Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

153cm petite suomalainen

<< < (2/10) > >>

Samppa78:

--- Lainaus käyttäjältä: RoccosApprentice - Maaliskuu 14, 2024, 07:22:15 ---Vähän liian jännätyttö omaan makuuni.. en mielelläni sponssaisi päihderiippuvaisia.

Myös hänen viestinsä "voi vetää ilman kumia jos kaikki on okei"

..just, ei fresh.

--- Lainaus päättyy ---

Missä mielessä jännä? Murteesta päätellen jostain päin savokarjalaa kotoisin ja kova häsläämään kyllä. Veikkaisin jotain keskivaikeaa keskittymishäiriötä. Päihderiippuvuutta ei omaan silmään pistänyt sen enempää kuin muistakaan alan tytöistä. En tiedä onko meininki hänellä eri eri aikaan päivää, itse kävin asmuysiltä ennen duunia ja vaikutti ihan selväpäiseltä.

Turskuttaja:
Tosi mukava nainen, tarjos tuopin aja päätteeksi.olkaa kilttejä hänelle

Hard-One:

--- Lainaus käyttäjältä: Samppa78 - Maaliskuu 17, 2024, 12:35:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: RoccosApprentice - Maaliskuu 14, 2024, 07:22:15 ---Vähän liian jännätyttö omaan makuuni.. en mielelläni sponssaisi päihderiippuvaisia.

..just, ei fresh.

--- Lainaus päättyy ---

Missä mielessä jännä? Murteesta päätellen jostain päin savokarjalaa kotoisin ja kova häsläämään kyllä. Veikkaisin jotain keskivaikeaa keskittymishäiriötä. Päihderiippuvuutta ei omaan silmään pistänyt sen enempää kuin muistakaan alan tytöistä. En tiedä onko meininki hänellä eri eri aikaan päivää, itse kävin asmuysiltä ennen duunia ja vaikutti ihan selväpäiseltä.

--- Lainaus päättyy ---

Ei tietty kuulosta hyvälle, jos tyttö on kertonut, että voi vetää ilman kumia, jos kaikki on okei...

Höpö Höpö:

--- Lainaus käyttäjältä: Hard-One - Maaliskuu 17, 2024, 12:42:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Samppa78 - Maaliskuu 17, 2024, 12:35:22 ---

..just, ei fresh.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Ei tietty kuulosta hyvälle, jos tyttö on kertonut, että voi vetää ilman kumia, jos kaikki on okei...

--- Lainaus päättyy ---

Se vasta kuulostaa hyvältä että joku tarjoaa kumitta, on oma valinta vetääkö vai ei kumitta. Itse kyllä jätän kumitta vetämisen väliin.

Samppa78:

--- Lainaus käyttäjältä: Höpö Höpö - Maaliskuu 17, 2024, 15:29:14 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hard-One - Maaliskuu 17, 2024, 12:42:31 ---

--- Lainaus päättyy ---

Se vasta kuulostaa hyvältä että joku tarjoaa kumitta, on oma valinta vetääkö vai ei kumitta. Itse kyllä jätän kumitta vetämisen väliin.

--- Lainaus päättyy ---

Höpö höpön kanssa sinänsä samaa mieltä että omalla riskillä menee jos paljaalla vetelee, optiona varmasti hyvä sitä kaipaavalle. Siviilissäkin törmännyt kaikenlaisiin sperma-addikteihin joille puolet seksin nautinnosta on sitä kun lasti purkautuu pillun syvyyksiin. Siinä kuulemma tuntee olevansa nainen isolla ännällä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta