Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Olen palikka  (Luettu 10514 kertaa)

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Olen palikka
« Vastaus #20 : Tammikuu 12, 2020, 06:29:55 »
^Pohdin juuri miten se työmäärä voisi vaikuttaa palvelun laatuun ja päädyin tulokseen ettei välttämättä mitenkään, sillä tämähän on ihan yksilöllistä ja samalla muistelin böömiläistä blondia enkeliä  8)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 12, 2020, 06:35:34 kirjoittanut DeeDee »

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Olen palikka
« Vastaus #21 : Tammikuu 12, 2020, 06:43:52 »
Mä en ainakaan jaksa olla läsnä, sosiaalinen ja hyvällä tuulella aamusta iltaan, joten tapaan vain sen verran ihmisiä, kuin jaksan. Kaikessa ihmissuhdetyössä on sama henkinen rasitus olemassa. Mutta tämähän nyt oli tietenkin jo kaikilla tiedossa.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Olen palikka
« Vastaus #22 : Tammikuu 12, 2020, 06:46:39 »
Kuten kirjoitin on tämä kaikki yksilöllistä. Olen saanut huonoa palvelua myöskin yhden asiakkaan päivässä tapaavilta ettei se mitään laatua vielä takaa.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Olen palikka
« Vastaus #23 : Tammikuu 12, 2020, 06:50:47 »
Aika hassusti tästä tuli hintaketju, enkä vieläkään ole saanut vastausta, miksi kirjoitukset menee ketjuissa sekaisin, kun kirjaudun sisään.
Tuohon DeeDeen pohdintaan vaikuttaako työmäärä palvelun laatuun. Ei minun mielestä vaikuta silloin kun pysytään työaikojen sisällä, mikä vaikka minulla on klo. 8-21. Mutta joskus kun olen joustanut niistä, niin vaikka se ei välttämättä ulospäin näy, niin kyl itsessään jo tunnistaa väsymyksen. Eli väitän ketjun hengen mukaisesti, että rahanahneelta venäläiseltä huoralta ei saa hyvää palvelua klo. 03.00 aamuyöllä.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Olen palikka
« Vastaus #24 : Tammikuu 12, 2020, 07:03:59 »
^Tsori. Kun juttu kääntyi taas kerran ulkkareiden dissaamiseen niin en malttanut olla kirjoittamatta.

Toivotaan, että saat apua ongelmaasi.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Olen palikka
« Vastaus #25 : Tammikuu 12, 2020, 08:17:21 »
Veikkaan, että freesiltä Anniinalta saa parempaa palvelua kuin väsyneeltä böömiläiseltä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15154
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Olen palikka
« Vastaus #26 : Tammikuu 12, 2020, 08:47:34 »
Se, että vaikuttaako työmäärä palvelun laatuun on lähinnä yksilön asia ei mielipideasia.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Olen palikka
« Vastaus #27 : Tammikuu 12, 2020, 08:58:34 »
On se tietysti yksilökysymys, mutta jostain kumman syystä seksityöntekijät ajautuvat usein loppuunpalamiseen ja/tai lopettavat hyvin nopeasti nämä hommat.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Olen palikka
« Vastaus #28 : Tammikuu 12, 2020, 09:02:44 »
^Monet eivät mietiskele mihin lähtevät ja huomaavat ettei se niin kauhean kivaa olekaan. Siinä varmaan se suurin syy lopettamiseen.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Olen palikka
« Vastaus #29 : Tammikuu 12, 2020, 09:21:11 »
Tapaamiset asiakkaan roolissa eivät ehkä anna täysin oikeanlaista kuvaa seksityöstä. Jos faktatieto kiinnostaa, niin suosittelen lukemaan aiheesta kirjoitettuja kirjoja, esimerkiksi Lola Davinan Thriving in sex work tai sitten ne kotimaiset Ammattirakastaja ja Punainen exodus. Pahoittelut Nimaralle, toivottavasti joku auttaa sen alkuperäisen ongelman kanssa.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Olen palikka
« Vastaus #30 : Tammikuu 12, 2020, 09:34:45 »
Ehkä minä pystyn elämään tämän ongelman kanssa ;D ja hyvä ketjuhan tästä tuli.
Tuosta työtahdista...onhan tämä kivaa, mutta henkisesti raskasta myöskin, kun kymmenennen kerran sinä päivänä annat itsestäsi kaiken. Riippuu henkilöstä, millainen työtapa sopii kenellekin, toiset tykkää rauhallisemmasta menosta. Minulle sopii työpäivinä kaasu täysillä rymistely, mutta sen vastapainoksi yöaika on pyhitetty lepäämiselle ja vapaapäivinä teen kaikkea muuta kun mitään seksiin liittyvää; vitsi olisin maailman paskin emäntä kenellekään ;D
Kai tärkeintä on tunnistaa itsensä ja oman fyysisen ja henkisen jaksamisensa rajat, pitää hyvää huolta itsestään ja sisällyttää elämäänsä muutakin tekemistä ja ajateltavaa kuin seksinmyynti jos useamman vuoden tätä työtä aikoo menestyksekkäästi tehdä.
Terveestä itsetunnosta ja työstään nauttimisesta ei myöskään ainenkaan haittaa ole jaksamisen suhteen.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5161
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Olen palikka
« Vastaus #31 : Tammikuu 12, 2020, 09:41:00 »
^Tsori. Kun juttu kääntyi taas kerran ulkkareiden dissaamiseen niin en malttanut olla kirjoittamatta.

Toivotaan, että saat apua ongelmaasi.

Vitut kääntynyt. Koita vaan jatkossa malttaa.

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Olen palikka
« Vastaus #32 : Tammikuu 12, 2020, 09:48:01 »
Ei nyt kannata hermostua ihan selvästä asiasta.  :)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Olen palikka
« Vastaus #33 : Tammikuu 12, 2020, 10:01:52 »
Vihjailut muiden hupakoiden palvelunlaadusta ei ole ihan viksua. Se aiheuttaa aina epäilyksen lausujan tarkoituksista ja turskat valitsevat puolensa kuin Hifk vs Saipa pelissä. Tunteella.

Kuinka hupakko voi tietää toisen hupakon palvelun laadusta. Turskien kommenteista? Tuskin turskat kehuvat muita, varsinkaan ulkkareita, vaan kertovat kullekin hupakolle sitä versiota mitä tietää tämän haluavan kuulla.

Kaikilta hupakoilta voi saada huonoa ja hyvää palvelua, päivästä, tähtien asennosta ja vuoroveden vaikutuksesta riippuen. Ja hinnasta riippumatta.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Olen palikka
« Vastaus #34 : Tammikuu 12, 2020, 10:22:18 »
Voi jestas ihmiset. Pistäkää Yagge estolistalle, ettei tuolla trollilla ole enää yleisöä pilata muita ketjuja, ja sitten kysymysten kimppuun.

Samalla saisi kertoa miksi ketjujen kirjoitukset vaihtaa paikkaansa, kun kirjautuu sisään.

Nimara, millä tavalla nuo viestit vaihtavat paikkaa? Jos siis ketjussa näkyy ensin olevan 10 viestiä, jotka numeroidaan järjestyksessä 1-10, niin onko sisäänkirjautumisen jälkeen edelleen 10 viestiä, joiden järjestys on muuttunut esim. 1, 2, 4, 5, 6, 3, 8, 7, 9, 10? Vai muuttuuko myös viestien lukumäärä?
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Olen palikka
« Vastaus #35 : Tammikuu 12, 2020, 10:28:26 »
Vihjailut muiden hupakoiden palvelunlaadusta ei ole ihan viksua. Se aiheuttaa aina epäilyksen lausujan tarkoituksista ja turskat valitsevat puolensa kuin Hifk vs Saipa pelissä. Tunteella.

Kuinka hupakko voi tietää toisen hupakon palvelun laadusta. Turskien kommenteista? Tuskin turskat kehuvat muita, varsinkaan ulkkareita, vaan kertovat kullekin hupakolle sitä versiota mitä tietää tämän haluavan kuulla.

Kaikilta hupakoilta voi saada huonoa ja hyvää palvelua, päivästä, tähtien asennosta ja vuoroveden vaikutuksesta riippuen. Ja hinnasta riippumatta.

Myöskään lopettaneen böömiläisen tunkeminen keskusteluissa joka väliin ei ole varmaan viksua.....jätettäiskö jatkossa böömiläiset rauhaan ja keskityttäisiin niihin hupakoihin, joilta palvelua tällä hetkellä saadaan? Vai mitäs porukka tykkäisi, jos itse kävisin joka ketjuun hehkuttamassa Fortunaa noin niin kuin ihan vaan vanhoja hyviä aikoja muistellen?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 12, 2020, 10:33:23 kirjoittanut lprman1 »

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Olen palikka
« Vastaus #36 : Tammikuu 12, 2020, 10:49:49 »
Nyt tajusin, miten noi kirjoitukset on sekaisin. Ne menee ylösalaisin, viimeisin ketjun kirjoitus onkin 1-sivun ensimmäinen.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Olen palikka
« Vastaus #37 : Tammikuu 12, 2020, 10:51:28 »
Sun pitäisi löytää IT-nörtti vakkariasiakkaaksesi mutta ei taida noilla taksoilla onnistua.

Ihan oikeasti olen sitä mieltä, että sun taksat on liian korkeat. En epäile yhtään ettetkö ole hyvä tyttö mutta laadukasta pillua saa Helsingistä yön yli vakkarityylillä puoleen hintaan.

Anteeksi nyt vain, mutta eiköhän täällä ole jo kaikille tullut selväksi, kuinka halvalla siellä Helsingissä pääsee vakkareita panemaan ja kuinka kyseessä ei ainakaan ole yksikään suomalainen huora. Pitääkö sitä joka ikisessä ketjussa tuoda ilmi ja hyökätä yksi kerrallaan eri suomitytön kimppuun? Tällaiset kommentit eivät ole kritiikkiä, vaan turhanpäiväistä vittuilua, suomityttöjen ja heidän hintojen halveksunnan osoittamista ja yritystä nostaa itseä jollekin jalustalle, mutta tosiasiassa kirjoitusten perusteella saa aika vittumaisen, epäarvostavan ja pihin kuvan.

Ja se on jännä, että noista ei ikinä kerrota, että kuka kyseessä. Paskapuhetta. Tässä kuulostaa nyt kuitenkin, että näitä maailmanmiehiä jotenkin periaatteesta ärsyttää, että seksityöstä (joka on ihan kauheaa, eikä vaadi koulutusta), voi tienata hyvin rahaa. Ihan kuin se ei olisi oikein pyytää siitä enempää kuin 80€/tunti tai vastaavaa.

Itselleni olen määritellyt kipurajan, jonka yli en maksa. Jos hintaa on MINULLE liikaa, ilmoitan ystävällisesti tilanteen ja toivotan hyvää jatkoa. Jos palveluntarjoaja saa hinnoillaan riittävästi asiakkaita, niin eihän hänen ole mitään järkeä myydä minulle halvemmalla. Se olisi järjenvastaista.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Olen palikka
« Vastaus #38 : Tammikuu 12, 2020, 11:29:03 »
Nyt tajusin, miten noi kirjoitukset on sekaisin. Ne menee ylösalaisin, viimeisin ketjun kirjoitus onkin 1-sivun ensimmäinen.

Tsekkaa profiili -> keskustelualueen asetukset -> ja onkohan siellä ruksi kohdassa "näytä uusimmat viestit ylimmäisenä" ? Jos on, klikkaa se pois, voisi auttaa.  :)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Olen palikka
« Vastaus #39 : Tammikuu 12, 2020, 12:09:04 »
Nyt tajusin, miten noi kirjoitukset on sekaisin. Ne menee ylösalaisin, viimeisin ketjun kirjoitus onkin 1-sivun ensimmäinen.

Hienoa, että alkuperäinen ongelma ratkesi. Olis sitten lukuisilla vihjeillä osuutta asiaan tai ei😎
💊