Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Merkillinen tilanne

<< < (2/5) > >>

Sutki67:
Jos muuten hoidit asiallisesti viestittelyn ja kaiken muunkin, niin ei mitään syytä. Tässäkin skenessä löytyy sitten maan ja kuun väliltä mitä vaan, joten totuttele siihen.
Ehkä veti syvät herneet, jos oli vielä erikseen maininta ilmotuksessa ettei outcall ole mahdollinen. Ja silloinhan se todennäköisesti ei ole mahdollinen.
Ja kertaan vielä. Asiallinen viestittely on varmin tapa saada hyvä lopputulos.

AapoV:

--- Lainaus käyttäjältä: Sutki67 - Huhtikuu 01, 2024, 14:46:32 ---Jos muuten hoidit asiallisesti viestittelyn ja kaiken muunkin, niin ei mitään syytä. Tässäkin skenessä löytyy sitten maan ja kuun väliltä mitä vaan, joten totuttele siihen.
Ehkä veti syvät herneet, jos oli vielä erikseen maininta ilmotuksessa ettei outcall ole mahdollinen. Ja silloinhan se todennäköisesti ei ole mahdollinen.
Ja kertaan vielä. Asiallinen viestittely on varmin tapa saada hyvä lopputulos.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos tosi paljon. Pistin hänelle tervehdyksen, kysyin onko hänellä autoa, kerroin missä asun ja kysyin voiko hän tulla mun luo joku päivä huhtikuussa. Sitä ennen olin soittanut ehkä jopa kaksi kertaa saamatta vastausta, niin saattoi tuntua ärsyttävältä. Ystävällinen olin koko ajan.

FortySexN2:
^Joo, sun puolelta ei ole pelättävää. Näitä asiattomia palveluntarjoajia löytyy aina välillä. Laita tänne tietoa että kenestä on kyse jotta osataan varoa. Se on foorumin yksi tarkoitus

AapoV:
Itse asiassa kyse on yhdestä erittäin suositusta ja suorastaan rakastetusta henkilöstä. Minulla ei ole naista vastaan, mutta saamani viesti yllätti.

FortySexN2:

--- Lainaus käyttäjältä: AapoV - Huhtikuu 01, 2024, 16:34:23 ---Itse asiassa kyse on yhdestä erittäin suositusta ja suorastaan rakastetusta henkilöstä. Minulla ei ole naista vastaan, mutta saamani viesti yllätti.

--- Lainaus päättyy ---

Foorumilla on kahdenlaisia kyselijöitä, niitä jotka haluavat vain saada täältä tietoa ja sitten sellaisia jotka haluavat antaakin foorumille jotain :) Kumpaan ryhmään mielestäsi kuulut?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta