Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: PahaNarttu  (Luettu 16171 kertaa)

Poissa Vieras1457

  • Full Member
  • Viestejä: 116
  • * Kelpo kaveri
PahaNarttu
« : Tammikuu 04, 2020, 21:14:34 »
Mahtaako Joensuussa naapurissa ilmoittelevasta (Paha)Nartusta löytyä keneltäkään kokemuksia?

Poissa Keijokkojootti

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: PahaNarttu
« Vastaus #1 : Tammikuu 29, 2020, 19:31:12 »
Käynyt useamman kerran,itse ainakin ollut tyytyväinen

Poissa Maajussi

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: PahaNarttu
« Vastaus #2 : Tammikuu 29, 2020, 19:46:30 »
Olen tälläisellä käynyt viime syksynä..vähän vanhempi oli mielestäni kuin odotin..saatan olla kyllä väärässäkin
Mutta kelpo menoa oli. ja hienoa että neitokaisia löytyy näiltä nurkilta, joten suosittelen käymään.
Ei kavahtanut tälläistä vanhempaakaan ukkoa.

Poissa TuplaR

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: PahaNarttu
« Vastaus #3 : Joulukuu 18, 2020, 21:34:32 »
Noniin laitetaanpas ihka ensimmäinen rapsa tulille ja aloitetaan paikallisesta palveluntarjoasta. Tosiaan tapaaminen sovittiin KIK Messengerin kautta. Hieman kömpelöhköä vasta kommunikointia sain mutta aika saatiin kummiskin sovittua. Tapaamisen päivä koittaa ja varmistan muutama tunti ennen tapaamista että onko vielä ok? Noh kävikin niin että tapaaminen ei onnistukkaan koska ei ole paikkaa missä tavata. Sain kuitenkin mahdollisuuden siirtää tapaamisen myöhemmälle päivämäärälle jolloin olisi paikka missä tavata. Toisen tapaamiskerran päivä tulee ja kysyn vielä viestillä muutamaa tuntia ennen että minnekkäs osoitteeseen sitä pitäisi tulla. Kävikin yllättäen niin että taaskaan ei ole paikkaa missä tavata. Kuitenkin paikka järjestyy samalle päivälle mutta myöhempään kellon aikaan. Sopiihan minulle. Hetki tämän viestittelyn jälkeen tulee viesti että pitäisi vielä siirtää aikaa myöhemmälle kellonajalle. Onneksi minulla ei sinä päivänä mitään tähdellistä tekemistä ollut niin sovittiin että tavataan myöhemmin. Tapaamispaikkana toimii paikallinen hotelli jonka nimeä nyt ei tässä tarvitse mainita. Saavun hotellin ulko-oven eteen josta hetken päästä nainen tulee noutamaan minut sisälle. Matkalla huoneeseen kävelen hänen takana ja hän viekkaasti vilkuilee minua välillä olkansa yli. Huoneeseen päästyämme muodollisuudet alta pois ja eikun vaatetta pois ja sängylle. Nainen näytti samalta kuin naapurisivuston ilmoituksen kuvissa joten muotoja löytyy mikä on omaan mieleeni. Nainen vaikutti mukavalta ja lämminhenkiseltä ja pahoitteli vielä aikojen kanssa tapahtunutta säätöä. Itse toiminta oli mukavaa ja sujuvaa eikä ollut siinä mitään moitteita. Loppujen lopuksi takaapäin finaaliin ja molemmat kävimme sängylle makaamaan. Siinä sitten jutustelimme ja huomasin että Narttu on oikeasti todella mukavan oloinen ja kivaa juttu seuraa vaikka itse ujo kaveri olenkin. Pahoitteli vielä aikojen kanssa sekoilua joka ei minua sinällään haitannut. Aikamme rupateltua eiku vaatetta niskaan ja kylmään talvisäähän aikojen kanssa sekoilujen jälkeen kuitenkin positiivisin mielin.

Summa summarum, Suosittelenko kyseisen palveluntarjoajan luona käymistä? Ehdottomasti ja tulen hänen luonaan käymään tulevaisuudessa varmasti kerran jos toisenkin. Plussana vielä että kyseessä on täysin suomalainen nainen ja vielä paikallinen joten ei tarvitse reissuhupakoiden ilmoituksia kytätä jatkuvasti jos on tyydytyksen tarpeessa.

Poissa Vieras0359

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: PahaNarttu
« Vastaus #4 : Heinäkuu 25, 2021, 08:21:09 »
Onko kukaan käyny lähiaikoina? On näköjään taas Joensuussa.
 :blowjob: :behind:

Poissa Keijokkojootti

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: PahaNarttu
« Vastaus #5 : Heinäkuu 26, 2021, 04:30:27 »
Pari viikkoa sitten viimeksi ja kyllähän olo ja kassit keveni  :P

Poissa Vieras0359

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: PahaNarttu
« Vastaus #6 : Heinäkuu 26, 2021, 06:00:00 »
Pari viikkoa sitten viimeksi ja kyllähän olo ja kassit keveni  :P

Kiitos tiedosta. Pitääpä sopia aika.  :behind:

Poissa Sukinova

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: PahaNarttu
« Vastaus #7 : Heinäkuu 26, 2021, 09:29:54 »
Kuopiossa perjantaina kävin kokeilee. Ei huono.

Poissa Marko80

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: PahaNarttu
« Vastaus #8 : Marraskuu 05, 2021, 10:28:59 »
PahaNarttu
Selailen ilmoituksia ja silmiini osuu Kuopiosta PahaNarttu, ilmoituksessa hän pyytää kuitenkin olemaan yhteydessä puhelimitse mutta sähköpostiosoitekkin on jätetty. Päätin panostaa sähköposti kirjoitukseeni ja se meni maaliin. Sain vastineen Nartulta ja ilmaisi viestissään että ei voinut olla vastaamatta niin kiihkeään viestiin. Tuumailin että ok tämä meni oikeastaan aika kivasti ja aikaa päästiin miettimään sekä vaihdettiin todella paljon ajatuksia sitten whatsapin kautta lähinnä toiveitani. Tässä minun toiveeni mitä esitin Nartulle ja se meni maaliin asti kolisemalla. En olisi voinut toivoa yhtään enempää.

Tulen asunnollesi ja koputan oveen. Kuulen oven läpi kuinka askeleesi lähestyy ulko-ovea. Jännitys on käsinkosketeltavaa, en ole nähnyt Narttua koskaan enkä oikeastaan tiedä hänestä mitään. Kämmenet ovat hiestä märkänä ja ovi aukeaa. Silmieni edessä seisoo Narttu joka katsoo minua ylöspäin silmiini. Ajattelen että kuinka tummat nuo silmät ovatkaan. Havahdun kun huomaan jumittuneeni ovelle ja otan askeleen sisäänpäin. Otan Nartun syleilyyni ja suutelen kaulaa sanomatta mitään, olemme sopineet säännöistä että suutelen hänen kaulaansa kun tulen ovelta ja hänen kuuluu jatkaa sitä sovitulla tavalla eteenpäin. Painan Nartun seinää vasten ja huomaan kuinka narttu sulkee silmänsä suudellessani häntä huulille. Puristan rinnoista ja pidän todellakin näkemästäni olen aivan sekaisin tässä vaiheessa että hyväksyykö Narttu minut sellaisena kuin olen ja jatkammeko eteenpäin. Peräännyn askeleen verran ja annan Nartulle tilaa ovella. Hän avaa vyönsolkeni ja housut valuvat reisille. Hän ottaa suoraan ovella kovan mulkkuni suuhunsa ja antaa minulle helpotusta. Tunnelma laukeaa ja tiedän että voin jatkaa suunnitellusti eteenpäin, jännitykseni ei kuitenkaan vielä helpota vaan tunnen edelleen kuinka käteni hikoilevat kun katson tuota tummasilmäistä naista silmiin kun hän helpottaa oloani, pidän hänen päästään kiinni tiukasti ja työnnän syvemmälle hänen suuhunsa. Ei kuitenkaan liikaa helpotusta tässä kohtaa ja sanon että nyt riittää.
 
Olimme sopineet että kun tulen ovelta suutelen häntä kaulalle ja työnnän seinää vasten sekä hyväilen häntä ja jos narttu haluaa jatkaa niin hänen on otettava munani suuhun heti ovella. Kaikki tämä sanomatta sanaakaan toisillemme…Aivan ihan kohtaaminen Nartun kans vaikka kumpikaan meistä ei toisistaan tiennyt mitään eikä koskaan oltu kuultu toistemme ääntä.
 
Ovella riisun kenkäni ja talutan Nartun makuuhuoneeseen, pistän hänet rautoihin ja pallon hänen suuhunsa. Kevyesti piiskaan kämmenellä hänen peppuaan saaden sen punoittamaan ihanasti. Olen aivan täydessä latingissa tässä kohtaa ja olen tilanteessa jossa Nartun peppu on pystyssä sängyn päädyssä ja hänen pillunsa odottaa ottajaansa aivan siinä silmieni edessä….

Tästä eteenpäin joudutte käyttämään mielikuvitustanne mitä tapahtui.  Mutta viihdyin ekalla kertaa Nartun seurassa 2h ja hänen seuransa on minulle aivan mahtavuutta. Tässä puoliruokaa koska osallistuu näiden fantasioiden suunnitteluun ja laittaa lisää vaan vettä myllyyn ja toteuttaa ne sellaisella tavalla mitä moni voi vain haaveilla.
Kiitos olen puhunut.
Tämä oli muuten ihan ensimmäinen julkaisu tänne.
 :drinking:
Aina on hyväpäivä

Poissa Vieras0228

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: PahaNarttu
« Vastaus #9 : Marraskuu 15, 2021, 08:25:01 »
Ahkera tekijä on narttu,
vaikka strategiset mitat on ilmossa niin vatsan koko yllätti silti,herkästi hikoaa mutta täydellinen en ole itsekkään

Poissa Hande69

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: PahaNarttu
« Vastaus #10 : Joulukuu 22, 2021, 20:37:37 »
Narttukin on niitä tyttölöitä että ei paljaalla kannata edes käsipäivää antaa..

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: PahaNarttu
« Vastaus #11 : Joulukuu 23, 2021, 22:43:31 »
Narttukin on niitä tyttölöitä että ei paljaalla kannata edes käsipäivää antaa..

Onko ihan omakohtaista kokemusta vai veikkausta? 🤔
Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Poissa Vieras0419

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: PahaNarttu
« Vastaus #12 : Joulukuu 18, 2022, 15:32:25 »
Onko kellään kokemusta Nartusta viime aikoina? Edelleen ilmoittelee, tuntuu vaan olevan hankalaa välillä kommunikointi

Poissa Vietas1450

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: PahaNarttu
« Vastaus #13 : Joulukuu 18, 2022, 16:49:49 »
Noin kuukausi sitten autopanot tehtiin, hyvä palvelu kaikin puolin. Kikissä asiat sovittiin ja nopealla aikataululla hommiin päästiin...

Poissa Vieras0359

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: PahaNarttu
« Vastaus #14 : Joulukuu 21, 2022, 06:11:59 »
Tekee edelleen  ;)

Välillä on paikka pahiksella ja toisinaan autossa touhutaan. Saakelin hyvän BJ:n antaa sekä on intohimoa pedinkin puolella.  :blowjob: :behind:

Poissa Modula

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: PahaNarttu
« Vastaus #15 : Elokuu 23, 2023, 00:14:53 »
Kiinnostavan näköinen neito ja harkitsen tapaamista, mutta tuo aiempi toteaa paljaalla antamisesta pohdituttaa... Antaako tämä siis paljaalla, eli voisi saada käydessään huonolla tuurilla taudin jos toisenkin kaupanpäälle?