Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Aylyn RE Espoo  (Luettu 787 kertaa)

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • ** Piristää muiden päivää
Aylyn RE Espoo
« : Toukokuu 25, 2024, 20:30:23 »
Aylyn koeponnistettu. ... Kyseli viestitellessä hieman keskivertoa tarkemmin käytännön juttuja ja halusi niihin vastauksia ja ok-vahvistuksia. Varmisti vielä 15 min ennen olenko tulossa.

Kuvien tyttö, tosin luonnossa naamaltaan kuvia "nuorempi" ja viattomampi, mikä sopi mulle oikein hyvin. Ja selvästi uusi alalla. Toiminta ei ollut niin kaavamaisen tuttua, kuin vuosia alalla olleilla. Sekin sopi oikein hyvin.

Pituus varmaan tuo ilmoitettu 175, ja paino samoin ehkä ilmoitettu 50. Tosi hoikan oloinen mutta ei makuuni mitenkään liian hoikka. Muotojakin löytyy. Rinnat kuvien mukaiset ei nyt niin superseksikkäät mutta herättivät mut kyllä.

Kuvien rintaliivit ja korkkarit löytyy ja pukee ne pyydettäessä päälle. Ja ainakin mustat ja pinkit stay-upit löytyy. Mustilla mentiin.

Englanti luokattoman huonoa, joten viittomakielellä ne tärkeimmät jutut melkein, mutta mulle se on jokseenkin sama, jos PT:tä saa vain käännellä mielensä mukaan. Ja tuskin on Tsekeistä, kun ei ollut käryäkään, että Tsekki meni just MM-finaaliin. Jostain slaavilaisesta maasta tosin takuuvarmasti on.

Menenkö uudelleen: Menen ainakin sen 2 kertaa, jos tulevaisuudessa tännepäin tulee.Tosin nalli paloi vähän liian nopeasti, kun en yrittänyt pitkittää yhtään, mutta se on aina mulle merkki, että sitä psyykkistä kiihottumista on tarpeeksi. Siis PT on silloin mun makuun.

ModEdit: Ei sijaintitietoja
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 25, 2024, 20:32:57 kirjoittanut PixelWiz »

Poissa Bacardi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aylyn RE Espoo
« Vastaus #1 : Toukokuu 25, 2024, 20:51:56 »
Kiitti rapsasta!

Eli siis Aylin, ei Aylyn.
Kannustaisin kaikkia olemaan ihan pilkuntarkkoja nimissä niin löytyvät sivuilta.

Miten reittaat suikkarin? Otitko owon?

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Aylyn RE Espoo
« Vastaus #2 : Toukokuu 25, 2024, 22:30:22 »
Tietysti Aylin, joo. Näköjään sessio aiheutti hajamielisyyttä enkä keskittynyt aakkosiin tarpeeksi.

Otin owon, kyllä. Mun mielestä tosi hyvä, eli sain mitä halusinkin ja haluankin. Eli tyttöä letistä kiinni ja itse aktiivisena työntelin melaa edes takas välillä kokonaan ulos ja taas sisään. Ei kolissu hampaisiin, ja antoi touhuta.

Mä jotenkin vierastan niitä "huippuammattilaisia", joille ei millään käy, että turska itse on suikkarissa aktiivinen osapuoli. Maksuttomassa seksissä, kun sitä aikaa on nautiskella joskus jopa puoli vuorokautta, niin se naaraan aktiivisuus on toisinaan ihan hyvä juttu, mutta ei näissä turskahommissa.