Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Paras GFE kokemus nykyään?
keravankolli:
Mulla tulis mieleenkään lähteä hakemaan GFEä ulkkarilta. Kun haetaan luonnollisen tuntuista "tyttöystäväkokemusta", niin silloin pitää olla äidinkieli kummallakin. Kyll itellä Lontoo taipuu, mutta ei halua erikseen miettiä, tai kääntää päässä mitä toinen sanoo. Eikä se ole sillä hyvä, että itse osaa enkkua... Ku ei ole taetta vastapuolen kielitaidosta.
Kotimaisilla joita olen itse tavannu, ni on ollu selkeä hinnoittelu. Yleensä anaali se extra, ja sitä en edes kaipaa.
Jollei pakettiin kuulu joku itselle tärkeä juttu, niin aina voi skipata, tähän "ongelmaa" törmää ainoastaan ensiviestittelyvaiheessa.
MestariMerlin:
Itselleni ei tulisi kyllä mieleeni lähteä hakemaan gfe:tä kotimaisilta jo pelkästään sen saatanallisen kelmutuksen ja hintapolitiikan takia..
Google translator on keksitty jos jotain ymmärrysongelmia tulee. No eipä ole tarvittu tähän mennessä..
keravankolli:
--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Toukokuu 05, 2024, 07:06:02 ---Itselleni ei tulisi kyllä mieleeni lähteä hakemaan gfe:tä kotimaisilta jo pelkästään sen saatanallisen kelmutuksen ja hintapolitiikan takia..
Google translator on keksitty jos jotain ymmärrysongelmia tulee. No eipä ole tarvittu tähän mennessä..
--- Lainaus päättyy ---
Jännä... Harvemmin törmänny kelmutukseen kotimaisilla tarjoajilla. Ehkä vaan osunu oikeat tyypit kohdalleni. Sen huomannu, ett kun ottaa yhteyttä pk-seudulla E:llä alkavaan kaupunkiin, niin siellä törmänny usein tähän elmukelmupakkoon. Ymmärränhän minä translaterin käytön, kun ihmisillä puhelin nykyään joka paikassa mukana,myös sängyssä :laught:
Ja mitä hintapolitiikkaan tulee, pitäähän ihmiselle asian mukainen korvaus maksaa. No se maalaa, jolla on liituu...
MestariMerlin:
Et tainnut lukea otsikkoa kun lähdit kommentoimaan.. kysyttiin parasta gfe:tä..
Liitua kyllä riittää mutta onhan se aina tyhmää maksaa liikaa..
Tämä ulkkareiden pelko tulee näissä piireissäkin yllättävän usein vastaan.. kun pitää varmistaa että tulee varmasti oikein ymmärretyksi ja ihan selvällä Suomen ( tai Savon?) kielellä..
Tämän harrastuksen parissa on tullut aika selväksi että tuollaiset on sivuseikkoja. Ei sinne niinkuin pääsääntöisesti juttelemaan mennä..
keravankolli:
--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Toukokuu 05, 2024, 07:29:53 ---Et tainnut lukea otsikkoa kun lähdit kommentoimaan.. kysyttiin parasta gfe:tä..
Liitua kyllä riittää mutta onhan se aina tyhmää maksaa liikaa..
Tämä ulkkareiden pelko tulee näissä piireissäkin yllättävän usein vastaan.. kun pitää varmistaa että tulee varmasti oikein ymmärretyksi ja ihan selvällä Suomen ( tai Savon?) kielellä..
Tämän harrastuksen parissa on tullut aika selväksi että tuollaiset on sivuseikkoja. Ei sinne niinkuin pääsääntöisesti juttelemaan mennä..
--- Lainaus päättyy ---
Ainahan täällä keskustelu lähtee rönsyilemään itse aiheesta... Omaa listaani en viitsi tähän kirjoittaa,koska vaikka nyt saanu aivan mielettömiä gfe-kokemuksia, se ois väärin laittaa heitä järjestykseen. Ja kun kaikki erilaisia, eri mielihaluhini... On pitkää,pätkää ym.
Kielimuuri on varmasti suurin syy tähän pelkoon ulkkareihin. Itse pärjään ihan suomella hyvin, kun toisen polven hesalainen, kättärillä syntyny.. Eikä näistä makuasioista voi vieläkään tapella.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta