Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Latinoja aika paljon nykyään?
perrari488:
erikka on mun ykköstykki
ADELIN:
--- Lainaus käyttäjältä: AegonX - Helmikuu 25, 2024, 23:01:00 ---Itse kun en ole vielä kuitenkaan pitkään katsellut tätä skeneä (käytännössä vuoden), niin kiinnostaa kysyä muilta, tuntuuko uudelta ilmiöltä miten paljon RE:ssä on alkanut tulemaan markkinoille brasseja ja kolumbialaisia?
Mulle tulee vaikutelma että sikäläisten tyttöjen keskuudessa olisi nyt sana levinnyt hyvistä käytännön liiketoimintamenettelyistä Suomessa, ja että olisivat laajasti oppimassa tulemaan tänne. Mutta onko noita todellisuudessa ihan samoin pyörinyt täällä joskus menneinäkin vuosina?
--- Lainaus päättyy ---
Girls are brought to Finland from various cheap countries. All of them are with pimps, although they hide it. All the money that clients pay them goes to the pimps, and they only get 30% at best. Some of them work for a certain low payment per month, and the rest of the money goes to the pimps.
Merkonomi:
^ All of them? Yeah, sure. I haven't heard so much bullshit for a while. Have you even met any of the girls working here?
mj_uusimaa:
--- Lainaus käyttäjältä: AegonX - Helmikuu 25, 2024, 23:01:00 ---Itse kun en ole vielä kuitenkaan pitkään katsellut tätä skeneä (käytännössä vuoden), niin kiinnostaa kysyä muilta, tuntuuko uudelta ilmiöltä miten paljon RE:ssä on alkanut tulemaan markkinoille brasseja ja kolumbialaisia?
Mulle tulee vaikutelma että sikäläisten tyttöjen keskuudessa olisi nyt sana levinnyt hyvistä käytännön liiketoimintamenettelyistä Suomessa, ja että olisivat laajasti oppimassa tulemaan tänne. Mutta onko noita todellisuudessa ihan samoin pyörinyt täällä joskus menneinäkin vuosina?
--- Lainaus päättyy ---
Kyllähän noi paahteisemmat naiset vaan niin hyvältä näyttää, mutta itse en vaan uskalla koskea noihin pitkällä tikullakaan. Sitä voi kukin itse miettiä, että minkälaisella järjestelyllä tuolta jostakin etelä-amerikasta nämä immeiset yleensä osaavat tulla tänne perähikiälle vinguttamaan nahkavisaa. Siinäkin tapauksessa, että kyseessä olisi pelkkä "matkanjärjestäjätaho" eikä parittaja ns. "perinteisessä mielessä" (kuuluisa igor alaovella), syyttäjällä tulee olemaan jossakin vaiheessa iso parituskeissi käsillä. Oma veikkaus on, että kissalan pojat ovat kaikessa hiljaisuudessa keränneet materiaalia keissin ympärille. Kun sitten torvet soi, niin joka ikinen jamppa joka on omasta puhelimesta soitellut tai tekstaillut näille naisille tulee saamaan kutsun pasilaan.
Merkonomi:
^ Huomaa että et ole ketään latinoa täällä tavannut. Kyllä suurin osa heistä on sen verran fiksuja naisia että osaavat tilata lentoliput, majoituksen ja liittymät ihan omatoimisesti. Moni asuu pysyvästi Portugalissa tai Espanjassa. Toki joukossa aina on paritettujakin, mutta heidät tunnistaa harjaantunut turska aika helposti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta