Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?  (Luettu 1737588 kertaa)

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (11)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #12120 : Lokakuu 04, 2025, 05:54:51 »
No yllä oleva kommentti ihan ekaks! :inlove:

Ja myös se, että tää ihana työ mahdollistaa mulle myös hyvän kiertoon laittamisen; ostin äsken kauppareissulla kassillisen lahjoitettavaa kodittomien yön hygieniatarvikekeräykseen. Mulle tuo suunnatonta iloa ja hyvää mieltä jos voin pyyteettömästi tehdä toisille hyvää ja tän työn vuoksi tällainenkin on mulle mahdollista. ♥️

NaapurinNooran postaus sai kyllä Granadon iloiselle mielelle. Arvostan suuresti jokaista, joka tässä itsekkyyden ja kovien arvojen maailmassa muistaa myös niitä lähimmäisiämme, joidenka elämä kulkee sitä boulevardin varjoista puolta.

Nyt lainaan koko tekstit ja tyydyn komppaamaan täysillä. Pisteet NaapurinNooralle!
Raisio ma-to! ❤️

Poissa Granado

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #12121 : Lokakuu 04, 2025, 13:16:50 »
Tänään on sitten Jumprussa läksiäisten vuoro. Viikon päästä Granado jo zoomailee naisten rintavarustuksia La Malaguetan uimarannalla. Ohjelmassa on ystävien tapaamista, maljojen kohottelua ja telkusta Kärppien pelin seuraamista Espoossa. Ihanan tsekittären Rubyn kanssa on lemmentuokiosta jo sovittu. Ruby on kyllä vienyt puolikkaan sydämestäni. Ja käntty täytyy tietenkin syödä, eli oululaisen pizzerian "plätty" runsaalla majoneesilla koristteuna :).
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa HuliVili

• Sr. Member
« Vastaus #12122 : Lokakuu 04, 2025, 14:05:05 »
^ Kuulostaa hyvältä, mukavaa iltaa! 👍

Itseäni ilahduttaa tänään pörssisähkön hinta joka on nollassa ja täten kämpässä lämmöt päällä ekaa kertaa tänä syksynä, se on luksusta se. Talven vietto jossain lämpimässä kieltämättä houkuttelee vuosi vuodelta enemmän, mutta toisaalta sitten joutuisi luopumaan myös hiihdosta ja laskettelusta, joista pidän kovasti. Lumikolan sen sijaan vaihtaisin mielelläni pina coladaan. :)
Livekonsertit 2025: 26  (2024:20)

Poissa Granado

• Sr. Member
« Vastaus #12123 : Lokakuu 04, 2025, 14:30:29 »
^Periaatteessa Costa Del Solilta käsin voi kyllä harrastaa myös laskettelua ja hiihtoakin. Malagasta Granadaan on parin tunnin junamatka ja Granadahan on Sierra Nevadan juurella. Sierra Nevada on kyllä komea 3,5 km korkea manner Espanjan korkein vuoristo, missä pidettiin tässä takavuosina myös alppihiihdon MM-kilpailut, joten rinteitä riittää vaativallekin laskettelijalle. Kävin viime vuonna helmikuun alussa viettämässä sellaisen pitkän viikonlopun Granadassa. Malagassa lämmintä on talvella päivisin yleensä noin 20-25 astetta ja öisin 15-10 astetta. Lämpimän Välimeren ansiosta yölämpötila ei koskaan laske alle 10 asteen. Mutta Granadassa kaikki oli toisin. Päivällä auringonpaisteessa oli lämpötila 10-15 astetta ja öisin oli pari astetta pakkasta. Minua oli kyllä kehotettu ottamaan mukaan lämpimiä vaatteita, mutta liian kevein vermein olin kyllä liikenteessä. Minua paleli lähes koko ajan. Reissuni yksi tarkoitus oli käydä katsomassa Granada CF:n La Liga ottelu, ja olin jalkapallostadionilla aivan jäässä hengitykseni huurtuessa. Lämpimikseni aloin sitten hyppiä, tanssia ja huutaa yhdessä Granada CF:n kannattajien kanssa. Sain paljon hyväksyviä katseita ja kannustusta. Vein näin suomalaista jalkapallokulttuuria maailmalle  :). Kesäisin Granadassa voi sitten olla päivisin vaikka se 45 astetta lämmintä, kun Malagassa Välimeri taas vähän viilentää ilmaa.
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Pimu

• Sr. Member
  • Galleria (131)
« Vastaus #12124 : Lokakuu 04, 2025, 14:40:07 »
Saatiin Venlan kans sovittuu seuraava kimppapv 🔥 :inlove:
• Oulu 3-5.11.
• Muut menot kalenterissa
💋

Poissa pikkukulli

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #12125 : Lokakuu 04, 2025, 23:30:57 »
Tavannut viimeisen 2vk aikana venla sekä annin. Ai, että mitkä nautinnot

Poissa Pikkulerssi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12126 : Lokakuu 05, 2025, 00:28:23 »
^ Löysin kauan kateissa olleen pikkuserkkuni palstalta
B-luokan panomees

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12127 : Lokakuu 05, 2025, 01:24:00 »
^ Kuulostaa hyvältä, mukavaa iltaa! 👍

Itseäni ilahduttaa tänään pörssisähkön hinta joka on nollassa ja täten kämpässä lämmöt päällä ekaa kertaa tänä syksynä, se on luksusta se. Talven vietto jossain lämpimässä kieltämättä houkuttelee vuosi vuodelta enemmän, mutta toisaalta sitten joutuisi luopumaan myös hiihdosta ja laskettelusta, joista pidän kovasti. Lumikolan sen sijaan vaihtaisin mielelläni pina coladaan. :)

Lumikola on miljoona kertaa parempi kuin pina colada. En vaihtaisi laiskana hörpittyyn pahan makuiseen juomaan sitä riemua kun pääsee tönimään 15cm kerrosta nuoskalunta pää märkänä ja kroppa mureena. Tässä auttaa kun hyräilee Kari Tapion ääni mielessä kappaletta Olen suomalainen.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Teroterava

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12128 : Lokakuu 05, 2025, 01:45:05 »
Ärhäkän paluu sillä lukuisista edellisistä nimimerkeistä.  :inlove:

Mielellään kuulisin myös motiivin tuolle, että miksi juuri nyt ja miksi juuri tuo nimimerkki.

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12129 : Lokakuu 05, 2025, 02:31:41 »
^ Tää on kyllä mun ainoa, neitsyys menetetty ja samalla säilytetty.

Viime keväänä keitti yli työelämässä, ikiteininä pakenin tilannetta mökille ja lähtiessä unohdin saittiluurin kotiin. Tällä iällä toivoakaan muistaa tunnuksia. Sittemmin vietin kesän Japanissa ja muutoinkin ollut elämässä tekemistä, joten en ole saitilla huudellut. Sopiiko tämä vastaus sinulle?

Nimimerkin synnyn olen aiemmin paljastanut, joten jos se oikeasti sinua kiinnostaa, niin hakua käyttäen löytyy.

Tilulilii ja terävät sulle. :headbang:

Poissa Teroterava

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12130 : Lokakuu 05, 2025, 02:34:27 »
^ihana selitys. Aivan helvetin uskottava.  :inlove:

Itse myös olin tuossa käymässä Indonesiassa ja kadotin sinne viidakkoon kännykkäni, jota etsin pari vuotta.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 05, 2025, 02:37:01 kirjoittanut Teroterava »

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12131 : Lokakuu 05, 2025, 02:42:53 »
No hyvä että sulle sopii. Kiva että löysit kännykkäsi. :inlove:

Poissa Teroterava

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12132 : Lokakuu 05, 2025, 02:49:11 »
No hyvä että sulle sopii. Kiva että löysit kännykkäsi. :inlove:

Kuka sanoi, että sen löysin? Mutta tarina oli ihan hyvä eikö niin? Ihan yhtä hyvä kuten sinulla?  :inlove:
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 05, 2025, 02:52:13 kirjoittanut Teroterava »

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12133 : Lokakuu 05, 2025, 03:02:54 »
Ihan totta, ei kukaan. Se oli olettamukseni. Teen niitä omista lähtökohdistani, kuten ehkä muutkin. Oletin että löysit sen, koska notkut saitilla. Mulle saittipuhelin on se ainoa tapa notkua saitilla.

Mun mielestä mun kertomus on parempi, koska mökki ja Japani, sulla Indonesia. Ei yhtä hyviä.

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #12134 : Lokakuu 05, 2025, 05:57:27 »
Arvelu multinikeistä foorumilla on aina yhtä ihastuttavaa ja iloa herättävää. Miltei liikutun niin että kohta tunnustan äRHäkkä nimimerkin yhdeksi lukuisista altereistani.  :whipping:

Poissa NaapurinNoora

• Full Member
  • Galleria (7)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #12135 : Lokakuu 05, 2025, 13:09:05 »
Just nyt ilahduttaa lokakuun keikkojen täyttyminen niin, etten itsekään meinaa perässä pysyä! :inlove:
Rakkaudesta lajiin. ♥️

Helsinki 21.-23.10.

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12136 : Lokakuu 05, 2025, 13:57:01 »
Arvelu multinikeistä foorumilla on aina yhtä ihastuttavaa ja iloa herättävää. Miltei liikutun niin että kohta tunnustan äRHäkkä nimimerkin yhdeksi lukuisista altereistani.  :whipping:

Et saa, se on mun oma ja ainoa. Vaikka ihan hyviin käsiin jäisikin, niin en ole vielä valmis poistumaan areenalta.

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12137 : Lokakuu 05, 2025, 14:11:07 »
Just nyt ilahduttaa lokakuun keikkojen täyttyminen niin, etten itsekään meinaa perässä pysyä! :inlove:

Muistan tunteen niiltä ajoilta, kun keikkailin. Parasta oli, kun keikka oli loppuunvarattu ennakkoon 👌

Itseäni ilahduttaa eka varaus Vantaalle, edes ilmoitus ei ole vielä näkyvillä 🤩
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.

Poissa dueerre

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #12138 : Lokakuu 05, 2025, 17:36:11 »

Pikkujouluaikakin alkaa lähenemään, ei ihme että meillä miehillä naisen tarve on nousussa. :sheep: :sheep: :sheep:

Poissa Granado

• Sr. Member
« Vastaus #12139 : Lokakuu 06, 2025, 16:51:20 »
https://www.foreca.fi/Spain/Malaga/10vrk

Kyllä tuo Forecan 10 vrk sääennuste Malagaan tekee iloiseksi. Kelit ovat minulle juuri passelit rantaloman viettoon. Päivällä on lämmintä 27-25 astetta ja yöllä noin 20 astetta. Päivä- ja yölämpötilan ero ei ole kovin suuri. Viime kesä Suomessa oli taas vähän sellainen änkyrä, kun alkukesä oli todella kylmää säätä, ja sitten kun kesä todella alkoi, niin helle oli aivan älytön. Meikäläinen meinasi astmakeuhkoineni ihan läkähtyä. Mökillä ei jaksanut oikein mitään muuta tehdä kuin uida ja makoilla riippumatossa vaahteran varjossa. Oulussa meinasin läkähtyä kerrostalokämpässäni, ja vasta myöhään illalla auringon jo laskiessa lämpötila oli sellainen että pystyi pyöräillä Nallikariin uimaan.

Heil Hitler, Meil Purra!