Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Latinoja aika paljon nykyään?

<< < (6/8) > >>

mj_uusimaa:

--- Lainaus käyttäjältä: mj_uusimaa - Kesäkuu 28, 2025, 01:13:08 ---
--- Lainaus käyttäjältä: FortySexN2 - Kesäkuu 28, 2025, 00:37:06 ---Teetkö tämän harjoituksen kaikkien hupakoiden kanssa varmistaaksesi että ”syytä epäillä” kynnys ei ylity?

--- Lainaus päättyy ---
En tietenkään, koska se on käytännössä mahdotonta. Pointtini oli tässä ketjussa vain osoittaa se, kuinka mahdotonta asiakkaan on ylipäätään varmistua siitä onko palveluntarjoaja paritettu vai ei.

--- Lainaus päättyy ---
Nyt voisitkin vuorostasi vastata siihen alkuperäiseen kysymykseen, joka kuului seuraavasti: mistä harjaantunut turska tunnistaa paritetun palveluntarjoajan?

Viola:

--- Lainaus käyttäjältä: mj_uusimaa - Kesäkuu 27, 2025, 23:42:29 ---
Käytännössä asiakkaalla ei ole minkäänlaista keinoa saada selville, kuka tytöistä on paritettu.

--- Lainaus päättyy ---

Tulen sorkkimaan ketjuun jonka aiheesta en juurikaan ymmärrä...

Etukäteen ei ehkä aikaa varatessa voi saada selville kuka on paritettu ja kuka ei.
Paikan päällä taas, jos palveluntarjoaja ei tiedä yhtään mitä palveluita asiakas tilannut, eikö se ole merkki siitä että joku kolmas osapuoli on ottanut asiakkaan ajanvarauksen ja toiveet.
Tuollaisia tapauksia olen lukenut saitilla.
Oman selustan turvaamiseksi olisi silloin paras kääntyä ovelta jos pieninkin epäilys parituksesta häivähtää mielessä.
Vai onko niin, että tarve ja halu vie mieheltä kyvyn sanoa ei.

FortySexN2:
^ On myös vaikea selvittää etukäteen tai edes paikanpäällä, vaikkapa että onko panokämpän vuokraaja ollut vuokrasopimusta tehdessään tietoinen asunnon käyttötarkoituksesta ja mahdollisesti lisännyt tämän takia kertoimen vuokrasummaan.

Kellopeliappelsiini:
^^ Eli tuon perusteella suomalaisistakin osa on paritettuja

--- Lainaus ---Paikan päällä taas, jos palveluntarjoaja ei tiedä yhtään mitä palveluita asiakas tilannut, eikö se ole merkki siitä että joku kolmas osapuoli on ottanut asiakkaan ajanvarauksen ja toiveet.
--- Lainaus päättyy ---

Tätä on käynyt useasti ja edelleen, olen laittanut sen nuoruuden ja välinpitämättömyyden piikkiin, mutta kyse onkin siis parituksesta.

Lifti:
^ Yllättävän moni kotimainen ei ole ollut edes tietoinen mitä asutoiveita olen esittänyt ja hiihtelee harmaat collarit jalassa.

Olen aina ajatellut että on ollut kiirusta, asiakkaat mennyt sekaisin varaus listassa, ei vittuakaan välitä mutta tosiaan....taitaneet olla Penan tallissa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta