^ Olipahan idioottimainen viesti. Hulivilille peukku pystyyn kun käy keikoilla.
Uutiset:
Hulivilin jutuista tulee mieleen, että paljonkohan mulle pitäisi maksaa että lähtisin kuuntelemaan tuollaisia paikanpäälle (tai edes radiosta). Menisi samaan keskusteluun kuin "millä summalla annat paljaalla" koska vaikka noissa ei ehkä menisi fyysinen terveys niin henkinen menisi.
Tänään ilahduttaa se miltä kahvi maistuu kun sain aikaiseksi kalkinpoiston keittimeen. On nimittäin melkoisen hyvää.
No voi hyvät ihmiset.Niin juuri. Keskustelussahan voi tuoda esiin näkemyksen että tykkäät sellaisesta mistä minä en ja mitäpä se haittaa.Hulivili saa käydä ihan kaikilla keikoilla mitä maan ja taivaan väliltä löytyy, ja kiva että on mieluista harrastus, eihän siitä ollut kyse! Vaan siitä että hauska havaita miten ihmiset voivatkin olla ääripäistä. Ei kaikkea nyt itseensä tarvitse ottaa.
No voi hyvät ihmiset.Niin juuri. Keskustelussahan voi tuoda esiin näkemyksen että tykkäät sellaisesta mistä minä en ja mitäpä se haittaa.Hulivili saa käydä ihan kaikilla keikoilla mitä maan ja taivaan väliltä löytyy, ja kiva että on mieluista harrastus, eihän siitä ollut kyse! Vaan siitä että hauska havaita miten ihmiset voivatkin olla ääripäistä. Ei kaikkea nyt itseensä tarvitse ottaa.
Tuossa on ollut puheita bändeistä joita en tunne oikeastaan lainkaan mutta muistan joku aika sitten kun suuresti arvostamani foorumilaiset HuliVili ja Granado kertoivat positiivisista fiboista joita Eppu Normaali heissä nostaa esille. Mulle itselleni Eppu Normaalin musiikki on jonkinlainen järkytys ja tunnelman pilaaja. Oli tarkoitus kertoa tästä silloin mutta taisi unohtua. Vaikken Epuista pidäkään niin ihan kiva että se tuo iloa joillekin muille.
Hulivilin jutuista tulee mieleen, että paljonkohan mulle pitäisi maksaa että lähtisin kuuntelemaan tuollaisia paikanpäälle (tai edes radiosta). Menisi samaan keskusteluun kuin "millä summalla annat paljaalla" koska vaikka noissa ei ehkä menisi fyysinen terveys niin henkinen menisi.
No mutta, toivottavasti jonkin toisen yhtyeen musiikki tuottaa sinulle vähintään yhtä paljon iloa ja hyvää mieltä kuin tuo eilinen pitkän linjan kotimaisen rock-bändin keikka minulle, jälleen kerran. Tai vaikkapa Maidenin tai Ultra Bran keikat, joihin kaikkiin ajelin yli sadan kilsan päästä koska ne olivat mielestäni ehdottomasti sen arvoisia.
Keikoilla kannattaa käydä jos mahdollista, monestakin syystä. Pääset näkemään ne taitavat ihmiset jotka tekevät musiikkia josta tykkäät ja kuulet musiikin parhaassa muodossaan, siis livenä. Tuet myös samalla artisteja arvokkaassa työssään tulemalla paikalle, ostitpa esim. bändipaitaa tai et. Muita faneja unohtamatta, sillä musiikki yhdistää ihmisiä yllättävän paljon.
Eilisen bändin laulajaa, Jyrki Linnankiveä lainaten: "Kiitos että tulitte paikalle sunnuntai-iltana ja tuette livemusiikkia, arvostan!".