Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Satakieli, suloinen ja seksikäs nuori neiti (Helsinki)
Idiootti:
--- Lainaus käyttäjältä: MisterMr - Lokakuu 31, 2025, 17:47:49 ---Tänään tuli koettua ensimmäiset oharit tässä hommassa. Satakieli jätti mut seisomaan sateeseen. Enkä ilmeisesti ole ainoa kenelle on näin käynyt. Treffit siis sovittu jo pari päivää sitten ja tänään varmistettu että homma rokkaa. Ei rokannut.
--- Lainaus päättyy ---
Ei yllätä yhtään. >:(
Satakieli:
Aattelin ensin, etten tunnekuohussani nyt vastaa mitään, mutta ehkä haluan välittää sen, ettei kyse ollut tahallisesta kiusanteosta. Ei missään nimessä.
Musta tuntuu niin pahalta et näin kävi ja kannan siitä vastuun. Mä nukahdin, en oo saanut unta painajaisten takia. Yhdessä kohtaahan mulla ei yhtään tämmöistä palautetta tullutkaan. Tarjoan saman ajan huomattavasti halvemmalla, mikäli vielä haluat tavata. Ymmärrän täysin, jos et. En ala erittelemään noihin painajaisiin syitä sen tarkemmin, sen verran henkilökohtaisia. Kerroin yksityisviestillä sen mitä pystyin. Kohta mulla on pari vuotta vireillä ollut asia päätöksessä, joka tän taustalla varmasti vaikuttaa. Onneksi sen voi pian aidosti jättää taa.
Tunnistan missä meni vikaan ja tappavin virhe multa oli olla kuuntelematta omaa kehoa, aamulla meni nimittäin todella hyvin. En toista sitä enää. Voin vaan kuvitella miten pahalta susta tuntuu, jos tä on mullekin näin vaikea.
Pahoittelut ihan koko sydämestäni. Näin ei sais tapahtua.
Anteeksi niin paljon.
Idiootti:
^ Koska näitä nyt sattuu ja ymmärrän sen, mutta pitäisikö nyt kasvaa aikuiseksi ja mieltää mistä tässä on kyse, ennenkuin jatkat palveluntarjoajana?
Satakieli:
--- Lainaus käyttäjältä: Idiootti - Lokakuu 31, 2025, 20:12:38 ---^ Koska näitä nyt sattuu ja ymmärrän sen, mutta pitäisikö nyt kasvaa aikuiseksi ja mieltää mistä tässä on kyse, ennenkuin jatkat palveluntarjoajana?
--- Lainaus päättyy ---
Tiedän hyvin mistä on kyse ja tiedän myös siksi, miten asian saa ratkaistua. Kyllä. On todellakin aika kasvaa aikuiseksi.
Aapeli60:
Harvinaista rehellisyyttä näissä piireissä Satakieli. Toivottavasti saat asia järjestykseen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta