Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Nuori siro Emilia Vantaalta
Kirppu69:
--- Lainaus käyttäjältä: Banana - Elokuu 29, 2024, 16:42:12 ---No onneksi mikään tuosta mitä sä "kirppu" sanot ei pidä paikkansa. Tämä tyttö taitaa vissiin viedä "kirpun" asiakkaita.
Tyttö sanoi kerran että poliisit kävivät jo tarkistamassa ja mitään väärää ei ollut.
--- Lainaus päättyy ---
Juu ihan varmasti tyttö sanoi just noin 😂
Mulla ei myöskään ole asiakkaita, en ole edes myyntialalla töissä. Mutta jos naiset yhtäkkiä intoutuvat ostamaan seksiä keski-ikäisiltä keskivartalolihavilta miehiltä niin voisihan sitä alanvaihtoa harkita.
Noodelidude:
Perus turskajuttuja, ite odotan aina että mulle raportoidaan poliisien tarkastukäynnit, ja jos ei sitä oma-aloitteisesti tehdä niin kysyn siitä. Ihan vain jotta voin tulla saitille kertomaan, että poliisitkin kävi toteamassa ettei mitään vilunkipeliä ole havaittu.
keravankolli:
--- Lainaus käyttäjältä: Noodelidude - Elokuu 29, 2024, 18:28:03 ---Perus turskajuttuja, ite odotan aina että mulle raportoidaan poliisien tarkastukäynnit, ja jos ei sitä oma-aloitteisesti tehdä niin kysyn siitä. Ihan vain jotta voin tulla saitille kertomaan, että poliisitkin kävi toteamassa ettei mitään vilunkipeliä ole havaittu.
--- Lainaus päättyy ---
Tästä tulikin mieleen, että on se onni ettei enään tule televisiosta "Karpolla on asiaa" ohjelmaa... Siinä oikea viimeinen totuudentorvi ohjelma :laught: Siellä vakavana kasvot blurattuna, ääni muutettuna kertoilisi ettei mitään tapahtunut..
Jimmy-setä:
--- Lainaus käyttäjältä: Banana - Elokuu 29, 2024, 16:42:12 ---No onneksi mikään tuosta mitä sä "kirppu" sanot ei pidä paikkansa. Tämä tyttö taitaa vissiin viedä "kirpun" asiakkaita.
Tyttö sanoi kerran että poliisit kävivät jo tarkistamassa ja mitään väärää ei ollut.
--- Lainaus päättyy ---
Miksi poliisi kävi siellä teidän kimppapanokämpällä Emiliaa tapaamassa?
Banana:
Jos jotain kilpailevaa tyttöä tarpeeksi kauan mustamaalataan, niin TIETYSTI virkavalta käy paikalla tarkistamassa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta