Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Golden showeria vastaanottavaa hupakkoa?

(1/2) > >>

HorsemanJack:
Otsikon mukaisesti kyselen, löytyykö pk-seudulta palveluntarjoajaa joka ottaa vastaan golden showerin? Paljon yleisempää on että palveluntarjoajat lisämaksusta itse antavat golden showerin.

Vieras1782:
Minä, tosin en oo paikallisia

Asiakas pissaavana:
– Virtsaa ei saa päätyä suuhuni, silmiini tai sisäsynnyttimiin
→ Mikäli pissaus tapahtuisi muualla kuin kylpyhuoneessa, tulee tästä sopia etukäteen

Ei lisämaksua, sisältyy tapaamisen hintaan. Toteutuksesta sovittava ennen ajanvarausta :)

RoccosApprentice:
Ei millään pahalla, mutta kyllä mä kelailen aina välillä et milllainen ihminen haluaa virtsata toisen päälle..

Ymmärtäisin jos kyseessä olisi pomo, vaimo tai se mulkku naapuri.. mutta huoran päälle, miksi ihmeessä?

Pupu7000:

--- Lainaus käyttäjältä: RoccosApprentice - Huhtikuu 08, 2024, 20:13:08 ---Ei millään pahalla, mutta kyllä mä kelailen aina välillä et milllainen ihminen haluaa virtsata toisen päälle..

Ymmärtäisin jos kyseessä olisi pomo, vaimo tai se mulkku naapuri.. mutta huoran päälle, miksi ihmeessä?

--- Lainaus päättyy ---

Varmaankin jotain Roccon videoita katsonut. Jos nyt Siffredistä puhutaan.

Vieras1782:

--- Lainaus käyttäjältä: RoccosApprentice - Huhtikuu 08, 2024, 20:13:08 ---Ei millään pahalla, mutta kyllä mä kelailen aina välillä et milllainen ihminen haluaa virtsata toisen päälle..

--- Lainaus päättyy ---

Miksi joku halua itsensä päälle pissattavan? Miksi joku haluaa runkata spermat toisen päälle? Miksi joku kiihottuu saadessaan spermat päälleen? Miksi joku kiihottuu jostain? Varmaan ikuisuus kysymyksiä nämä. En itsekään monesti "ymmärrä" miksi joku kiihottuu jostain mikä ei itseäni kiihota lainkaan. Mutta ei se minulta ole mitään pois. Ja kenenkään haluja en tuomitse tai niitä pidä huvittavina, ihmisiä on erilaisia. Se joka kiihottuu siitä että saa pissata toisen päälle, ei välttämättä täysin ymmärrä miksi joku toinen kiihottuu jostain toiseta asiasta joka ei häntä itseään kiihota / kosketa. Kaikki olemme erilaisia ja hyviä juuri sellaisena kun olemme :inlove:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta