Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: turskafoorumi.org  (Luettu 71266 kertaa)

Poissa Beachbandit

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #160 : Lokakuu 06, 2021, 23:06:55 »
Turskafoorumi päätyi biohajoavaksi.
Panee omilla poluillaan.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #161 : Lokakuu 06, 2021, 23:17:44 »
Niiku paska?
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #162 : Joulukuu 03, 2021, 11:08:48 »
Sen jälkeen kun porukka löysi saitille, niin turskis muuttui kyllä täysin joutomaaksi. Muutoman kerran piti käydä vilkaisemassa, onko keskustelun taso missään vaiheessa parantunut, mutta sama olematon vittuili ja paskanjauhanta jatkui kuukaudesta toiseen. Heti kun joku yritti hieman asiallisempaa keskustelua, niin muutoman viestin jälkeen juttu kääntyi taas toisten haukkumiseen ja ihan muusta puhumiseen. Hyvää siinä oli, että ne mussuttajat pysyivät omassa katsinassaan.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Antsa

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #163 : Helmikuu 12, 2022, 12:25:28 »
Ilmeisesti turskafoorumi suljettiin kokonaan viranomaisen toimesta kun joku vasikka kävi ilmiantaa. Lähteenä tämä keskustelu: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17202004/olen-tyytyvainen-ettei-turskafoorumi-toimi-!

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1527
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #164 : Helmikuu 12, 2022, 12:29:04 »
^Kyllä se näin täytyy olla, kun lähdekin on noin luotettava.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Antsa

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #165 : Helmikuu 12, 2022, 12:37:17 »
Niinpä niin. Kyllähän ton on pidettävä paikkaansa kun se on oikeasti kadonnu internetistä. Oon kokeillu niin menee ei löydy. Tossa keskustelussa oli kans että tämä foorumi olisi kans sulkemisen kohteena jos joku onnistuu ilmiantamaan viranomaiselle tänkin foorumin.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #166 : Helmikuu 12, 2022, 12:49:29 »
Kyllä mä luulen että yp itse pisti sivun kiinni.

Foorumialustasta on turha maksaa ja ylläpitää siitä jos käyttäjämäärät muutenkin radikaalisti laskeneet. Eihän siellä viime aikoina ennen sivun sulkeutumista muut keskustelleet kuin sama pieni häiriintynyt sisäpiiri ja vielä riitelivät jostain aivan ufoista jutuista keskenään.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #167 : Helmikuu 12, 2022, 13:41:27 »
Kyllä nää suomalaiset huorasivustot ovat ihan takuulla viranomaistenkin vakiolukemistoa. Ei edes poliisi ole niin tietämätön ja aikaansaamaton, etteikö ne näitä lukis ihan päivittäin ;D Päinvastoin, jossain haastattelussa joku alan virkamies totesi etenkin rapsat lukevansa ihan viran puolesta mahdollisia paritus- ja ihmiskauppatapauksia etsiessään. Mikäs olisi parempi tietolähde kuin huorasaitti, jonne asiakkaat itsensä ilmiantavat.

Toinen juttu on se, ettei (vielä onneksi melko) vapaassa maassa voida jotain sivustoja mielivaltaisesti sulkea, jos ei niillä ole jotain selkeästi lainvastaista sisältöä. Sitähän täällä ei juurikaan onneksi näy. Hyvästä tavasta ja mausta voi aina kiistellä, mutta se onkin jokaisen yksilön korvien välissä sijaitseva juttu, ei lainsäätäjän tai lainvalvojan asia.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #168 : Helmikuu 12, 2022, 14:03:21 »
jos joku sopiva ihminen asiakseen ottaisi sivun sulkemisen, saattaisi onnistuakkin kuitenkin

monia juttuja voi lukea niinkuin haluaa. lopettaisiko se toiminnan EI kohta olisi pari uutta

saittia pystyssä. ja loppupelissä jos vankilassa ei pystytä vahtimaan teksti tv,,,


kysyvälle vastataan

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #169 : Helmikuu 12, 2022, 14:07:58 »
Kyllä nää suomalaiset huorasivustot ovat ihan takuulla viranomaistenkin vakiolukemistoa. Ei edes poliisi ole niin tietämätön ja aikaansaamaton, etteikö ne näitä lukis ihan päivittäin ;D Päinvastoin, jossain haastattelussa joku alan virkamies totesi etenkin rapsat lukevansa ihan viran puolesta mahdollisia paritus- ja ihmiskauppatapauksia etsiessään. Mikäs olisi parempi tietolähde kuin huorasaitti, jonne asiakkaat itsensä ilmiantavat.

Toinen juttu on se, ettei (vielä onneksi melko) vapaassa maassa voida jotain sivustoja mielivaltaisesti sulkea, jos ei niillä ole jotain selkeästi lainvastaista sisältöä. Sitähän täällä ei juurikaan onneksi näy. Hyvästä tavasta ja mausta voi aina kiistellä, mutta se onkin jokaisen yksilön korvien välissä sijaitseva juttu, ei lainsäätäjän tai lainvalvojan asia.

Turskista lukiessa tuskin tuli yksikään viranomainen hullua hurskaammaksi.

Vittuilua toisille forkkalaisille ja hupakoille ilman moderointia ja minkäänlaista suodatusta.

Jos joku virkamies saittia lukee ja etsii täältä prostituutioon viittavia tapauksia, on kuin pappi, joka vapaa-aikanaan etsi levyjä takaperin kuuntelemalla etsi vinyyleiltä saatanallisia viestejä Amerikan maalla 80-luvulla. Kun ei löydy, niin ei löydy. 

Kaappi-Igorit tuskin tänne kirjoittelee.

Olen edelleen yllättynyt, että saitti on vielä pystyssä, vaikka datanomit: jätkä, Helmi, Ile ja HarryHoo ovat kovasti yrittäneet saada saittia tukkoon.       

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #170 : Helmikuu 12, 2022, 17:08:46 »
Ilmeisesti turskafoorumi suljettiin kokonaan viranomaisen toimesta kun joku vasikka kävi ilmiantaa. Lähteenä tämä keskustelu: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17202004/olen-tyytyvainen-ettei-turskafoorumi-toimi-!

Hienoa.  :laught:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #171 : Helmikuu 12, 2022, 18:20:50 »
^^ Jäljet johtavat Oulun suunnalle.  :laught: Kaatuuko saitti seuraavaksi?  :laught:

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #172 : Helmikuu 12, 2022, 18:22:13 »
Kyllä mä luulen että yp itse pisti sivun kiinni.

Foorumialustasta on turha maksaa ja ylläpitää siitä jos käyttäjämäärät muutenkin radikaalisti laskeneet. Eihän siellä viime aikoina ennen sivun sulkeutumista muut keskustelleet kuin sama pieni häiriintynyt sisäpiiri ja vielä riitelivät jostain aivan ufoista jutuista keskenään.
Itse asiassa tämä on erittäin todennäköinen skenaario.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3941
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #173 : Helmikuu 12, 2022, 18:33:24 »
Kaatuuko saitti seuraavaksi?  :laught:
Niin, kun täälläkin keskitytään politiikkaan ja olympiaveikkaukseen. 😟
Saitin Bud Spencer

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #174 : Helmikuu 12, 2022, 18:51:22 »
^^ Jäljet johtavat Oulun suunnalle.  :laught: Kaatuuko saitti seuraavaksi?  :laught:

kyllä ja meitä on varoitettu!! foorumi kaatuu ja KAIKKI joutuu linnaan  :laught:
kysyvälle vastataan

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: turskafoorumi.org
« Vastaus #175 : Syyskuu 18, 2022, 22:47:54 »
Tätä foorumia on ikävä.