Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
RE Karina Vantaa
Nännipiha:
Tavattu marraskuussa.
Ihan ok, rinnoissa kokoa sopivasti, hitusen liikaa jo riippumista, mutta "puolikylkiasennossa" sai rinnat sopivasti hytkymään.
Tunto oli pois, mutta tiukasti tisseihin keskittymällä sai tulemaan.
naut1skelija:
--- Lainaus käyttäjältä: Nännipiha - Huhtikuu 26, 2025, 10:44:44 ---Tavattu marraskuussa.
Ihan ok, rinnoissa kokoa sopivasti, hitusen liikaa jo riippumista, mutta "puolikylkiasennossa" sai rinnat sopivasti hytkymään.
Tunto oli pois, mutta tiukasti tisseihin keskittymällä sai tulemaan.
--- Lainaus päättyy ---
Joo tämmönen ei kiinnosta maksaa, missä pitää johonkin yksityiskohtaan tyytyä jotta nalli tulee.
naut1skelija:
Tulipa käytyä antonian luona äskettäin ja karinaa olin kanssa ihastellut kun se näytti kuitenki eri mimiltä. Mut mene ja tiedä.
Sirommalta näyttää karina.
Joka tapauksessa
Sisään lyhyel varoitusajalla, mikä toki usein kertoo siit että tyttö ei ole kiireinen.
Laitoin ekaam viestiin mitä haluan ja aikatoiveen. Ok ja tule.
Ihan mukava mut asu jonka sanoi omaavansa 10min ennen mun tuloa loisti poissaolollaan..no mukava iloinen tyttö.
Kyseli mitä haluan ja sitten sama yllätys että owo ja suutelu oiskin ekstraa... Ja ei ole kuullemma Vaihtorahaaa.. No lässähti vähän fiilis..
No plussaa siitä että tyttö oli innokas leikkimään dildoilla minuun, mitä mulla oli mukana ilman mitään ekstramaksua.
Dildo hanuriin ja tyttö imemään... Noh melko keskimkertaista nopeatempoista hyskytystä siitä on gfe kaukana.
Plussaa että liukasteli sormilla palleja samalla ja sitten hyppäsi ratsaille.
Joo sama meno. Liikaa liukastetta ja nopeella temmollla niin että ei tunnu miltään.
Todettiin että otetaa kuli pois ka sanoin että ota rauhakseen hitaalla temmollla varttapitkin ja toinen käsi menikin sulavasti palleille.
Siinä ei kauaa menny kun puristelin pakaroilla dildoa sisälläni ja käsi lipoi kyrpää... Ei siinä iloinen tyttö ja vaikuttaa tekevän parhaansa.
Mut
-en laskisi tätä gfe:ksi
-suutelu ja muun extran ilmoitukset puuttuvat profiilista (säästi todnäk rahaa)
-omaan mieleen liian löllöriipputissit ja pömppömaha ja pieneksi tytöksi höllyvä. Vois tehdä hyvää muutama kuukausi intensiivistä tavoitteellista salitreeniä ja muutama kilo lihaa ja kiinteytystä sinne tänne.
-Ei varmasti ole yli 150cm. Vaik profiilis 160 tms
-ulkona 20 minuutissa rahanvaihdosta.
+innostui leikkimää dildoilla ja ois strapon onnistunu samaan hintaan kun mulla oli mukana.
+kohtalainen pallien kiusoittelu
+hymyilevä ja mukava noin muuten
Ei taida silti tulla uutta visiittiä. Kauttaaltaan hyvää moitteetonta palvelua saa suutelulla ja owolla.kun jaksaa odottaa etttä ovat saatavilla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta