Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksullinen miesseuralainen  (Luettu 11813 kertaa)

Poissa Vieras0018

  • Jr. Member
  • Viestejä: 74
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #40 : Syyskuu 21, 2019, 18:15:09 »
Olen ostanut. Halusin kokeilla miltä tuntuu olla toisella puolella.

Yllättävää oli että vasta neljännen kanssa onnistui. Ensimmäisen kanssa suunniteltiin, lopetti vastaamisen. Toinen vastasi puhelimeen kun soitin ja kuulosti jo äänestä täysin taitamattomalta ja oli jotain kummaa kuiskuttelua se puhelu. Kolmas ei vastannut moneen päivään, luovutin. Neljännen kanssa yhteyden pito suju hyvin ja tapasinkin pari kertaa.

Oli pettymys. Sen kotona, siellä oli lämmintä ehkä 15 astetta, hösläävä koira juoksi ympäri asuntoa ja sänkyä. Ei suihkua, kylmä pieni vessa. Lakanoissa olis ollu parantamisen varaa. Mies oli näitä jotka luulee pitää panna niin kovaa kuin pystyy, pitkään, paljon. Vaikka olin sanonut en hae sellasta ja olin kuvaillut mitä haen. Oli siis aivan liian kiihkee ja jopa hiukan kovakourainen otteissaan. Ehdotteli myös sm leikkejä vaikka olin niistäkin sanonut ei. Sitten soitteli mulle ilman lupaa! En vastannut mutta oli kiusallista.


 

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #41 : Syyskuu 22, 2019, 00:42:25 »
Miten te miesseuralaiset sanoisitte menee, ostaako naiset kuinka paljon ns. pelkkää panoa? Voisi kuvitella että tämä olisi yksi ero nais/miesasiakkaat.
Ja onko naisilla teidän kokemuksen mukaan jotain tyypillisiä toiveita tapaamisille?

Lähinnä psykiatrina joutuu toimimaan kun mamma kertoo pettymykset koko elämän ajalta.

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2910
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #42 : Toukokuu 22, 2023, 14:08:06 »
Tämmöinen ketju löytyi pölyn seasta.

En ole itse (ainakaan vielä) ajatellut siirtyväni maksulliseksi seuralaiseksi mutta yllättävän moni tässä ketjussa toivoi kosketusta, hierontaa ja heittäytymistä vain omille tarpeilleen.
Noh, olen itsekin toivonut pääseväni joskus antamaan jollekin hieronnan joka voisi hyvinkin kestää parikin tuntia eli siinähän sitten hierotaan ns.päästä varpaisiin ja rauhassa.

Tähän tulee aina vain muutama este:

1. En pysty maksamaan tästä ilosta sellaisia rahoja jotka pääsääntöisesti pt haluaisi väh.2tunnin tapaamisesta.

2. En todellakaan uskalla esittää toivetta yhdellekään pt:lle että ottaisin esim. 30min. ajan itseäni varten ja voin myös antaa toiselle piiitkän hieronnan joko ennen, jälkeen tai välissä tapaamisen. Tämähän todennäköisesti koetaan tinkaamisena tai jonain muuna törkeytenä.

3. En todellakaan ole hyvä panemaan mutta hierojana tiedän olevani hyvä näillä vuosilla mitä olen kyseistä työtä tehnyt. Ongelmaksi tähän tulee että jos rupean hieroskelemaan ihmisiä muuten kuin normaalissa työnkuvassa eli klassisena ja urheiluhierojana niin on liian suuri riski siihen että jokin kusee kaiken ja luvat häviää kuin erektio pakkasella.

Joten kyllähän täältä ainakin yksi pelkästään hierova seuralainen ilman panemaan pääsemisen tarvetta löytyisi mutta miten senkin ilmoittaa ilman että tulee leimatuksi pervona tinkaajana?

Odotan nyt oikein innolla ainakin nasevia vastauksia...
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 586
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #43 : Toukokuu 23, 2023, 12:32:45 »
Kyllä mä voisin helposti kuvitella maksavani toiselle pt.lle, oli sitten mies tai nainen. Oletettavasti ostaisin hierontaa, seksiä tai masterin käsittelyä.
Ja juuri ehkä tilanteen selkeyden sekä helppouden toivossa. Etenkin sinkkuna kun nää siviilisäädöt meni usein no, säätämiseks.
Onneksi mulla kuitenkin on aviomiehenä tuollainen hyvin muuntautumiskykyinen ja palvelualtis yksilö.
Jonka muuten eräs ihana kollega on opettanut jopa hieromaan😍
Nokialla

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #44 : Toukokuu 25, 2023, 08:23:42 »
Kyllä mä voisin helposti kuvitella maksavani toiselle pt.lle, oli sitten mies tai nainen. Oletettavasti ostaisin hierontaa, seksiä tai masterin käsittelyä.
Ja juuri ehkä tilanteen selkeyden sekä helppouden toivossa. Etenkin sinkkuna kun nää siviilisäädöt meni usein no, säätämiseks.
Onneksi mulla kuitenkin on aviomiehenä tuollainen hyvin muuntautumiskykyinen ja palvelualtis yksilö.
Jonka muuten eräs ihana kollega on opettanut jopa hieromaan😍

Oothan sinä mun hakkaamisesta dommelle maksanutkin  :whipping: Kiitos siitä  :inlove:
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 586
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #45 : Toukokuu 25, 2023, 19:04:18 »
^ainiin Juu oonkin🤭 Ja sain vielä katella....
Nokialla

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1779
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #46 : Toukokuu 25, 2023, 19:09:00 »
^ainiin Juu oonkin🤭 Ja sain vielä katella....

Pitäähän se kattoa et pieksää kokorahalla  :whipping:  :laught:
kysyvälle vastataan

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 586
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #47 : Toukokuu 25, 2023, 19:10:19 »
^Kyllä pieksi kunnolla, kontrollihan oli tietysti mulla. Ja pari pulloa hyvää olutta😍
Nokialla