Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa  (Luettu 3512 kertaa)

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #20 : Huhtikuu 06, 2024, 17:03:12 »
Ja juuri näin herrasmies toimii. Turhaa vesimaksuakaan ei tule kun kyrpä imetään puhtaaksi

Mistä tunnistaa herrasmiehen?
Hän käy Gentlemans Clubilla  :laught:

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1451
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #21 : Huhtikuu 06, 2024, 17:06:48 »
Teosto- ja Gramexmaksuja ei mee yksityishuoneistoissa.
Liikehuoneistossa jos on vaikka vaan radio, ne pitää maksaa.
Mulla on Spotify, joten oon Leona Lewisia elättäny jo vuosia. Parasta mahdollista lemmiskelymusiikkia.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 06, 2024, 17:09:17 kirjoittanut Meeme »
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6846
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #22 : Huhtikuu 06, 2024, 17:15:04 »
Katselin keski-suomen tarjontaa ja vain yhdellä 25:stä kuului cob samaan hintaan  - usein pyytävät alkaen 20 eur tuosta ja jopa bj sattaa maksaa erikseen.
Mitä mieltä - mitä pitää kuulua perushintaan? Kyllä cob ja bj mielestäni pitää olla perushinnassa.

Kuten mainittuna niin, jokainen hupakko päättää itse hinnoistaan, peruspalveluistaan ja ekstroista - yleisesti en ole kyllä huomannut juurikaan hinnoissa nousua. Tosin "kahvirahanousut" eivät ole olleet ollenkaan mun tutkassa.

Mutta joo, jokainen voi ihan vapaasti itse päättää mihin menee tai olla menemättä, jos palvelut ei ole kohdillaan omiin spekseihin tai jättää menemättä. Elämä on valintoja täynnä  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 33 )

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1451
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #23 : Huhtikuu 06, 2024, 17:15:58 »
Tähän pitää nyt sitten lisätä, että en ota paljaalla suihin. Olen tavattavissa siellä Prisman vitamiinihyllyillä  :kiss:

Saako sinulta euron halvemmalla panoa?

Aina on jokainen saanu multa ilmaiseksi Prisman sovituskopissa  :stiletto:
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa JPC

  • Full Member
  • Viestejä: 462
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #24 : Huhtikuu 06, 2024, 17:37:02 »
Katselin keski-suomen tarjontaa ja vain yhdellä 25:stä kuului cob samaan hintaan  - usein pyytävät alkaen 20 eur tuosta ja jopa bj sattaa maksaa erikseen.
Mitä mieltä - mitä pitää kuulua perushintaan? Kyllä cob ja bj mielestäni pitää olla perushinnassa.
Voi riivattu sentään.
Ovat sitten ilmeisesti NÄMÄKIN muuttumassa oikeiksi huoriksi.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2452
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #25 : Huhtikuu 06, 2024, 18:10:38 »
Mitä mieltä - mitä pitää kuulua perushintaan? Kyllä cob ja bj mielestäni pitää olla perushinnassa.
Kyllä noiden peruspalveluiden pitää sisältyä perushintaan. Parhaita ovat ne, joilta kaiken saa yhteen ja samaan hintaan.

Poissa JorkkaV

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #26 : Huhtikuu 06, 2024, 20:40:43 »
No mutta älkää umohtako saippuamaksua!
Ja lisämaksu myös käsipaperipyyhkeestä sekä 1 e / kondomi.
 :kiss:

Paljaalla panevat siis säästävät ja suuhun laukeavat myös kun ei tarvitse käyttää käsipaperia. ;D
Ja juuri näin herrasmies toimii. Turhaa vesimaksuakaan ei tule kun kyrpä imetään puhtaaksi
Ja luonto kiittää  :wanker:

Ja kohteelle vielä hivenaineita ja vitamiinejä! Ei tarvii Prisman hyllyillä käydä ostamassa kalliita pillereitä.

Asiantuntijan vastauksesta ilmenee – yllätys yllätys – että kyllä se on. Sperma on erittäin ravinteikasta ainetta, ja se sisältää suurin piirtein 30 eri ainesosaa. Sperma sisältää hivenaineita, kuten sinkkiä, seleeniä, fosforia ja kaliumia. Lisäksi siitä löytyy C-vitamiinia, B12-vitamiinia, kalsiumia ja magnesiumia sekä sokereita, steroideja, entsyymejä ja aminohappoja, asiantuntijan vastauksesta ilmenee.

Tähän pitää nyt sitten lisätä, että en ota paljaalla suihin. Olen tavattavissa siellä Prisman vitamiinihyllyillä  :kiss:

Siis oikeastaan tämähän menee maksun puolelle - hupakolta, koska me tarjotaan kuitenniin kunnon vitamiinipommi :D

Poissa omnom

  • Full Member
  • Viestejä: 152
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #27 : Huhtikuu 06, 2024, 22:49:36 »
Jokainen seksityöntekijä hinnoittelee palvelunsa oman mielensä mukaan ja hyvä näin. Mitään sääntöä, että mikä pitää olla perushinnassa tai, että mitä palveluita kuuluu ylipäätään olla tarjolla ei ole. Jokainen asiakas kait voi itselleen ja omalle budjetille valita sopivan ja mieluisen seksityöntekijän.
Sinähän julistat niinkuin sutenöörit konsanaan.
-sloppy dicks racing team-

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #28 : Huhtikuu 07, 2024, 07:25:55 »
Mä itse ajattelisin niin, että extrahintaa laittaa palvelulle, josta ei niin kauheesti välitä. Jos ei itse hirveesti pidä mälleistä kropalla, on helpompi hymyillä kun siitä on saanut extrahinnan. Näin tekisin myös muiden asioiden kanssa. Jos haluaisin karsia suutelijoiden määrää, laittaisin sille extrahinnan jne.

Toki itse pidän helpompana, että yksi hinta ja siihen kuuluu kaikki mitä mun kanssa voi tehdä. Eli lähinnä politiikasta puhuminen.

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #29 : Huhtikuu 07, 2024, 07:41:11 »
Mä itse ajattelisin niin, että extrahintaa laittaa palvelulle, josta ei niin kauheesti välitä. Jos ei itse hirveesti pidä mälleistä kropalla, on helpompi hymyillä kun siitä on saanut extrahinnan. Näin tekisin myös muiden asioiden kanssa. Jos haluaisin karsia suutelijoiden määrää, laittaisin sille extrahinnan jne.

Toki itse pidän helpompana, että yksi hinta ja siihen kuuluu kaikki mitä mun kanssa voi tehdä. Eli lähinnä politiikasta puhuminen.

Täysin ymmärrettävää.

Voisin tosin olettaa, että perushinnan ollessa esim 150/30 ja kaikki siihen päälle ekstraa smalltalkingista ja parkkipaikasta lähtien, niin siinä alkaa karsimaan tehokkaasti asiakkaitakin.

Mut luonnollisesti katson tätä tilannetta vain omasta näkökulmasta;

Jos hinnat lähtevät ylläkuvatun tavoin naurettavalle laukalle, mun turskailut loppuvat ihan periaatteesta jo.
Mut asiahan on täysin eri sillä kaverilla, joka elää yksin ja lempeä ei tule muualta kuin hupakoilta.

Ps. Politiikasta puhuminen tappaa kyllä tunnelman suhteellisen tehokkaasti😁

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #30 : Huhtikuu 07, 2024, 10:53:18 »
Minun mielestäni ihan pt:n oma asia, miten hinnoittelee extransa ja peruspalvelunsa. Se pitäisi kuitenkin selvitä ilmoituksesta. Ei niin, että paikanpäällä huomaat, että perussettiin kuuluu vain oven avaaminen ja lopuista maksat kustakin palvelusta erikseen.

Poissa Pete65a

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #31 : Huhtikuu 07, 2024, 13:53:58 »
jokainen ottaa sen minkä ottaa   varmasti kaikki on palkan ansainnu

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 786
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #32 : Huhtikuu 07, 2024, 14:13:34 »
Jos markkinoi GFEllä, niin silloin vois kuvitella, että palveluu  kuuluu se tyttöystävämeininki. Olkoon sitte se taksa mitä tahansa. Jos siinä aletaan sit hinnoittelemaan suutelu erikseen ym. niin ollaan kyll ihan väärässä konseptissa. Ja se kannattais ilmoittaa, se helpottaa kaikkia.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa MannaHki

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #33 : Huhtikuu 07, 2024, 15:08:42 »
Olen itse noudattanut hinnoittelussani ns. KISS-metodia, eli keep it simple stupid  ;D. Veloitan peruspalveluista ajan perusteella, ja perussettiin kuuluu GFE, kuten suihinotto, paneminen, suutelu, sormettaminen, nuoleminen yms. (mutta ei penetraatio peniksellä ilman kondomia vaginaan, suuhun, saati anaaliin). Kropalle saa laueta, jos asiasta on sovittu ennalta, kasvoille ei, eikä tietenkään genitaalialueelle. Anaalista ja kultaisesta suihkusta veloitan lisähinnan, muista mahdollisista jutuista tapauskohtaisesti – mitä jännää pääsen tekemään, jos ylipäätään teen. On monia asioita, joita on toivottu, mutta joihin en lähde, kuten ulosteleikit.

Poissa finfe

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #34 : Huhtikuu 07, 2024, 15:12:17 »
Kyllä cob ja bj mielestäni pitää olla perushinnassa.
Samaa mieltä.

Eiks näin sit muka oikeesti oo suurimmal osal? Vaan noi on extrahintana perusmaksun päälle?
Felicia 👸

Poissa JorkkaV

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #35 : Huhtikuu 07, 2024, 15:26:55 »
Kyllä cob ja bj mielestäni pitää olla perushinnassa.
Samaa mieltä.

Eiks näin sit muka oikeesti oo suurimmal osal? Vaan noi on extrahintana perusmaksun päälle?

Kuten sanoin  - keski-suomessa oli jotain 25 joista noin 23 (lukemat on nyt suhteessa) rahasti kaikesta mahdollisesta extraa. Eli ei ennen ihan tällaista ollut.

Onpa tullut yksi kehuttu PT kokeiltuja, jolla luki cob - mutta se oli kumin sisään laukeaminen "rinnoille". mikäs cob se tuollainen on? No, ei siihen sanut muutenkaan koskea juuri mihinkään - lopulta meni fiilis koko  naiseen.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #36 : Huhtikuu 09, 2024, 15:49:02 »
No mutta älkää umohtako saippuamaksua!
Ja lisämaksu myös käsipaperipyyhkeestä sekä 1 e / kondomi.
 :kiss:

+ Vesilasi 50 snt😉
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1451
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #37 : Huhtikuu 09, 2024, 16:03:12 »
No mutta älkää umohtako saippuamaksua!
Ja lisämaksu myös käsipaperipyyhkeestä sekä 1 e / kondomi.
 :kiss:

+ Vesilasi 50 snt😉

Lasin pesu 10 snt :)
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa Kielimies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 95
  • * Kelpo kaveri
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #38 : Huhtikuu 09, 2024, 17:17:23 »
Onneksi on vielä jäljellä hupakoita joilla hintaan sisältyy kaikki mitä on sovittu,ainakin suomalaisilla.Tosin käyn vain vakkarin luona  :headbang:

Poissa JohnDoe

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: palveluntarjoajat alkaneet rahastaa
« Vastaus #39 : Huhtikuu 09, 2024, 17:27:40 »
No, myönnettäköön että jossain vaiheessa on herännyt mielenkiinto kokeilla käydä dominalla sträppäröitävänä. Eräällä palveluntarjoajalla on mielestäni hyvin erikoinen hinnoittelu, kun 30 min. sessio on maksaa esim. 160e jonka päälle sträppäri 60e. Kaikki maksaa alkuperäisen hinnoittelun päälle. En oikein hahmota minkäsortin domina laskuttaa lisähintaa sträppäristä?

Tämä on mielestäni jo asiakkaan lypsämistä, ikävä kyllä tosin väärällä tavalla.