Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
PK-seudun feikit ja vedättäjät
anaalipeppu:
Kyllähän välillä puoliamatööreillä voi sattua kaikenlaisia kommelluksia ja huolimattomuusvirheitä, mikä on aivan ymmärrettävää kun on muitakin prioriteetteja elämässä kuten opiskelu. En kuitenkaan luokittelisi näiden perusteella huijariksi :) antaisin uuden mahdollisuuden, sillä näistä puoliamatööreistä voi paljastua aikamoinen helmi ;)
doc-j:
--- Lainaus käyttäjältä: Mr.AverageSize - Huhtikuu 22, 2024, 13:28:55 ---
Oli jo nappi huulessa, niin valikoin sattumanvaraisesti naapurista Espoon puolelta thaikun ja olikin täysosuma. Pieni, siro, upeat tissit, tiukka tavara, hyvin mukana hommissa ja aivan ihastuttava persoona.
--- Lainaus päättyy ---
Voitko antaa vähän vinkkiä et mistä tän ihastuttavan thaikun ilmon löytää? :D
C.G.E. Bannerheim:
--- Lainaus käyttäjältä: Mr.AverageSize - Huhtikuu 22, 2024, 13:28:55 ---Tänään teki mieli nuorta ja siroa ja silmään pisti naapurisaitin nimimerkki "Kismetxx". Yleensä olen käynyt vain rapsatuilla ja hyviksi todetuilla, mutta nyt päätin lähteä kokeilemaan hepillä jäätä... Vastasi kik-sovelluksessa ja vielä tunti ennen sovittua aikaa sain viestillä osoitteen. Sovittuna aikana sitten täysi radiohiljaisuus.
Oli jo nappi huulessa, niin valikoin sattumanvaraisesti naapurista Espoon puolelta thaikun ja olikin täysosuma. Pieni, siro, upeat tissit, tiukka tavara, hyvin mukana hommissa ja aivan ihastuttava persoona.
Joten kiitos Kismet, ansiostasi löysin uuden tuttavuuden, jonka luona viihdyn varmasti jatkossakin 😊
--- Lainaus päättyy ---
Olikohan sama Kismetix kun ilmoitti minulle ”Tunnin tapaamisia en tee mutta puoli h on kaksi ja puolirahaa €”
Ituhippi:
--- Lainaus käyttäjältä: C.G.E. Bannerheim - Huhtikuu 22, 2024, 18:59:44 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mr.AverageSize - Huhtikuu 22, 2024, 13:28:55 ---Tänään teki mieli nuorta ja siroa ja silmään pisti naapurisaitin nimimerkki "Kismetxx". Yleensä olen käynyt vain rapsatuilla ja hyviksi todetuilla, mutta nyt päätin lähteä kokeilemaan hepillä jäätä... Vastasi kik-sovelluksessa ja vielä tunti ennen sovittua aikaa sain viestillä osoitteen. Sovittuna aikana sitten täysi radiohiljaisuus.
Joten kiitos Kismet, ansiostasi löysin uuden tuttavuuden, jonka luona viihdyn varmasti jatkossakin 😊
--- Lainaus päättyy ---
Olikohan sama Kismetix kun ilmoitti minulle ”Tunnin tapaamisia en tee mutta puoli h on kaksi ja puolirahaa €”
--- Lainaus päättyy ---
Ja mulle laitto et ei puoltuntisia vaa 20min saat samaan rahaan😁😁
Jirij:
Mutta Kismettiä pääsee ajamaan ilman kumia mistä itse annan ison plussan
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta