Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Emmiina

<< < (4/4)

Vieras0203:

--- Lainaus käyttäjältä: Emmiina - Kesäkuu 03, 2020, 23:29:30 ---
--- Lainaus käyttäjältä: CuoreSportivo - Toukokuu 27, 2020, 11:26:41 ---Emmiina on kyllä ihan huippu. Runsas vuosi sitten tapasin hänet erittäin kiihkeissä merkeissä.

Verkkokalvoilleni syöpyi ikuisesti se hetki, kun panin häntä takaa peilin edessä...

Aivan upea nainen.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos CS <3

--- Lainaus käyttäjältä: Crest1 - Toukokuu 24, 2020, 20:08:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Beem - Tammikuu 15, 2020, 22:13:09 ---Toimiiko emmiinan kanssa yksityisviestittely täällä foorumilla vai mistä kautta kannattaisi yrittää ottaa yhteyttä?  :)

--- Lainaus päättyy ---

No ainakin minä olen naapuri sivustolta jo muutaman kertaa laittanut viestiä (vuoden alussa eka) ja täältäkin privana, mutta Emmiina tuntuu olevan hyvin kiireinen tai sitten asialliset viestit eivät ole kiinnostaneet?  :-\

Rapsat ja kommentit kyllä puhuvat puolestaan, toivottavasti vastailisi pian.

--- Lainaus päättyy ---

Jälleen kerran pahoittelen vastaamattomuuttani. Ah, pitääkin lähiaikoina ottaa naapurista hakuilmoitus pois, sillä mikäli vastaisin kaikille, en ehtisi tavata yhtäkään asiakasta päivän aikana. Tää sivusto on minulle paljon mieluisampi. Rajoitan näin ollen viestiliikenteen tämän saitin viesteihin sekä tekstareihin ja whatsappiin. Toivon mukaan tämä helpottaisi viestien hallittavuutta.

En mä ole yleensä kiireinen, rohkeasti viestiä siis jatkossakin ja minä kyllä vastaan niin pian kuin mahdollista! Kevään aikana on ollut pari muutakin rautaa tulessa sekä omia projektejani on myös kesken tai meneillään. Mutta ei näistä sen enempää tässä.

Tällä ja tulevalla viikolla käyn läpi inboksin ja vastaan tähän mennessä saapuneisiin viesteihin. Toki akuutit kyselyt pyrin hoitamaan nopeasti.

--- Lainaus päättyy ---

Heh. Yrittänyt olen minäkin mutta kiirettä tuntuu olevan. Kova into olisi päästä tätä helmeä tapaamaan.

rassexx:
Katkaisin reilu vuoden tauon hupakoissa käymiseen Emmiinan kanssa eilen.

Vajaa neljä vuotta oltiin yritetty saada aikatauluja kohtaamaan ja vihdoin tapasin Emmiinan. Hyvää kannatti tässä tapauksessa todellakin odotella!

Tunti meni hujauksessa ja meno oli kyllä kuumaa. ;) Emmiinan kanssa keskusteltiin laidasta laitaan ja vähän vakavemmistakin aiheista. Arvostan sitä, että saa myös fiksua keskusteluseuraa pelkän panemisen lisäksi.

Sää oli noin +19 ja puolipilvinen. 8)

Vieras0396:
Kiitos rassexx vierailustasi, enpä ole huomannut lukea tätä ketjua moneen päivään  8)

Oli ilo tavata, ja toivottavasti tavataan uudelleen  :-*

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta