Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 30min todellinen kesto  (Luettu 3335 kertaa)

Poissa omnom

  • Full Member
  • Viestejä: 154
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #20 : Maaliskuu 03, 2024, 19:31:50 »
Hyvä aloitus. Täytyykin omaan infoon lisätä tarkempi lause ajankestosta. Minun kohdalla 30min aika alkaa siitä kellonajasta mihin aika on sovittu. Jos olet varannut 15.00. ajan, aika loppuu 15.30. sillä seuraava aika on laskettu alkavan myös sen asiakkaan varaamasta ajasta. Jos kaikki asiakkaat pääsevät venyttämään aikaa muutaman minuutin yli, jonkun aikaa pitää lopulta siirtää ja siitä saa sitten lukea täällä miten törkeä huora on myöhässä.
Saatan päästää sisälle pari minuuttia ennen aikaa jos olen valmis.

Tämähän kuulostaa ihan klassiselta liukuhihnatyöskentelyltä. Ihan mielenkiinnosta kysyn että meneekö ajavarauskalenterisi kuinka pahasti sekaisin, jos sinulle jää valmistautumisaikaa ennen seuraavaa asiakasta suunnitellun esim. 30 minuutin sijaan vain 27 minuuttia?
-sloppy dicks racing team-

Poissa Pesusieni

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #21 : Maaliskuu 03, 2024, 19:44:21 »
Hyvä aloitus. Täytyykin omaan infoon lisätä tarkempi lause ajankestosta. Minun kohdalla 30min aika alkaa siitä kellonajasta mihin aika on sovittu. Jos olet varannut 15.00. ajan, aika loppuu 15.30. sillä seuraava aika on laskettu alkavan myös sen asiakkaan varaamasta ajasta. Jos kaikki asiakkaat pääsevät venyttämään aikaa muutaman minuutin yli, jonkun aikaa pitää lopulta siirtää ja siitä saa sitten lukea täällä miten törkeä huora on myöhässä.
Saatan päästää sisälle pari minuuttia ennen aikaa jos olen valmis.

Tämähän kuulostaa ihan klassiselta liukuhihnatyöskentelyltä. Ihan mielenkiinnosta kysyn että meneekö ajavarauskalenterisi kuinka pahasti sekaisin, jos sinulle jää valmistautumisaikaa ennen seuraavaa asiakasta suunnitellun esim. 30 minuutin sijaan vain 27 minuuttia?

Toisaalta pitää olla onnellinen PT:n puolesta, jos töitä riittää.  :kiss:

Poissa Bbbackert

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #22 : Maaliskuu 03, 2024, 19:50:02 »
No välillä näkee niitä missä on hinta esim 100e ja ilman aikarajaa.ei oo itelle sattunu kohdalle mutta tuskinpa siinä tuntitolkulla voi hääräillä..

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5183
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #23 : Maaliskuu 03, 2024, 20:19:32 »
Ottamatta nyt kantaa siihen, kenen kanssa varaan minkäkin pituisen ajan, niin harvemmin tulee mulla peruskäynneillä minuutit täyteen. Tiettyjen tyyppien kanssa toisaalta ne ylittyy yhteisestä ymmärryksestä aika merkittävästi. Mun pointti on tässä se, että aika kylmää, kun ruvetaan minuuteista puhumaan. Se on turn off. Kunnioitan PT henkilöitä valtavasti. Tietysti odotan, että myös minua kunnioitetaan turskana vastaavasti.

Eli ymmärränkö oikein että sulle on ok häipyä sovitun ajan puitteissa (30min),mutta sulle ei saa sanoa että aika alkaa olla lopuillaan?
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa MommyPegs

  • Newbie
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #24 : Maaliskuu 03, 2024, 20:27:39 »
Hyvä aloitus. Täytyykin omaan infoon lisätä tarkempi lause ajankestosta. Minun kohdalla 30min aika alkaa siitä kellonajasta mihin aika on sovittu. Jos olet varannut 15.00. ajan, aika loppuu 15.30. sillä seuraava aika on laskettu alkavan myös sen asiakkaan varaamasta ajasta. Jos kaikki asiakkaat pääsevät venyttämään aikaa muutaman minuutin yli, jonkun aikaa pitää lopulta siirtää ja siitä saa sitten lukea täällä miten törkeä huora on myöhässä.
Saatan päästää sisälle pari minuuttia ennen aikaa jos olen valmis.

Tämähän kuulostaa ihan klassiselta liukuhihnatyöskentelyltä. Ihan mielenkiinnosta kysyn että meneekö ajavarauskalenterisi kuinka pahasti sekaisin, jos sinulle jää valmistautumisaikaa ennen seuraavaa asiakasta suunnitellun esim. 30 minuutin sijaan vain 27 minuuttia?


Ja liukuhihnaa teenkin kun harvoin on keikkapäivä muahahaa :blowjob: En edes yritä romantisoida työskentelyäni.
Kuka sanoi että on 30min aikaaa laittautua  ;) Vartin tauolla mennään.
Pehmodomina, BBW, Seuralainen

Who's Your Mommy

Poissa omnom

  • Full Member
  • Viestejä: 154
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #25 : Maaliskuu 03, 2024, 21:08:47 »
Hyvä aloitus. Täytyykin omaan infoon lisätä tarkempi lause ajankestosta. Minun kohdalla 30min aika alkaa siitä kellonajasta mihin aika on sovittu. Jos olet varannut 15.00. ajan, aika loppuu 15.30. sillä seuraava aika on laskettu alkavan myös sen asiakkaan varaamasta ajasta. Jos kaikki asiakkaat pääsevät venyttämään aikaa muutaman minuutin yli, jonkun aikaa pitää lopulta siirtää ja siitä saa sitten lukea täällä miten törkeä huora on myöhässä.
Saatan päästää sisälle pari minuuttia ennen aikaa jos olen valmis.

Tämähän kuulostaa ihan klassiselta liukuhihnatyöskentelyltä. Ihan mielenkiinnosta kysyn että meneekö ajavarauskalenterisi kuinka pahasti sekaisin, jos sinulle jää valmistautumisaikaa ennen seuraavaa asiakasta suunnitellun esim. 30 minuutin sijaan vain 27 minuuttia?


Ja liukuhihnaa teenkin kun harvoin on keikkapäivä muahahaa :blowjob: En edes yritä romantisoida työskentelyäni.
Kuka sanoi että on 30min aikaaa laittautua  ;) Vartin tauolla mennään.

Kuitataan tämä. Jokainen kai tyylillään, ja se on aina hyvä että PT tuo toimintatapansa reilusti esille asiakkaiden tietoisuuteen.
-sloppy dicks racing team-

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #26 : Maaliskuu 03, 2024, 21:14:32 »
Jos menen hierojalle niin maksan 30 minuutin hieronnasta - hieroja ei käynnistä kelloa kun astun sisään eikä 30 minuutissa pidä olla ulkona. Mutta tämä pt-homma on eri ala ja jokaisella pt:llä on omat toimintamallit.

Hierojia on varmaan erilaisia, mutta kyllä se peruslogiikka ns. "normaalilla" hierojallekin on, että se aika on ovelta ovelle. Erona siinä on se, että useimmissa hierontapaikoissa on erillinen odotustila, jonne voit mennä valmiiksi vaikka puoli tuntia ennen. Mutta sisään kutsutaan ajan alkaessa. Ja homma loppuu, kun aika on täysi. Hieroja jättää sinut huoneeseen pukeutumaan. Jos suihkutilat on ja sellaisessa käydään, ne ovat erilliset eivätkä varaa tilaa seuraavalta asiakkaalta eikä suikuaika sido hierojaa, vaan hän voi jo ottaa seuraavan, kun sinä vielä saippuoit itseäsi. Ja sitten lopetuksen osalta hieroja määrää lopetushetken tarkalleen, kun siinä ei tarvitse odottaa asiakkaan kehon reaktioita. Mutta et hierojallakaan voi pyytää enää viime hetkillä, että eiköhän hierota vielä reidet ja pohkeetkin (vrt. uudet asennot).
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Pesusieni

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #27 : Maaliskuu 03, 2024, 21:55:45 »
Ottamatta nyt kantaa siihen, kenen kanssa varaan minkäkin pituisen ajan, niin harvemmin tulee mulla peruskäynneillä minuutit täyteen. Tiettyjen tyyppien kanssa toisaalta ne ylittyy yhteisestä ymmärryksestä aika merkittävästi. Mun pointti on tässä se, että aika kylmää, kun ruvetaan minuuteista puhumaan. Se on turn off. Kunnioitan PT henkilöitä valtavasti. Tietysti odotan, että myös minua kunnioitetaan turskana vastaavasti.

Eli ymmärränkö oikein että sulle on ok häipyä sovitun ajan puitteissa (30min),mutta sulle ei saa sanoa että aika alkaa olla lopuillaan?

Jos vierailen luonasi, ja haluat minun olevan luonasi taydet minuutit, en aio pettää odotuksiasi.

Poissa Kulliver

  • Jr. Member
  • Viestejä: 69
  • * Kelpo kaveri
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #28 : Maaliskuu 04, 2024, 01:08:55 »
Sit ulos ja katsoin kellosta että olin viipynyt asunnossa 32 minuuttia.

Eli yli meni että heilahti. Noin lyhyissä ajoissa yksittäiset minuutitkin tuppaa korostumaan, ensi kerralla sitten pitempi aika niin ei tarvi hötkyillä.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 479
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #29 : Maaliskuu 04, 2024, 09:32:57 »
Jos multa varataan puolen tunnin palaveri ja kuvio venähtää minuutinkin yliajalle, alan murisemaan.  >:(

Poissa Kovax

  • Jr. Member
  • Viestejä: 82
  • * Kelpo kaveri
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #30 : Maaliskuu 04, 2024, 09:47:02 »
Varaan aina 90min jos mahdollista niin riitä ainakin aika

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #31 : Maaliskuu 04, 2024, 09:59:39 »
Sit ulos ja katsoin kellosta että olin viipynyt asunnossa 32 minuuttia.

Sulla oli 30 minuutin aika ja käytit 32 minuuttia. Sanoisin, että palveluntarjoaja huomautti ajan loppuvan ihan juuri oikealla hetkellä (tai 2min liian myöhään) 🙃
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa ugeli77

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #32 : Maaliskuu 04, 2024, 11:27:18 »
Sit ulos ja katsoin kellosta että olin viipynyt asunnossa 32 minuuttia.

Sulla oli 30 minuutin aika ja käytit 32 minuuttia. Sanoisin, että palveluntarjoaja huomautti ajan loppuvan ihan juuri oikealla hetkellä (tai 2min liian myöhään) 🙃

Tarkennetaan vielä sen verran että 32min meni sen takia että pt jäi höpöttelemään omasta tahdostaan (mua se ei haitannut). Ulos olisin päässyt 27minuutissa 😀

Mun mielestä ollut hyvää keskustelua aiheesta, kiitokset tähän astisista kommenteista kaikille 👍

Poissa MommyPegs

  • Newbie
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: 30min todellinen kesto
« Vastaus #33 : Maaliskuu 04, 2024, 13:15:27 »
Sit ulos ja katsoin kellosta että olin viipynyt asunnossa 32 minuuttia.

Sulla oli 30 minuutin aika ja käytit 32 minuuttia. Sanoisin, että palveluntarjoaja huomautti ajan loppuvan ihan juuri oikealla hetkellä (tai 2min liian myöhään) 🙃

Tarkennetaan vielä sen verran että 32min meni sen takia että pt jäi höpöttelemään omasta tahdostaan (mua se ei haitannut). Ulos olisin päässyt 27minuutissa 😀

Mun mielestä ollut hyvää keskustelua aiheesta, kiitokset tähän astisista kommenteista kaikille 👍

Tuo on tietenkin ok, jos pt pääsee aloittamaan ennen varsinaista aikaa tai omasta halusta jää höpöttämään niin kiva vaan. Luulisin että kukaan fiksu pt ei heitä pukeutuvaa turskaa käytävään toinen kenkä kainalossa  pari minuuttia yli ajan vaikka olisikin pikkasen kiire. ;D Oletus on kuitenkin että 30min on 30min.
Palveluntarjoavat ilmestyvät varmaan herkästi kommentoimaan koska valitettavasti suuri osa seksinostajista yrittää venyttää aikaa ja ylittää rajoja.

Erityiskiitos kaikille jotka eivät harrasta sellaista!  :inlove:
Pehmodomina, BBW, Seuralainen

Who's Your Mommy