ai taas tämä keskustelu

itelläni on puolen tunnin tapaamisessa korkeintaan 5min heitto suuntaan tai toiseen, ja väittäisin varovaisesti arvioiden että noin 90% asiakkaista osaa poistua itsenäisesti kun puoli tuntia on täynnä ilman mitään hoputtamista. ehkä 10% tapaamisista joudun lempeästi sanomaan esim. "on meillä tässä vielä pieni hetki aikaa

" jos asiakas toivoo ajan ollessa lopuillaan vielä lisää seksiä muodossa tai toisessa.
joku on joskus jossakin langassa sanonut varsin fiksusti, että jos asiakkaalla on aikaa vain puolen tunnin tapaamiselle, hän maksaa puolesta tunnista, niin miksi tilanteen pitäisi olla eri jos asiakkaalla on rahaa vain puolen tunnin tapaamiseen.
minä en voi tietää enkä ennustaa kuka on luonani puolituntisella koska ei tarvitse kauempaa, ei ehdi kauempaa, tai ei ole varaa enempään. pitäisin sitä lähinnä huonona palveluna jos rytmittäisin tapaamisen olettaen että aikataulussa on 10-15 minuuttia löysää. työskentely pysyy huomattavasti mielekkäämpänä kun oletan että puolituntisen haluava ihminen tahtoo tehokkaan ja intensiivisen naimahetken ja osaa itse arvioida myös, tarvitseeko siihen varata aikaa myös pesulle, varsinkin kun kerron jo etukäteen että luonani on mahdollisuus peseytymiseen jos sitä ei ehdi etukäteen tehdä.
musta tuntuu välillä että nämä turskat ketkä tahtoisi saada puolen tunnin ajalla kolme varttia tai tunnin unohtaa sen, että seksinostajissakin on paljon niitä tehokkaita kassientyhjentäjiä ketkä tulee suoraan työmaalta haluten päästä suihkuun ja keitä ei silti kiinnosta olla paikalla yli puolta tuntia. osalle riittää vielä lyhyemmät ajat. nämä on niitä ihmisiä keille se puolituntisen palvelu sisältäen suihkut on tarkoitettu.
jos mulla olis käytössä odotustila eikä suomalaiset miehet säikkyis siellä odotustilassa muiden turskien kanssa istumista, tiskillä maksamista, pukukoppia ja suihkua, niin varmasti tarjoaisin puolen tunnin hinnalla pelkkää puolen tunnin nussintasessiota johon asiakas tulisi suoraan sisään suihkunraikkaana ja pelkkä pyyhe päällään ja poistuisi takaisin pukukoppiin. mutta kun ei ole, niin johonkin se raja pitää vetää. nyt se on vedetty siihen, että varattu aika on se aika joka asiakkaalla on käytössään, hän päättää sitten itse miten ison osan siitä haluaa käyttää peseytymiseen ja pukeutumiseen. smalltalkit voi sitten vielä vaihtaa eteisessä yliajalla, jos tilanne näyttää siltä, että se on sopivaa molemmille.
päätellen siitä että keikkapäivät saa yleensä myytyä täyteen ja asiakkaat palaa uusintavisiiteille, tämä ei ole ollut niin iso ongelma että se haittaisi bisneksiä