Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: FTS Finland -verkosto seksityön tekijöille  (Luettu 21536 kertaa)

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: FTS Finland -verkosto seksityön tekijöille
« Vastaus #40 : Marraskuu 15, 2020, 06:24:46 »
Terveiset Oodi seksuaalisuudelle-konferenssista! Kyseessä oli Suomen seksologisen seuran historian ensimmäinen konferenssi, jossa mukana oli myös verkostomme jäseniä ja posteri.

Vastaanotto oli mielettömän hyvä, ja konferenssi kaikkineen erittäin onnistunut! 🥰

Posteria saa jakaa, levittää ja tulostaa. Se löytyy selvempänä versiona meidän someista @ftsfinland ja jos haluaa ison tiedoston esim. tulostukseen, laita sähköpostia info@ftsfinland.fi (jostain syystä kuva näkyy itselleni ainakin melko suttuisena) ☺️
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 15, 2020, 06:27:38 kirjoittanut JennySnow »
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: FTS Finland -verkosto seksityön tekijöille
« Vastaus #41 : Marraskuu 15, 2020, 08:32:09 »
Tosta nyrkkilogosta tulee mieleen lähinnä joku rikollisjärjestö. Tai ...t/anarkistit.
Minun huomioni kiinnittyi pikkusormessa olevaan sateenkaareen. Mieleeni heräsi ajatus siitä että samalla kun kannatat maksuseksin oikeuksia asiaan kuuluu myös sateenkaarijuttujen kannattaminen.
Sateenkaarta ei ollut väritetty sateenkaaren värein joten sillä ei ehkä olla nostamassa näitä "moniarvoisuus" juttuja esille mutta en tiedä. FTS porukoitten väki saa kertoa miten on.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: FTS Finland -verkosto seksityön tekijöille
« Vastaus #42 : Marraskuu 15, 2020, 08:48:01 »
^ Mä en nyt kyllä löydä mistään sateenkaarta... FTS:n logossa on kyllä sateenvarjo pikkurillissä. Mun puolesta siinä voisi myös sateenkaarikin olla ja joku paremmin näihin asioihin perehtynyt saanee halutessaan kertoa, miksi.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: FTS Finland -verkosto seksityön tekijöille
« Vastaus #43 : Marraskuu 15, 2020, 09:18:56 »

Mun mielestä sateenkaari on jonkin verran eri asia kuin sateenvarjo. Siis mielikuva ja merkitystasolla 🤔 
Amator

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: FTS Finland -verkosto seksityön tekijöille
« Vastaus #44 : Marraskuu 15, 2020, 09:36:43 »
^ Mä en nyt kyllä löydä mistään sateenkaarta... FTS:n logossa on kyllä sateenvarjo pikkurillissä. Mun puolesta siinä voisi myös sateenkaarikin olla ja joku paremmin näihin asioihin perehtynyt saanee halutessaan kertoa, miksi.
Mun piti kirjoittaa sateenvarjo mutta kirjoitin sateenkaari. Kiitos selvennyksestä.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: FTS Finland -verkosto seksityön tekijöille
« Vastaus #45 : Marraskuu 15, 2020, 09:47:12 »
Toi punainen sateenvarjo on laajasti käytetty seksityöntekijöiden oikeuksia ajavien järjestöjen ym symboli.  :)
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: FTS Finland -verkosto seksityön tekijöille
« Vastaus #46 : Marraskuu 15, 2020, 11:35:20 »
Mieleeni heräsi ajatus siitä että samalla kun kannatat maksuseksin oikeuksia asiaan kuuluu myös sateenkaarijuttujen kannattaminen.

En nyt ole ihan varma, miten tämä huoli pitäisi tulkita: pelkääkö kirjoittaja, että tulee vahingossa epähuomiossa puolustaneeksi jonkun ihmisoikeuksia, kun ostaa seksipalveluita? :D

FYI: seksityön tekijöiden joukossa on huomattavan paljon sekä seksuaali- että sukupuolivähemmisöihin kuuluvia ihmisiä (monista syistä), ja nämä teemat ovat liittyneet toisiinsa about aina. Seksityön tekijät ovat olleet myös keskeisessä asemassa myös nykyisen sateenkaariaktivismin syntymisessä. Jos pikkuisen oikoo mutkia, niin homoilla ja horoilla on siis itse asiassa aika paljon enemmän yhteistä kuin sateenkaarella ja sateenvarjolla.

Ja ehkä on hyvä todeta, että FTS Finland on avoimesti ja vahvasti ns. sateenkaarimyönteinen verkosto ja tämä käy ilmi sen kaikilta somekanavilta. (En itse asiassa tiedä, onko maailmassa yhtään sellaista seksityöaktivistien verkostoa tai järjestöä, joka suhtautuisi jotenkin nihkeästi seksuaalisuuden ja sukupuolen moninaisuuteen. Kuulostaisi minusta jokseenkin ristiriitaiselta. Samoin kuin sellainen seksityöaktivismi, jossa ei huomioitaisi aiheen linkittymistä vaikkapa maahanmuuttopolitiikkaan tai rasismiin.) Suosittelen vilkaisemaan @ftsfinland (Twitter, Insta, FB) niin ei tarvitse spekuloida.

Ja joo, ihan itsestään selvää on, että kaikki suomalaiset seksityön tekijät eivät ole keskenään samaa mieltä kaikesta. Seksityöaktivismi ei myöskään kiinnosta kaikkia seksityön tekijöitä, eikä kaikilla ole yhtäläisiä mahdollisuuksia osallistua yhteisten asioiden ajamiseen. Näin on kaikissa muissakin aiheissa.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 15, 2020, 11:46:16 kirjoittanut the_espoolaisrouva »
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: FTS Finland -verkosto seksityön tekijöille
« Vastaus #47 : Marraskuu 15, 2020, 12:13:04 »
Kiitos some-vinkeistä. Täytyypä laittaa seurantaan.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 15, 2020, 12:18:47 kirjoittanut Azazello »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: FTS Finland -verkosto seksityön tekijöille
« Vastaus #48 : Marraskuu 15, 2020, 14:33:24 »
Homorummutuksen rinnastaminen suoraan ihmisoikeuksien puolustamiseen on hmm...hiukan värittynyt mielipide.
Perfektionisti.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: FTS Finland -verkosto seksityön tekijöille
« Vastaus #49 : Marraskuu 15, 2020, 14:44:22 »
Oi, #homorummutus! Mä olin ihan unohtanut koko sanan!   :D Missä mun rumpukapulat on?
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: FTS Finland -verkosto seksityön tekijöille
« Vastaus #50 : Marraskuu 15, 2020, 15:16:50 »
Mulla on aina parit rumpukapulat mukana, jos tarvii rummutella jotain #homojenhommaa! 🥳
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: FTS Finland -verkosto seksityön tekijöille
« Vastaus #51 : Toukokuu 10, 2021, 12:14:19 »
*hihittelee*
logosta menee jo herkimmillä pää juntturaan  :o
eihän siinä - voimia

onneksi huorat eivät ole yliherkkiä ja osaavat katsoa "logon ohitse"
sivusto onkin tarkoitettu seksityöntekijöille. ymmärrettävää. turskat jäisi tuulikaappiin painimaan tuon logon kanssa.

vaari toteaa vaan FuckThisShit - nyt on hyvä meininki  :-*
Why so fragile?

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: FTS Finland -verkosto seksityön tekijöille
« Vastaus #52 : Helmikuu 02, 2022, 02:25:44 »
Mieleeni heräsi ajatus siitä että samalla kun kannatat maksuseksin oikeuksia asiaan kuuluu myös sateenkaarijuttujen kannattaminen.

En nyt ole ihan varma, miten tämä huoli pitäisi tulkita: pelkääkö kirjoittaja, että tulee vahingossa epähuomiossa puolustaneeksi jonkun ihmisoikeuksia, kun ostaa seksipalveluita? :D

FYI: seksityön tekijöiden joukossa on huomattavan paljon sekä seksuaali- että sukupuolivähemmisöihin kuuluvia ihmisiä (monista syistä), ja nämä teemat ovat liittyneet toisiinsa about aina. Seksityön tekijät ovat olleet myös keskeisessä asemassa myös nykyisen sateenkaariaktivismin syntymisessä. Jos pikkuisen oikoo mutkia, niin homoilla ja horoilla on siis itse asiassa aika paljon enemmän yhteistä kuin sateenkaarella ja sateenvarjolla.

Ja ehkä on hyvä todeta, että FTS Finland on avoimesti ja vahvasti ns. sateenkaarimyönteinen verkosto ja tämä käy ilmi sen kaikilta somekanavilta. (En itse asiassa tiedä, onko maailmassa yhtään sellaista seksityöaktivistien verkostoa tai järjestöä, joka suhtautuisi jotenkin nihkeästi seksuaalisuuden ja sukupuolen moninaisuuteen. Kuulostaisi minusta jokseenkin ristiriitaiselta. Samoin kuin sellainen seksityöaktivismi, jossa ei huomioitaisi aiheen linkittymistä vaikkapa maahanmuuttopolitiikkaan tai rasismiin.) Suosittelen vilkaisemaan @ftsfinland (Twitter, Insta, FB) niin ei tarvitse spekuloida.

Ja joo, ihan itsestään selvää on, että kaikki suomalaiset seksityön tekijät eivät ole keskenään samaa mieltä kaikesta. Seksityöaktivismi ei myöskään kiinnosta kaikkia seksityön tekijöitä, eikä kaikilla ole yhtäläisiä mahdollisuuksia osallistua yhteisten asioiden ajamiseen. Näin on kaikissa muissakin aiheissa.

Tämä.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: FTS Finland -verkosto seksityön tekijöille
« Vastaus #53 : Helmikuu 02, 2022, 02:54:25 »
Somewhere over the rainbow...

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: FTS Finland -verkosto seksityön tekijöille
« Vastaus #54 : Helmikuu 02, 2022, 06:50:16 »
Mieleeni heräsi ajatus siitä että samalla kun kannatat maksuseksin oikeuksia asiaan kuuluu myös sateenkaarijuttujen kannattaminen.

En nyt ole ihan varma, miten tämä huoli pitäisi tulkita: pelkääkö kirjoittaja, että tulee vahingossa epähuomiossa puolustaneeksi jonkun ihmisoikeuksia, kun ostaa seksipalveluita? :D
Vähän tuonnepäin joskaan ei ihan niin. Itseasiassa kysymys kuuluu niin että eikö tässä kohdassa voisi olla jonkinlainen "yhden asian liike" joka ainoastaan kannattaisi maksuseksi-asioita ja ei ottaisi kantaa mihinkään muuhun asiaan?

En sano asiaa niin että minä nimenomaan vastustaisin tuota muuta mitä FTS Finland kannattaa vaan ainoastaan haluan olla ottamatta asiaan kantaa millään tavalla? Eikö ole ymmärrettävää että haluaisin tukea jotakin asiaa mutta jos samaan aikaan hommaan niputetaan myös muita näkemyksiä joiden kannattajaksi ikäänkuin ilmoittaudun samaan aikaan, pidän parempana vaihtoehtona pysyä hommasta sivussa.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: FTS Finland -verkosto seksityön tekijöille
« Vastaus #55 : Helmikuu 02, 2022, 07:41:24 »
Harva liike, yhdistys tai verkosto on tiukasti vain yhden asian puolesta. Jos osa seksityöntekijöistä on sateenkaatikansaa, on varmaan ihan luontevaa, että myös heidän oikeuksia tuetaan. En kyllä keksinyt, että miten tuo posteri muista arvoja tuo esiin.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: FTS Finland -verkosto seksityön tekijöille
« Vastaus #56 : Helmikuu 02, 2022, 08:55:53 »
^ En minäkään. Kysymyshän on seksityön arvostuksen nostamisesta. Punainen sateenvarjo OK.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7661
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: FTS Finland -verkosto seksityön tekijöille
« Vastaus #57 : Helmikuu 03, 2022, 10:04:54 »
Lähinnä ajattelen itsekkäänä turskana, että näitä verkostoja tarvitaan jos taas jossain vaiheessa alkaa keskustelu kieltolaista. Silloin on tärkeää, että löytyy osapuoli, joka voi keskustella julkisuudessa.

Kiva kuulla! Toivottavasti teitä on enemmänkin, jotka ymmärtävät yhteistä hyvää :) Ja onneksi on.  Seuraava tilanne, jossa kieltolaki nousee (jos ja kun) keskusteluun, tulee olemaan edeltäjäänsä verraten hyvin erilainen.

Ja hienoa, että herättää keskustelua. Omassa arvomaailmassani aktivismissa oleellisinta ei ole brändätä ulkokautta jos ollenkaan, vaan antaa tekojen puhua puolestaan. Toisaalta, jotta ei mene liian vakavaksi, tässäpä kollaasi 24 seksityöaktivistiverkoston logoista muualta maailmasta. Miten olisi tuo korkokenkä, kuka liiskattais?  ;) :-*

Järjestöä varmasti tarvitaan.

Logoista suosikkejani ovat Canada ja Putas.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1527
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: FTS Finland -verkosto seksityön tekijöille
« Vastaus #58 : Kesäkuu 15, 2022, 21:43:23 »
Mieleeni heräsi ajatus siitä että samalla kun kannatat maksuseksin oikeuksia asiaan kuuluu myös sateenkaarijuttujen kannattaminen.

En nyt ole ihan varma, miten tämä huoli pitäisi tulkita: pelkääkö kirjoittaja, että tulee vahingossa epähuomiossa puolustaneeksi jonkun ihmisoikeuksia, kun ostaa seksipalveluita? :D
Ei kovinkaan suvaitsevaista porukkaa tää ihmisoikeuksia ajava sateenkaariväki.

https://twitter.com/miestentasaarvo/status/1537085400988123136

Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: FTS Finland -verkosto seksityön tekijöille
« Vastaus #59 : Kesäkuu 15, 2022, 22:35:26 »
Lähinnä ajattelen itsekkäänä turskana, että näitä verkostoja tarvitaan jos taas jossain vaiheessa alkaa keskustelu kieltolaista. Silloin on tärkeää, että löytyy osapuoli, joka voi keskustella julkisuudessa.

Samaa mieltä mutta sillä tarkennuksella, että tarve julkisuudessa keskustelemaan pystyvälle osapuolelle on jo nykyiselläänkin olemassa. Muuten keskustelu on hyvin yksipuolista, luuloihin perustuvaa ja rajoittunutta, kuten se yleensä on perinteisesti ollutkin.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.