Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksullinen miesseuralainen  (Luettu 11706 kertaa)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #20 : Heinäkuu 14, 2019, 09:49:56 »
Kaikkien aikojen nöyryyttävin maksullinen panoni oli kun huora kertoi mitä hän aikoo tehdä saamillaan rahoilla. Oli menossa tapaamaan maksullista miestä, joka hänen kertomansa mukaan hieroo täydellisen orgasmin. Kulli melkein lerpahti veltoksi.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #21 : Heinäkuu 14, 2019, 12:26:44 »
Kaikkien aikojen nöyryyttävin maksullinen panoni oli kun huora kertoi mitä hän aikoo tehdä saamillaan rahoilla. Oli menossa tapaamaan maksullista miestä, joka hänen kertomansa mukaan hieroo täydellisen orgasmin. Kulli melkein lerpahti veltoksi.

No mut ajattele tuo niin, että sun kaa oli niin kiihottavaa, ettei tytöllä ollut enää mikään muu mielessä kuin saada lisää seksiä :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #22 : Heinäkuu 17, 2019, 22:16:25 »
Mä itse oon miettinyt et nauttisin varmaan eniten pitkistä tantrisista sessioista, sellainen missä käytäisiin hitaasti kaikki sormen ja varpaannipukoita myöten läpi. Makaisin ja nauttisin kosketuksesta, hengittelisin. Mulle ei oikeestaan olis väliä sukupuolella et kuka sen toteuttaa vaan enemmän se tapa millä muo kosketetaan. Välillä tän tyylisiä tehdään asiakkaiden kanssa (<3) ja nautin niistäkin suuresti niin siksi jos joltain tällaista palvelua ostaisin niin pitäisi olla hyväksi rapsattu ja luotettava tyyppi. Ja välttämättä sen ei tarvitsisi päätyä orgasmiin, se kosketus olis se juttu.

Tuleekohan Ninnillä olemaan tän jälkeen asiakkaita jotka hyväilee ja hipsuttelee melkein koko maksetun ajan  :D

Poissa Eki

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #23 : Heinäkuu 18, 2019, 08:32:44 »
Mä luulen että tää on se ero. Miehet hakee 15min panoo. Naiset haluu katsetta, kosketusta ja tunnelmaa. Mä en ite oikeestaa välitä itse penetraatioista se on vähä yliarvostettua, ja sen jälkee homma on yleensä siinä😂

Poissa Eki

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #24 : Heinäkuu 18, 2019, 09:22:20 »
Jokin aika sitten sain kyselyiden kautta kontaktin erääseen mieheen jolta pääsin varaamaan ajan.
Toki on ihania asiakkaita joissa nautinto on molemminpuolinen.
Tässä jutussani sain kuitenkin heittää kontrollin ja oman nautintoni toisen harteille. Se palveluasenne mikä asiakkaiden kanssa, häipyi hetkeksi ja sain vain ottaa vastaan mitä sillä hetkellä tarvitsin.

Suosittelen lämpimästi kollegoille välillä tuollaista, vain omaa hetkeä ja nautintoa varten ostetun hetken.
Ellei kotona tai jossain ole odottamassa oma rakas joka hellii ja hemmottelee myös seksuaalisilla tavoilla.

Seksisaitin jäsenet sukupuoleen katsomatta, oletteko ostaneet koskaan mieheltä maksullista seksiä?
Tai ostanut jotain minkä maksullinen miesseuralainen pystyy tarjoamaan. Vaihtoehtoja lienee enemmänkin. Pelkkä seksin ostaminen ei ainoa mahdollisuus.
Harvempi varmaan ei ole edes ajatellut, että näin voi tehdä.

Kokemuksia?

Kerroit että sait kyselyiden kautta kontaktin? Oliko se vaikeeta löytää miesseuralainen?

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #25 : Heinäkuu 18, 2019, 12:44:48 »
Jokin aika sitten sain kyselyiden kautta kontaktin erääseen mieheen jolta pääsin varaamaan ajan.
Toki on ihania asiakkaita joissa nautinto on molemminpuolinen.
Tässä jutussani sain kuitenkin heittää kontrollin ja oman nautintoni toisen harteille. Se palveluasenne mikä asiakkaiden kanssa, häipyi hetkeksi ja sain vain ottaa vastaan mitä sillä hetkellä tarvitsin.

Suosittelen lämpimästi kollegoille välillä tuollaista, vain omaa hetkeä ja nautintoa varten ostetun hetken.
Ellei kotona tai jossain ole odottamassa oma rakas joka hellii ja hemmottelee myös seksuaalisilla tavoilla.

Seksisaitin jäsenet sukupuoleen katsomatta, oletteko ostaneet koskaan mieheltä maksullista seksiä?
Tai ostanut jotain minkä maksullinen miesseuralainen pystyy tarjoamaan. Vaihtoehtoja lienee enemmänkin. Pelkkä seksin ostaminen ei ainoa mahdollisuus.
Harvempi varmaan ei ole edes ajatellut, että näin voi tehdä.

Kokemuksia?

Kerroit että sait kyselyiden kautta kontaktin? Oliko se vaikeeta löytää miesseuralainen?

Ei sinänsä vaikeaa.
Kontakti jonka kautta löysin yhden hyvän on luotettava. Uskoin hänen suositukseen.
Olen tottunut erotiikan alueella laatuun. Sitä tarjoan itsekin niin osaan myös vaatia.
Mikä tahansa ei kelpaa.
Mitään sitä vastaan ei ole, että opettaisin ostetun miesseuralaisen miellyttämään juuri minun tarpeita ajatellen. Jos sillä tavalla saisi vakkarimaksullisen (pienen alennusprosentin kanssa) 😅
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Eki

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #26 : Heinäkuu 18, 2019, 15:50:08 »
Jokin aika sitten sain kyselyiden kautta kontaktin erääseen mieheen jolta pääsin varaamaan ajan.
Toki on ihania asiakkaita joissa nautinto on molemminpuolinen.
Tässä jutussani sain kuitenkin heittää kontrollin ja oman nautintoni toisen harteille. Se palveluasenne mikä asiakkaiden kanssa, häipyi hetkeksi ja sain vain ottaa vastaan mitä sillä hetkellä tarvitsin.

Suosittelen lämpimästi kollegoille välillä tuollaista, vain omaa hetkeä ja nautintoa varten ostetun hetken.
Ellei kotona tai jossain ole odottamassa oma rakas joka hellii ja hemmottelee myös seksuaalisilla tavoilla.

Seksisaitin jäsenet sukupuoleen katsomatta, oletteko ostaneet koskaan mieheltä maksullista seksiä?
Tai ostanut jotain minkä maksullinen miesseuralainen pystyy tarjoamaan. Vaihtoehtoja lienee enemmänkin. Pelkkä seksin ostaminen ei ainoa mahdollisuus.
Harvempi varmaan ei ole edes ajatellut, että näin voi tehdä.

Kokemuksia?

Kerroit että sait kyselyiden kautta kontaktin? Oliko se vaikeeta löytää miesseuralainen?

Ei sinänsä vaikeaa.
Kontakti jonka kautta löysin yhden hyvän on luotettava. Uskoin hänen suositukseen.
Olen tottunut erotiikan alueella laatuun. Sitä tarjoan itsekin niin osaan myös vaatia.
Mikä tahansa ei kelpaa.
Mitään sitä vastaan ei ole, että opettaisin ostetun miesseuralaisen miellyttämään juuri minun tarpeita ajatellen. Jos sillä tavalla saisi vakkarimaksullisen (pienen alennusprosentin kanssa) 😅
Niin siis helppoa löytää ammattilaiselle. Mutta jos olis se kotirouva joka ei vielä tiedä etsivänsä maksullista miestä. (nyt taitaa kuulostaa oudolta 😂) Mutta yritän selittää että nainen joka etsii miestä mutta ei tiedä tai ole aiemmin edes ajatellut että miesseuraa saa vaivatta rahalla, niin eksyykö sattumalta löytämään sen mahdollisuuden? Tai jos etsitte omin päin. Ihan vaan googeloimalla maksullinen mies. Löytyykö.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #27 : Heinäkuu 18, 2019, 16:31:06 »
Eki, kun lähdin etsimään niin omana itsenäni ilman ammattilaisen statusta kyselin ja löysin.
Ikäänkuin olisin ollut tavallinen kotirouva ilman miestä tosin.

Samoilta sivuilta mistä miehet etsivät maksullista naisseuraa, siellä on myös maksullisia miesseuralaisia.
Joillekin sivustoille voi laittaa oman deittihaun. Tasosta en tiedä. Itse edellytän ammattilaiselta enemmän kuin deittihaun tuloksena joku  random joka ilmaisen pillun toivossa yrittää ensin miellyttää.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Crashtestdummy

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #28 : Heinäkuu 20, 2019, 18:30:49 »
Laita hyvä kuva melasta ja "sikspäkistä" niin eiköhän sillä emänniltä irtoa.  ;D eivaan mutta vakavasti ottaen miksi haluat maksulliseksi miesseuralaiseksi? eikö se hävetä sua? Oottko rahan puutteessa vai jossain muussa "puutteessa"?

Poissa jack75

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #29 : Heinäkuu 20, 2019, 22:07:28 »
Joskus 2000-luvun alussa lappeenrantalaisessa ravintolassa tuli vanhempi nainen tiskillä juttelemaan. Pienen keskustelun ja muutaman siiderin jälkeen tokaisi minulle " lähdet sä panemaan tuonne hotelliin? Mä korvaan sen sulle. Mut lähde 1 minuutti mun perääni."

Antoi huoneen numeron ja hiukan jännitti mitä siellä on vastassa.

Oven avasi sama nainen. Mut vain pelkkä korsetti päällä.

Ovi kiinni ja kunnon kielarit heti. Ja eikun sänkyyn siinä käytiin kaikki asennot läpi.
Jossain vaiheessa alkoi vaatimaan että panisit häntä perseeseen.
En sanonut että mielelläni.
Oon aina ollut peppuseksin ystävä.

Tunti touhuttiin. Sitten suihkun kautta.
Nainen tokais "haluan että tulet hesaan joku v.loppu. Korvaan kaikki sun kulut."

Vaihdettiin numerot. Silloin en omistanut mitään prepaid liittymään.

Lähtiessäni kotiin nainen kaivoi käsilaukusta 300mk rahaa. Ja sanoi "siinä taksirahaa. Ja muista tulla hesaan. Maksan kaikki sun kulut"

Tuli käytyä hesassa monta kertaa. Kerran nainen kysyi "saanko antaa numerosi hyvälle ystävälleni?"

Suostuin. Ei mennyt kauan kun sain txt jossa luki kuka oli antanut numeron ja "voitko soittaa tällä viikkolla klo 16 ja 21 välissä.

Tapasin joitakin näiden naisten tuttuja.

Olivat useimmat perheellisiä.
Joko halusivat seksiä tai usein miten romanttisen hetken hotellissa. Hierontaa, hyväilyä...
 
Valittivat kun kotona ei saa.

Sitten jäin kiinni silloiselle. Et olin käynyt vieraissa. Ratsas puhelimeni enkä ollut poistanut yhtä viestiä.
No toimintani muuttuu ammattimaisemmaksi. Kävin lähes joka v.loppu keikalla.
En koskaan ilmoitellut missään. Puskaradiolla tietoni levisivät.


Kunnes 2005 lopetin kun löysin naisen itselleni.

Ai mihin käytin rahat?
Hupakoihin, autoihin ja prätkiin  ;) ;)

Viina juonnin lopetin tuona aikana.

Nykyisin käyn edelleen maksullisissa

Tuskin kukaan enään reilulle 40v maksais???
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 20, 2019, 22:11:32 kirjoittanut jack75 »

Poissa Crashtestdummy

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #30 : Heinäkuu 20, 2019, 23:13:39 »
Joskus 2000-luvun alussa lappeenrantalaisessa ravintolassa tuli vanhempi nainen tiskillä juttelemaan. Pienen keskustelun ja muutaman siiderin jälkeen tokaisi minulle " lähdet sä panemaan tuonne hotelliin? Mä korvaan sen sulle. Mut lähde 1 minuutti mun perääni."

Antoi huoneen numeron ja hiukan jännitti mitä siellä on vastassa.

Oven avasi sama nainen. Mut vain pelkkä korsetti päällä.

Ovi kiinni ja kunnon kielarit heti. Ja eikun sänkyyn siinä käytiin kaikki asennot läpi.
Jossain vaiheessa alkoi vaatimaan että panisit häntä perseeseen.
En sanonut että mielelläni.
Oon aina ollut peppuseksin ystävä.

Tunti touhuttiin. Sitten suihkun kautta.
Nainen tokais "haluan että tulet hesaan joku v.loppu. Korvaan kaikki sun kulut."

Vaihdettiin numerot. Silloin en omistanut mitään prepaid liittymään.

Lähtiessäni kotiin nainen kaivoi käsilaukusta 300mk rahaa. Ja sanoi "siinä taksirahaa. Ja muista tulla hesaan. Maksan kaikki sun kulut"

Tuli käytyä hesassa monta kertaa. Kerran nainen kysyi "saanko antaa numerosi hyvälle ystävälleni?"

Suostuin. Ei mennyt kauan kun sain txt jossa luki kuka oli antanut numeron ja "voitko soittaa tällä viikkolla klo 16 ja 21 välissä.

Tapasin joitakin näiden naisten tuttuja.

Olivat useimmat perheellisiä.
Joko halusivat seksiä tai usein miten romanttisen hetken hotellissa. Hierontaa, hyväilyä...
 
Valittivat kun kotona ei saa.

Sitten jäin kiinni silloiselle. Et olin käynyt vieraissa. Ratsas puhelimeni enkä ollut poistanut yhtä viestiä.
No toimintani muuttuu ammattimaisemmaksi. Kävin lähes joka v.loppu keikalla.
En koskaan ilmoitellut missään. Puskaradiolla tietoni levisivät.


Kunnes 2005 lopetin kun löysin naisen itselleni.

Ai mihin käytin rahat?
Hupakoihin, autoihin ja prätkiin  ;) ;)

Viina juonnin lopetin tuona aikana.

Nykyisin käyn edelleen maksullisissa

Tuskin kukaan enään reilulle 40v maksais???

Oijoijoi kundilla kivi hyvä mäihä!  ;D

Poissa Kaljavalas

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #31 : Heinäkuu 26, 2019, 05:39:31 »
On ruvennut alalle siirtyminen kiinnostamaan. Olisiko ihan varteenotettavia vinkkejä, että miten alkuun? 😊
Ei ihan valas, muttei kalakaan.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #32 : Heinäkuu 26, 2019, 09:16:45 »
On ruvennut alalle siirtyminen kiinnostamaan. Olisiko ihan varteenotettavia vinkkejä, että miten alkuun? 😊

Oliko sulla jotain tiettyä juttua, mikä mietityttää? :) Tässä toisessa ketjussa oli jo vähän vinkkejä esiteltyinä: https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,336.0.html
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Kaljavalas

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #33 : Heinäkuu 26, 2019, 09:24:05 »
Kiitos!  :-*
Ei ihan valas, muttei kalakaan.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #34 : Elokuu 03, 2019, 14:42:45 »
Olette varmaan maksaneet mieshuoralle hyvä korvauksen palvelusta esim. 150e/puolituntia tai 250e/tunti.

Poissa kaverikaveri2

  • Newbie
  • Galleria (10)
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #35 : Elokuu 03, 2019, 21:10:47 »
Tämä on hyvä aloitus. Ihmettelen, miten en ole vieläkään ostanut seksiä, kun sitä olen jollain tasolla miettinyt koko tämän ajan, kun olen ollut alalla.


Toinen syy ostamattomuuteen on tarjonnan kapea-alaisuus, eli itseäni miellyttävään palveluntarjoajaan en ole vielä tarjonnut, kun oma miesmaku on enemmän androgyynin suunnassa kuin lihaksikkaissa.

Mutta tuo Violan mainitsema kontrollin luovuttaminen toiselle tekee asiasta houkuttelevan. Saisi haastaa itseään, pystyykö luovuttaa kaiken vastuun toiselle.

Luulenpa, että ympäri Suomea löytyy miehistä palveluntarjoajia sekä lihaksikkaampia että vähemmän lihaksikkaita.
Taneli Oulussa 4.10 - 5.10.

Poissa Konsta

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #36 : Elokuu 09, 2019, 11:03:00 »
Maksavat naiset vaan on niin pienessä osassa että sillä ei vaan
suoraan eläisi. Näkyvyyttä pitäisi tietysti olla paljon, jotta saisi tuotua itseään esille
ja pääsisi ns "oikeisiin piireihin", josta maksupotentiaalia ja kysyntää voisi löytyä.

Kun laajentaa asiakaskuntaa myös miehiin niin tilanne on parempi, mutta näissä korostuu aina se ikä ja
palveluiden laajuus, sekä tietysti sijainti.  ;)

Poissa Juhani

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #37 : Syyskuu 21, 2019, 14:36:12 »
Luulenpa, että ympäri Suomea löytyy miehistä palveluntarjoajia sekä lihaksikkaampia että vähemmän lihaksikkaita.

Löytyy varmasti, mutta sen mitä olen asiasta jutellut milloin kenenkin asiaan liittyvän kanssa, lihaksikkuus tai sen vähyys on kuulostanut varsin toissijaiselta ominaisuudelta. Siinä missä miesasiakkaat näyttävät painottavan kropan muotoa, nuoruutta ja kauneutta, sanoisin että naisille ovat tärkeämpiä läsnäolo, tilannetaju ja emotionaalinen älykkyys. Onhan se toki kiva, jos noiden päälle sattuu vielä olemaan silmää miellyttävä kroppa, mutta sekin vaikuttaisi vaihtelevan laajemmin naisten kuin miesten mieltymyksissä. Ainakin tämä reilulla karvoituksella, pienellä vatsalla ja leveillä harteilla varustettu kehoni on miellyttänyt useampaa kuin olisin osannut odottaa.

Toisaalta molempien sukupuolten suunnasta kuulee kerrottavan, ettei kropan tarvi näyttää samalta kuin mainoksissa ja lehdissä, ja silti kiitosta ja kehuja tulee, kun kehonsa kanssa on itse sinut. Voin allekirjoittaa itsekin, en todellakaan mene mihinkään stereotyyppisiin ihanteisiin ulkonäöllisesti, ja silti tykkääjiä on riittänyt.
Saattaa sisältää pieniä määriä eleganssia, huumorintajua ja käytöstapoja. Nautitaan vastuullisesti hyvässä seurassa.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #38 : Syyskuu 21, 2019, 16:20:07 »
Miten te miesseuralaiset sanoisitte menee, ostaako naiset kuinka paljon ns. pelkkää panoa? Voisi kuvitella että tämä olisi yksi ero nais/miesasiakkaat.
Ja onko naisilla teidän kokemuksen mukaan jotain tyypillisiä toiveita tapaamisille?
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0018

  • Jr. Member
  • Viestejä: 74
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Maksullinen miesseuralainen
« Vastaus #39 : Syyskuu 21, 2019, 18:15:09 »
Olen ostanut. Halusin kokeilla miltä tuntuu olla toisella puolella.

Yllättävää oli että vasta neljännen kanssa onnistui. Ensimmäisen kanssa suunniteltiin, lopetti vastaamisen. Toinen vastasi puhelimeen kun soitin ja kuulosti jo äänestä täysin taitamattomalta ja oli jotain kummaa kuiskuttelua se puhelu. Kolmas ei vastannut moneen päivään, luovutin. Neljännen kanssa yhteyden pito suju hyvin ja tapasinkin pari kertaa.

Oli pettymys. Sen kotona, siellä oli lämmintä ehkä 15 astetta, hösläävä koira juoksi ympäri asuntoa ja sänkyä. Ei suihkua, kylmä pieni vessa. Lakanoissa olis ollu parantamisen varaa. Mies oli näitä jotka luulee pitää panna niin kovaa kuin pystyy, pitkään, paljon. Vaikka olin sanonut en hae sellasta ja olin kuvaillut mitä haen. Oli siis aivan liian kiihkee ja jopa hiukan kovakourainen otteissaan. Ehdotteli myös sm leikkejä vaikka olin niistäkin sanonut ei. Sitten soitteli mulle ilman lupaa! En vastannut mutta oli kiusallista.