Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
30min todellinen kesto
Timppa:
Olen ollut siinä käsityksessä, että pääsääntöisesti aika alkaa siitä, kun astut asuntoon. Muutenhan sitä voisi nauttia pt:n ajasta höpisemällä joutavia ja suihkussa käymällä vaikka vartin ennen ja jälkeen.
Tästä syystä käytän vain tunnin aikoja.
Entto:
Aloittajalle:
Kyllähän se niin on että puolen tunnin ajalla ei ole mihinkään ylimääräiseen aikaa.
Ja koska sulla meni yliajalle, oli tytöllä kokemusta siitä milloin olisi syytä lopetella.
Paroni:
Lähtökohtaisesti aika on ovelta-ovelle aika, sisältää suihluttelut ennen/jälkeen touhujen. Ota tunnin aika jos aika ahistaa.
Terttumarica:
Kyllä 20 minsan kohdalla saa jo ruveta laukeamaan, etenkin jos on ajatuksena käydä suihkussa ennen pois lähtöä.
Vilmaliini:
Hyvä aloitus. Täytyykin omaan infoon lisätä tarkempi lause ajankestosta. Minun kohdalla 30min aika alkaa siitä kellonajasta mihin aika on sovittu. Jos olet varannut 15.00. ajan, aika loppuu 15.30. sillä seuraava aika on laskettu alkavan myös sen asiakkaan varaamasta ajasta. Jos kaikki asiakkaat pääsevät venyttämään aikaa muutaman minuutin yli, jonkun aikaa pitää lopulta siirtää ja siitä saa sitten lukea täällä miten törkeä huora on myöhässä.
Saatan päästää sisälle pari minuuttia ennen aikaa jos olen valmis.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta