Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Olen palikka  (Luettu 10429 kertaa)

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2515
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Olen palikka
« Vastaus #40 : Tammikuu 12, 2020, 12:09:04 »
Nyt tajusin, miten noi kirjoitukset on sekaisin. Ne menee ylösalaisin, viimeisin ketjun kirjoitus onkin 1-sivun ensimmäinen.

Hienoa, että alkuperäinen ongelma ratkesi. Olis sitten lukuisilla vihjeillä osuutta asiaan tai ei😎
💊

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Olen palikka
« Vastaus #41 : Tammikuu 12, 2020, 13:04:05 »
Ja hyvä tietää, että Ilonan luona saa IT-ongelmatkin hoidettua, kaiken muun mukavan ohella!  :)

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Olen palikka
« Vastaus #42 : Tammikuu 12, 2020, 13:05:57 »
Tsekkaa profiili -> keskustelualueen asetukset -> ja onkohan siellä ruksi kohdassa "näytä uusimmat viestit ylimmäisenä" ? Jos on, klikkaa se pois, voisi auttaa.  :)

Anteeksi maalaisuuteni, palikka kiittää :-*

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Olen palikka
« Vastaus #43 : Tammikuu 12, 2020, 13:20:45 »
Tsekkaa profiili -> keskustelualueen asetukset -> ja onkohan siellä ruksi kohdassa "näytä uusimmat viestit ylimmäisenä" ? Jos on, klikkaa se pois, voisi auttaa.  :)

Anteeksi maalaisuuteni, palikka kiittää :-*

Kiva että ongelma ratkesi! :-*

Ja juu, tervetuloa vaan muillekin Ilonan it-tukeen, tuntihinta on toki toisille liian kova, mutta sillä saattaa saada muutakin kuin tietokoneen näppäilyä.  :P
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 12, 2020, 13:25:27 kirjoittanut IlonaTequila »
🍑 OF 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Olen palikka
« Vastaus #44 : Tammikuu 12, 2020, 13:26:50 »
No siitä IT-tuen hinnasta arvatenkin alkaa ihan oma keskustelunsa... Mutta hyvästä kannattaa maksaa! 🙂

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2515
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Olen palikka
« Vastaus #45 : Tammikuu 12, 2020, 13:35:07 »


Kiva että ongelma ratkesi! :-*

Ja juu, tervetuloa vaan muillekin Ilonan it-tukeen, tuntihinta on toki toisille liian kova, mutta sillä saattaa saada muutakin kuin tietokoneen näppäilyä.  :P

Mulla olis vähän näppäimet jumissa😎
💊

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Olen palikka
« Vastaus #46 : Tammikuu 12, 2020, 13:49:19 »
Kylläpä tästä nyt mieli pahoitettiin. Anteeksi kaikille, jotka nyt mielensä pahoittivat.

Koitan olla jatkossa ärsyttämästä.

Kun sitä kysyttiin, että mistä sitä pillua saa 500 per yö niin vastaan, että S:sta. Yleensä ne on venäläisiä mutta lähti sieltä yksi suomalainenkin samaan hintaan. Jokainen on lähtenyt ja niitä on paljon. Kauniita ja hyviä tyttöjä.

Se siitä. En palaa aiheeseen enää, ettei ketään vaan pahoita mieltään. Markkina on vapaa, joten kaikki voivat määritellä osto- ja myyntihintansa itse.

Kiitos ja näkemiin.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 12, 2020, 21:46:14 kirjoittanut VanDamme »

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Olen palikka
« Vastaus #47 : Tammikuu 12, 2020, 13:57:34 »
^Kiitos Yagge kommenteista. Kerrankin jotain järkeviä ja hyödyllisiä kommentteja ja infoa eikä aina vaan jotain tyhjänpäivästä peli- tai kyselylässytystä.
Perfektionisti.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Olen palikka
« Vastaus #48 : Tammikuu 12, 2020, 14:03:01 »
^^
Olisi se tylsää, jos kaikki olisi asioista aina samaa mieltä. Muistin äsken, että taisin joskus kuittailla sinulle jotain venäläisistä, joten olin ansainnut sinun kuittailut takaisin. Vaan on se sääli, että joudut tyytymään noin halpoihin piluihin ;D

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Olen palikka
« Vastaus #49 : Tammikuu 12, 2020, 14:18:43 »
Kylläpä tästä nyt mieli pahoitettiin. Anteeksi kaikille, jotka nyt mielensä pahoittivat.

Koitan olla jatkossa ärsyttämästä.

Kun sitä kysyttiin, että mistä sitä pillua saa 500 per yö niin vastaan, että Sohosta. Yleensä ne on venäläisiä mutta lähti sieltä yksi suomalainenkin samaan hintaan. Jokainen on lähtenyt ja niitä on paljon. Kauniita ja hyviä tyttöjä.

Se siitä. En palaa aiheeseen enää, ettei ketään vaan pahoita mieltään. Markkina on vapaa, joten kaikki voivat määritellä osto- ja myyntihintansa itse.

Kiitos ja näkemiin.

Tuskin tuossa kukaan loukkaantui. Ihmettelyä herätti varmaan se, että tulit kirjoittelemaan aika randomisti hinnoista ketjuun, joka ei mitenkään liittynyt hintoihin. Ja on siinä sitten sekin, että kyllä aikuiset tosiaan osaavat hinnoitella ihan itse.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Olen palikka
« Vastaus #50 : Tammikuu 12, 2020, 14:31:39 »

... tervetuloa vaan muillekin Ilonan it-tukeen, tuntihinta on toki toisille liian kova, mutta sillä saattaa saada muutakin kuin tietokoneen näppäilyä.  :P

😂😂 ihan paras! Tuolta IT-tuesta lähdetään aina hymy huulilla 😊
Amator

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Olen palikka
« Vastaus #51 : Tammikuu 12, 2020, 14:55:50 »
Kylläpä tästä nyt mieli pahoitettiin. Anteeksi kaikille, jotka nyt mielensä pahoittivat.

Koitan olla jatkossa ärsyttämästä.

Kun sitä kysyttiin, että mistä sitä pillua saa 500 per yö niin vastaan, että S:sta. Yleensä ne on venäläisiä mutta lähti sieltä yksi suomalainenkin samaan hintaan. Jokainen on lähtenyt ja niitä on paljon. Kauniita ja hyviä tyttöjä.

Se siitä. En palaa aiheeseen enää, ettei ketään vaan pahoita mieltään. Markkina on vapaa, joten kaikki voivat määritellä osto- ja myyntihintansa itse.

Kiitos ja näkemiin.

Tuskin tuossa kukaan loukkaantui. Ihmettelyä herätti varmaan se, että tulit kirjoittelemaan aika randomisti hinnoista ketjuun, joka ei mitenkään liittynyt hintoihin. Ja on siinä sitten sekin, että kyllä aikuiset tosiaan osaavat hinnoitella ihan itse.

Äläs nyt Jimmy-Setä viitsi olla tuollainen mielenpahoittaja ::) Täytyyhän siihen suhtautua positiivisesti, kun hyvää keskustelua pidetään yllä ja neuvoja jaetaan.

"Haloo, 112? Minun isäni kaatui yllättäen maahan ja korisee, hän ei taida hengittää, mitä teen?"

"Täällä hätänumero, hyvää päivää. No mitäs jos ottaisit vaikka Pirkka pakastevadelmia ja pyöräyttäisit niistä maittavan hyydykekakun..."

"Mitä ihmettä? Miten tämä liittyy isääni? Hänen huulensa alkavat sinertää!"

"Ei kun vadelmat ovat punaisia, eivät sinisiä. Niin muista sitten keittää niitä vadelmia ennen käyttöä, koska se tuhoaa niissä mahdollisesti olevat..."

"Eikö tämä 112 ole enää hätänumero? Minne minun pitää soittaa? Isäni saattaa kuolla pian!"

"No voi voi kun sinä nyt tuolla lailla pahoitit mielesi, minä vain halusin kertoa sinulle hyvän reseptin, mutta ymmärrän kyllä että olet sellainen ihminen, joka ei halua ilahduttaa perhettään ja ystäviään herkullisella ruoalla. Minä sitten katkaisen tämän puhelun, etten ole sinulle enemmäksi vaivaksi."
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 12, 2020, 21:46:49 kirjoittanut VanDamme »
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Olen palikka
« Vastaus #52 : Tammikuu 13, 2020, 00:03:17 »
Kuningatar Perse on niin loukkaantunut, että mun pitäisi varata aika sovintoseksisessiolle ja maksaa tuplahinta normaalitaksaan verrattuna.
Sama koskee tietenkin myös Nimaraa.

No hard feelings. Hutsut on ihania naisia. Pusipusi  ;D

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Olen palikka
« Vastaus #53 : Tammikuu 13, 2020, 00:58:38 »
Ketjuhan lähti käyntiin hyväntahtoisesta vittuilusta Nimaran kanssa. Me ollaan Nimaran kanssa molemmat persuja, joten uskallan hänelle vittuilla rakkaudella.

Mutta Stadin ja Kallion huorat ottaa kaikki itseensä samantien. Vähän jarrua voisi tehdä hyvää. Ei tää elämä niin vakavaa ole.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Olen palikka
« Vastaus #54 : Tammikuu 13, 2020, 08:31:06 »
^
Kaikki ei vaan ymmärrä hyvää huumoria ja vetää sieraimeensa...  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Olen palikka
« Vastaus #55 : Tammikuu 13, 2020, 09:29:21 »
Mutta Stadin ja Kallion huorat ottaa kaikki itseensä samantien. Vähän jarrua voisi tehdä hyvää. Ei tää elämä niin vakavaa ole.

Ohhoh  :D Kiehtovaa. Ilmeisesti viittaat minuun, kun taidan olla ainoa ketjuun kommentoinut nainen, joka vakituisesti huorailee pk-seudulla....?

Mieleni ei ole pahoittunut, huvittunut kylläkin.  :) Kiitos nauruista myös minun puolestani.  :-*


🍑 OF 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Olen palikka
« Vastaus #56 : Tammikuu 14, 2020, 00:52:21 »
Mutta Stadin ja Kallion huorat ottaa kaikki itseensä samantien. Vähän jarrua voisi tehdä hyvää. Ei tää elämä niin vakavaa ole.

Ohhoh  :D Kiehtovaa. Ilmeisesti viittaat minuun, kun taidan olla ainoa ketjuun kommentoinut nainen, joka vakituisesti huorailee pk-seudulla....?

Mieleni ei ole pahoittunut, huvittunut kylläkin.  :) Kiitos nauruista myös minun puolestani.  :-*

Mä vaadin et myös Rööperin huorilla on oikeus ottaa kaikki itseensä samantien 8)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Olen palikka
« Vastaus #57 : Tammikuu 14, 2020, 06:25:21 »
^eiks Stadi ookkaan yhtä kuin Kallio?  :o Kallio on muuten aivan helevatan hieno paikka.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Olen palikka
« Vastaus #58 : Tammikuu 14, 2020, 12:15:11 »
Eiks rööperi ookkaan stadia? :o
Perfektionisti.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Olen palikka
« Vastaus #59 : Tammikuu 14, 2020, 17:46:36 »
^ Kontula ostarilta. Ne vie kaikki mitä sulla on päällä.

Ehdottomasti koko ketjun paras kommentti.  ;D :D Kiitos nauruista muti...eikun M.U.Tiainen.

Ketjun otsikko pitäisi olla: Olenko P.A-likka vai en. ???
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 14, 2020, 17:49:37 kirjoittanut Lord Nelson »