Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Zatanna Larsson  (Luettu 4918 kertaa)

Poissa Mikkelin Kittaaja

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Zatanna Larsson
« : Huhtikuu 14, 2024, 17:08:01 »
Otsikon mukainen aasialainen Suomen kiertueella. Onko kellään kokemusta? Lähinnä palvelun taso ja meisselin koko kiinnostaa. Söpön näköinen, ei siinä.

Poissa Perub

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Zatanna Larsson
« Vastaus #1 : Toukokuu 16, 2025, 11:56:03 »
Tuli tämä ihana neito käytyä taas katsastamassa ja on pakko antaa isot suositukset. Pari kertaa hänet ennenkin tavanneena ja aina on hommat onnistuneet puolin ja toisin  :blowjob: :behind:

On hemaisevan kaunis ja se perinteinen "paremman näköinen luonnossa kuin kuvissa". Hänen melansa on myös aasialaiseksi ihan hyvän kokoinen, 16-17cm. Itse olen häneltä lähinnä GFE:tä hakenut ja se on tähänastisista kokemuksista parasta mitä rahalla on saanut.

Kaiken päälle todella ystävällinen persoona, jonka kanssa voi turista ihan niitä näitä mikäli sellainen kiinnostaa.

Kuulemma on käymässä Suomessa lyhyellä visiitillä ja vain Helsingissä. Ensi vuonna saattaa olla pidempää turneeta taas.

Poissa mixsex

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Toukokuu 16, 2025, 23:59:38 »

Onko miten aktiivinen? Antaako kunnon kyydit? Laukeaako suuhun?

Poissa goro

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Toukokuu 17, 2025, 02:03:16 »
On kaunis livenä. Sopivan kokoset tissit

Kulli oli isoin mitä oon aasialaisella nähnyt. Vähän pienempi kuin elydalla, varmaan samankokonen kuin lissylopez/hotmilk.

Kiihkee tapaus, hän halusi ensin panna ja laukesi ja sen jälkeen vaihdettiin.

Poissa Perub

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Toukokuu 19, 2025, 12:49:21 »

Onko miten aktiivinen? Antaako kunnon kyydit? Laukeaako suuhun?

On hän aina ollut aktiivinen pyydettäessä sekä myös lauennut suuhunkin. Ihan hyvin paneekin.

Ja kyllä, on ehdottomasti kiihkeä nainen. Plussaa että tykkää myös oikeasti suudella.