1. 💞

Poissa Kunigazz

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12615 : tänään kello 22:39:30 »

Mua yksi metsästäjä vastikään läksytti, että ei saa toivottaa jahtionnea. Vedin sitten toivotukset takaisin.

Jaa no tänne niitä saa toivottaa sen verta huonoa tuuria ollu meillä mutta kun se on niin mukavaa sitte tammikuussa hiihtää metrisessä hangessa hirvien perässä😅