Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Lukekaa ne ilmoitukset!!

<< < (7/8) > >>

FortySexN2:
Ajatellaan tilanne että seksinmyyjä lopettaa duunit ja siirtyy vaikka teleoperaattorille myymään liittymiä

Asiakas: olisin hankkimassa yritykselleni keskitetyt teleratkaisut ja minulla olisi näistä muutama kysymys
Uuden uran aloittanut hupakko myyjänä: No oletko lukenut meidän kotisivut palveluista
Asiakas: Joo kyllä olen ja minulle heräsi muutama kysymys näistä
Myyjä: Huutonaurua, etkö sinä saatanan uuno ymmärrä lukemaasi, markkinointi on käyttänyt tunteja arvokasta aikaansa yrittäessään vääntää rautalangasta, että mitä palvelu sisältää
Asiakas: Niin mutta sivut eivät kerro kaikkea mitä palvelu sisältää ja osa on ilmaistu varsin epäselvästi
Myyjä: Sinähän et taida olla konsernimme markkinointivastaava tai myyjä, kukaan ei ota teiltä asiakkailta minkäänlaisia neuvoja kuule vastaan.

Myyjä lyö luurin asiakkaan korvaan ja laittaa tämän numeron estoon ja kirjoittaa firman crm:ään: Hankala asiakas, ei kannata vastata.

Tässä kuvitteellisessa tilanteessa tämän juniorimyyjän työsuhde katkaistaan koeaikana mutta tämä saa onneksi harjoittelupaikan Siwan kassalla

Penaattori:
^Repesin.  :laught:

Kellopeliappelsiini:
^^ Nyt on kova :laught: :laught: :laught:

Sporttimies:
Jotenkin naurattaa jo alkuun kun vuodatuksen aloituksessa on 10 kirjoitusvirhettä.  ;D
Mutta missäs ilmoitit hieronnasta? et kai naapurisivustolla ja ihmettelet täällä jos seksiä kysyvät?

Belial:

--- Lainaus käyttäjältä: Flowery - Huhtikuu 17, 2024, 10:51:45 ---Ei hel.....on sulla luulot.
Kyllä on todella monia ketkä hieroo ilman että olisi "sitä muutakin"tarjolla. Idioottiko olet.

--- Lainaus päättyy ---

Mutta juuri tämän takiahan asiaa pitää kysyä  ;D
Se on tiedätkös ihan 50/50 tarjoaako ilmoittaja käteenvetoa jos ilmoituksessa lukee ”ei seksipalveluja” ja tämä asia ei selviä oikeastaan muulla kuin kysymällä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta