Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Emmiina  (Luettu 11580 kertaa)

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Emmiina
« : Tammikuu 10, 2020, 22:00:35 »
Emmiinasta oli edellisellä foorumilla paljonkin rapsoja....myös allekirjoittaneen. Laitetaan nyt tännekkin, koska kyseinen langennut enkeli oman ketjunsa todellakin ansaitsee. Pitkään olin miettinyt yön yli tapaamista hupakon kanssa ja luonnollinen valinta sille oli Emmiina..perustuen aikasempiin tapaamisiin ja kokemuksiin siitä, että pitkällä tapaamisellakaan ei todellakaan tule vaivaantuvia hetkiä tai jutut lopu kesken.  ;D Emmiina osaa luoda täydellisen GFE-illuusion, jossa aika menee kuin siivillä ja hauskaa on...eikä yön yli tapaaminen ollut siitä poikkeus. Yksityiskohtiin on turhaa mennä koska jokainen tapaaminen on jokaiselle yksilöllinen. Ajanvaraus Emmiinalta käy helposti whatsappin kautta tai vaihtoehtoisesti nettisivujen kautta.

Kuvat ovat omat....se nyt ei pitäisi olla epäselvää kenellekkään...palvelu on aina asiakasystävällistä, mutkatonta ja ensisijaisesti GFE:ä sieltä parhaasta päästä..Emmiinalta löytyy ennen kaikkea tilanne- ja huurmorintajua, joka yhdistyy varmoihin ammattimaisin otteisiin. Emmiinalla on myös ehdottomasti yksi koko skenen kaikkien aikojen parhaista takapuolista ja se jos jokin tälläistä peppumiestä miellyttää.  ;) Vastaanottopaikka on helppo löytää ja julkisilla paikalle pääsee vaivatta. Ilmaisista parkkipaikoista minulla ei ole tietoa..ehkä Emmiina osaa autolla liikkuville ne neuvoa.

Seuraavaa tapaamista odotellessa....se onkin luultavasti aivan pian.  ;)

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2020, 00:09:32 kirjoittanut VanDamme »

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Emmiina
« Vastaus #1 : Tammikuu 10, 2020, 22:30:39 »
Emmiina on kyllä ihan huippu, jos itsellä joskus olisi tuollaiseen pitkään tapaamiseen varaa niin Emmiina olisi kyllä melko todennäköinen vaihtoehto :) Todella mutkaton ja avoin ihminen, ja lisäksi ammattitaitoinen. Kiireinen vaan, hän on tainnut tehdä hyvän vaikutuksen liian moniin :)

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Emmiina
« Vastaus #2 : Tammikuu 11, 2020, 03:52:51 »
Miksi tästä poistettiin linkki Emmiinan ilmoitukseen? Sivusto on ulkomaalainen. Eikös säännöt sano, että linkit vain kotimaisiin sivustoihin ovat kiellettyjä?

Poissa Vieras0396

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 62
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Emmiina
« Vastaus #3 : Tammikuu 12, 2020, 00:41:37 »
Kiitos Lprman1 mukavista ja mieleenpainuneista hetkistä - ja kiitos myös surisevasta kauko-ohjattavasta lahjasta ;) Oli ilo taas tavata ja tällä kertaa tosiaan pidemmän kaavan mukaan.

Ylläpidolle kysymykseni on tuon Lprman1:n kyssärin lisäksi että miksi jo olemassaollut rapsaketjuni on poistettu??? En ole sitä pyytänyt poistamaan. Onko se poistettu vahingossa vai mitä on tapahtunut?  ::) :o   

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Emmiina
« Vastaus #4 : Tammikuu 12, 2020, 00:53:42 »

Poissa Vieras0396

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 62
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Emmiina
« Vastaus #5 : Tammikuu 12, 2020, 01:32:27 »
Kiitos, jpetke, täytynee hankkia entistäkin tehokkaammat sihteerilasit :D

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,833.0.html Toinenkin ketju löytyy.

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5344
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Emmiina
« Vastaus #6 : Tammikuu 12, 2020, 17:05:28 »
Käväisin Emmiinan luona viime kuussa ja sain taas GFE palvelut kuten oli sovittu, pukeutuminenkin oli toivotun mukainen ja tilanteeseen erittäin sopiva. Herkullinen tapaaminen hienoisesta alkusäätelystä huolimatta ja taukojen aikana oli paljon kerrottavaa kun edellisestä tapaamisesta oli jo vierähtänyt aikaa. Emmiinan peppu on erityismaininan arvoinen kuten muutkin ovat kirjoittaneet, muutoinkin Emmiina on kaikin puolin Stanin mieleen :). Kiitos Emmiina!

Poissa Beem

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Emmiina
« Vastaus #7 : Tammikuu 15, 2020, 22:13:09 »
Toimiiko emmiinan kanssa yksityisviestittely täällä foorumilla vai mistä kautta kannattaisi yrittää ottaa yhteyttä?  :)

Poissa Dreamer

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Emmiina
« Vastaus #8 : Tammikuu 16, 2020, 01:15:16 »
Toimiiko emmiinan kanssa yksityisviestittely täällä foorumilla vai mistä kautta kannattaisi yrittää ottaa yhteyttä?  :)
Hivenen näin ironisesti totean että mitäpä jos ihan  vain kokeilisit...
Aikuinen nautiskelija

Poissa Vieras0396

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 62
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Emmiina
« Vastaus #9 : Tammikuu 16, 2020, 09:11:14 »
Toimiiko emmiinan kanssa yksityisviestittely täällä foorumilla vai mistä kautta kannattaisi yrittää ottaa yhteyttä?  :)

Kyllä toimii, kunhan vain itse toimin!

Mutta juuri nyt käyn läpi vastaamattomia viestejä, joita häpeäkseni on osittain jäänyt vastaamatta joulukuun alusta saakka  :-X ::) Eli vastauksia on tulossa tänään tai kun seuraavan kerran ehdin istahtaa alas  :-*

Käväisin Emmiinan luona viime kuussa ja sain taas GFE palvelut kuten oli sovittu, pukeutuminenkin oli toivotun mukainen ja tilanteeseen erittäin sopiva. Herkullinen tapaaminen hienoisesta alkusäätelystä huolimatta ja taukojen aikana oli paljon kerrottavaa kun edellisestä tapaamisesta oli jo vierähtänyt aikaa. Emmiinan peppu on erityismaininan arvoinen kuten muutkin ovat kirjoittaneet, muutoinkin Emmiina on kaikin puolin Stanin mieleen :). Kiitos Emmiina!

Kiitos Stan! Oli huippua tavata jälleen  :-*

Poissa Vieras0071

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Emmiina
« Vastaus #10 : Toukokuu 24, 2020, 20:08:24 »
Toimiiko emmiinan kanssa yksityisviestittely täällä foorumilla vai mistä kautta kannattaisi yrittää ottaa yhteyttä?  :)

No ainakin minä olen naapuri sivustolta jo muutaman kertaa laittanut viestiä (vuoden alussa eka) ja täältäkin privana, mutta Emmiina tuntuu olevan hyvin kiireinen tai sitten asialliset viestit eivät ole kiinnostaneet?  :-\

Rapsat ja kommentit kyllä puhuvat puolestaan, toivottavasti vastailisi pian.

Poissa CuoreSportivo

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Emmiina
« Vastaus #11 : Toukokuu 27, 2020, 11:26:41 »
Emmiina on kyllä ihan huippu. Runsas vuosi sitten tapasin hänet erittäin kiihkeissä merkeissä.

Verkkokalvoilleni syöpyi ikuisesti se hetki, kun panin häntä takaa peilin edessä...

Aivan upea nainen.

Poissa Vieras0396

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 62
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Emmiina
« Vastaus #12 : Kesäkuu 03, 2020, 23:29:30 »
Emmiina on kyllä ihan huippu. Runsas vuosi sitten tapasin hänet erittäin kiihkeissä merkeissä.

Verkkokalvoilleni syöpyi ikuisesti se hetki, kun panin häntä takaa peilin edessä...

Aivan upea nainen.

Kiitos CS <3

Toimiiko emmiinan kanssa yksityisviestittely täällä foorumilla vai mistä kautta kannattaisi yrittää ottaa yhteyttä?  :)

No ainakin minä olen naapuri sivustolta jo muutaman kertaa laittanut viestiä (vuoden alussa eka) ja täältäkin privana, mutta Emmiina tuntuu olevan hyvin kiireinen tai sitten asialliset viestit eivät ole kiinnostaneet?  :-\

Rapsat ja kommentit kyllä puhuvat puolestaan, toivottavasti vastailisi pian.

Jälleen kerran pahoittelen vastaamattomuuttani. Ah, pitääkin lähiaikoina ottaa naapurista hakuilmoitus pois, sillä mikäli vastaisin kaikille, en ehtisi tavata yhtäkään asiakasta päivän aikana. Tää sivusto on minulle paljon mieluisampi. Rajoitan näin ollen viestiliikenteen tämän saitin viesteihin sekä tekstareihin ja whatsappiin. Toivon mukaan tämä helpottaisi viestien hallittavuutta.

En mä ole yleensä kiireinen, rohkeasti viestiä siis jatkossakin ja minä kyllä vastaan niin pian kuin mahdollista! Kevään aikana on ollut pari muutakin rautaa tulessa sekä omia projektejani on myös kesken tai meneillään. Mutta ei näistä sen enempää tässä.

Tällä ja tulevalla viikolla käyn läpi inboksin ja vastaan tähän mennessä saapuneisiin viesteihin. Toki akuutit kyselyt pyrin hoitamaan nopeasti.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 03, 2020, 23:39:39 kirjoittanut Emmiina »

Poissa lprman1

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 451
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Emmiina
« Vastaus #13 : Kesäkuu 03, 2020, 23:40:35 »
Ookoo..vastailehan kunhan kerkiät.  :)
Tiede on populismin pahin vihollinen.

Poissa Vieras0203

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Emmiina
« Vastaus #14 : Kesäkuu 11, 2020, 23:22:50 »
Emmiina on kyllä ihan huippu. Runsas vuosi sitten tapasin hänet erittäin kiihkeissä merkeissä.

Verkkokalvoilleni syöpyi ikuisesti se hetki, kun panin häntä takaa peilin edessä...

Aivan upea nainen.

Kiitos CS <3

Toimiiko emmiinan kanssa yksityisviestittely täällä foorumilla vai mistä kautta kannattaisi yrittää ottaa yhteyttä?  :)

No ainakin minä olen naapuri sivustolta jo muutaman kertaa laittanut viestiä (vuoden alussa eka) ja täältäkin privana, mutta Emmiina tuntuu olevan hyvin kiireinen tai sitten asialliset viestit eivät ole kiinnostaneet?  :-\

Rapsat ja kommentit kyllä puhuvat puolestaan, toivottavasti vastailisi pian.

Jälleen kerran pahoittelen vastaamattomuuttani. Ah, pitääkin lähiaikoina ottaa naapurista hakuilmoitus pois, sillä mikäli vastaisin kaikille, en ehtisi tavata yhtäkään asiakasta päivän aikana. Tää sivusto on minulle paljon mieluisampi. Rajoitan näin ollen viestiliikenteen tämän saitin viesteihin sekä tekstareihin ja whatsappiin. Toivon mukaan tämä helpottaisi viestien hallittavuutta.

En mä ole yleensä kiireinen, rohkeasti viestiä siis jatkossakin ja minä kyllä vastaan niin pian kuin mahdollista! Kevään aikana on ollut pari muutakin rautaa tulessa sekä omia projektejani on myös kesken tai meneillään. Mutta ei näistä sen enempää tässä.

Tällä ja tulevalla viikolla käyn läpi inboksin ja vastaan tähän mennessä saapuneisiin viesteihin. Toki akuutit kyselyt pyrin hoitamaan nopeasti.

Heh. Yrittänyt olen minäkin mutta kiirettä tuntuu olevan. Kova into olisi päästä tätä helmeä tapaamaan.

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • * Kelpo kaveri
Vs: Emmiina
« Vastaus #15 : Elokuu 02, 2020, 14:06:47 »
Katkaisin reilu vuoden tauon hupakoissa käymiseen Emmiinan kanssa eilen.

Vajaa neljä vuotta oltiin yritetty saada aikatauluja kohtaamaan ja vihdoin tapasin Emmiinan. Hyvää kannatti tässä tapauksessa todellakin odotella!

Tunti meni hujauksessa ja meno oli kyllä kuumaa. ;) Emmiinan kanssa keskusteltiin laidasta laitaan ja vähän vakavemmistakin aiheista. Arvostan sitä, että saa myös fiksua keskusteluseuraa pelkän panemisen lisäksi.

Sää oli noin +19 ja puolipilvinen. 8)

 

Poissa Vieras0396

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 62
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Emmiina
« Vastaus #16 : Elokuu 12, 2020, 15:12:45 »
Kiitos rassexx vierailustasi, enpä ole huomannut lukea tätä ketjua moneen päivään  8)

Oli ilo tavata, ja toivottavasti tavataan uudelleen  :-*