Keskustelua paikkakunnittain > Tampere
Maria pehmeäpuuma?
Pehmeapuuma:
Heips,
Toistaiseksi olen hierontojen ja bdsm-maailmassa.Hieronnoissakin paljon vaihtoehtoja. Voit toki ottaa muhun yhteyttä tätä kautta, niin voidaan keskustella asiasta :kiss:
Maria :sheep:
--- Lainaus käyttäjältä: Aallonpohja - Maaliskuu 19, 2025, 20:16:46 ---Onko tietoa siirtyikö Maria täysin vain hierontojen pariin?
--- Lainaus päättyy ---
Aallonpohja:
--- Lainaus käyttäjältä: Pehmeapuuma - Maaliskuu 19, 2025, 21:25:30 ---Heips,
Toistaiseksi olen hierontojen ja bdsm-maailmassa.Hieronnoissakin paljon vaihtoehtoja. Voit toki ottaa muhun yhteyttä tätä kautta, niin voidaan keskustella asiasta :kiss:
Maria :sheep:
--- Lainaus käyttäjältä: Aallonpohja - Maaliskuu 19, 2025, 20:16:46 ---Onko tietoa siirtyikö Maria täysin vain hierontojen pariin?
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Löysin ilmoituksesi olen virallisempaa kanavaa pitkin yhteydessä. :inlove:
Jone15:
--- Lainaus päättyy ---
Kävin hiljattain hänen luonaan, eikä ole siirtynyt pelkästään hierontojen pariin. :behind: :whipping: :kiss: :inlove:
Rabotnik:
Toissa viikolla tuli käytyä tapaamassa Mariaa, ekaa kertaa mutta ei varmasti viimeistä.
Vastaanotto ja kommunikointi oli helppoa, otin kattavasta palvelulistasta hieronnan seksillä.
Sisälle päästyäni Marian muodot ja erittäin lämmin vastaanotto laittoi kullin jo riisuuntuessa niin kovaksi että selkäpuolen hieronnasta ei meinannut tulla mitään, on se mahtava ominaisuus Marialla että saa ukon kovaksi kuin rautakanki heti kun vaatteet vähenee :inlove:
Ihanien esileikkien jälkeen pääsin pian pillun päälle ja maaliin, malttamaton kun olin.. Aivan mahtava pano, Mariakin kun tulee sopivan herkästi :behind:
Paljon kuitenkin jäi kokeilematta, ne jäävät tuleviin tapaamisiin :)
Kiitokset Marialle, olet upea nainen! Minulle tämä oli kauden viimeinen prätkällä panemaan-sessio. Vähän oli sormet jäässä tullessa, mutta ei lähtiessä ;)
Pehmeapuuma:
Kiitos itsellesi😘. Mulla oli varmasti yhtä nautinnollista kuin sulla! Hieronta seksillä on yksi lemppareistani, siinä pääsee mukavasti tunnelmaan rauhassa ja esileikki on mahtavaa🤭.
Olipa rentoa ja mukavaa, välitöntä ja kiihkeää, toivottavasti nähdään taas pian samoissa merkeissä🔥!
Maria 💋
PS. Eipä ne sormet kauaa jäässä ollut kuin muutkaan paikat🤭😘!
--- Lainaus käyttäjältä: Rabotnik - Lokakuu 13, 2025, 15:15:59 ---Toissa viikolla tuli käytyä tapaamassa Mariaa, ekaa kertaa mutta ei varmasti viimeistä.
Vastaanotto ja kommunikointi oli helppoa, otin kattavasta palvelulistasta hieronnan seksillä.
Sisälle päästyäni Marian muodot ja erittäin lämmin vastaanotto laittoi kullin jo riisuuntuessa niin kovaksi että selkäpuolen hieronnasta ei meinannut tulla mitään, on se mahtava ominaisuus Marialla että saa ukon kovaksi kuin rautakanki heti kun vaatteet vähenee :inlove:
Ihanien esileikkien jälkeen pääsin pian pillun päälle ja maaliin, malttamaton kun olin.. Aivan mahtava pano, Mariakin kun tulee sopivan herkästi :behind:
Paljon kuitenkin jäi kokeilematta, ne jäävät tuleviin tapaamisiin :)
Kiitokset Marialle, olet upea nainen! Minulle tämä oli kauden viimeinen prätkällä panemaan-sessio. Vähän oli sormet jäässä tullessa, mutta ei lähtiessä ;)
--- Lainaus päättyy ---
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta