Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Real Nina

<< < (2/3) > >>

Blain:
Liian skinny on munkin makuun. Reidet pienemmät ku mun hauberi= ei hyvä.

Eli tuskinpa tulee mentyä

antero pee:

--- Lainaus käyttäjältä: Nordiq - Maaliskuu 18, 2024, 19:11:44 ---imee sitten aisan sellaiseen juhlakuntoon, että oikein omistajanakin pelästyy kokoa

--- Lainaus päättyy ---

Tämä on kyllä uhkaava skenaario. Taidan jättää väliin.

Noodelidude:
No höh, onpas täällä ketjussa jotenkin yllättävän negatiivinen tunnelma.  :(

Itsehän kävin tänään täällä Suomen komeimmassa metropolissa, eli Tampereella Ninaa moikkaamaassa. Pitkään ollut tarkoitus, mutta tuppaan olemaan välistä vähän aikaansaamaton.

Ajanvaraus whatsappilla oli helppoa, nopeaa, selkeää ja kivan ystävällissävyistä pusuhymiöineen yms. Paikka ihan keskustan ytimessä ja saavuttuani sain selkeät ohjeet miten päästä sisään. Sisällä oli vastassa juuri kuvien kaltainen ihanuus, joka kutkuttelee itselläni tietyntyyppistä milf-kategoriaa. Todella mukava ja ystävällinen vastaanotto hyvällä enkulla.

Toiveena oli pelkkä suihinotto ja CIM, ja se toteutuikin oikein mallikkaasti. Niinkin mallikkaasti, että hyvä jos vähän yli viisi minuuttia kestin Ninan käsittelyssä, alle kymmenen kuitenkin.

Sivunoottia: mut palautettiin tässä samalla reissulla tehokkaasti takaisin maanpinnalle, kun tuossa toisessa ketjussa oli puhetta kondomikoosta ja taulukkojen mukaan mulle pitäisi olla halkaisijaltaan isomman luokan kondoomeja, niin aloin kuvittelemaan että tässähän ollaan vallan isoja poikia. Mutta Nina totesi siinä mun veitikkaa kädessä pyöritellessään, että olen juuri hänelle sopivaa kokoa, koska hänen pimppinsä on niin mahdottoman tiukka ja pieni...  ;D Mutta puolustuksekseni sanottakoon, että kikkeli ei ollut siinä kohtaa vielä täydessä taistelukunnossa, vaan vasta jossain määrin heräilemässä nokosiltaan!

Itselläni jäi kaikkineen joka osa-alueella todella hyvät ja positiiviset vibat ja aion kyllä mennä toistekin.

Frank Debil:
Milffien ystävänä tämä kiinnostaisi, varsinkin kun tiukka pesä ei noilla varttuneemmilla ole mikään oletus, pikemminkin päinvastoin.

Ikä on ilmoituksen mukaan 45, kuinkahan paljon mahtaa tuossa olla kaunistelua?

Vikingo:

--- Lainaus käyttäjältä: Frank Debil - Maaliskuu 14, 2025, 22:20:34 ---Milffien ystävänä tämä kiinnostaisi, varsinkin kun tiukka pesä ei noilla varttuneemmilla ole mikään oletus, pikemminkin päinvastoin.

Ikä on ilmoituksen mukaan 45, kuinkahan paljon mahtaa tuossa olla kaunistelua?

--- Lainaus päättyy ---

Ikä on ihan uskottava, tai ainakin lähelle sinnepäin.

Ninan olen tavannut monta kertaa, on kyllä hyvällä tavalla ammattilainen. Koko asiakaspolku soljuu mukavasti eteenpäin ensikontaktista itse tapaamiseen. Ikinä ei ole tullut liukuhihnalla oloa ja minun makuuni on kyllä kuuma MILF hävyttömien kumipallojen kanssa. Niitä voisin leipoa ikuisuuden ja näin olen toki tehnytkin.

OWO tohon hintaan ihan ehdoton extra, tykkää imeä ja on hyvä siinä eikä kiirehdi. CIM taisi olla setelin verran ja sekin on kyllä bueno.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta