Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mila, RE, Vantaa  (Luettu 2438 kertaa)

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Mila, RE, Vantaa
« : Tammikuu 18, 2024, 22:52:40 »
Tulipa tuossa juuri nautiskeltua vajaalla 100€:lla taksikyydeistä turhaan. Varasin illansuulle ajan Milalle RE:ssä ilmoittelee nyt ja paikka Vantaalla Tikkurilan takamailla tutussa luhtitalon osoitteessa.

Olin paikalla ajoissa ja pari minuuttia ennen määräaikaa viestiä, että täällä olen. Vastauksena aika pian, että odota yksi minuutti. No, siinä sitten meni se totuttu n. 7-8 min, kunnes tulee viesti, että en voikaan tavata sinua, sorry. Kysyin, että miksi - ei vastausta.

Lähdin pois ja taksissa ollessani tulee viesti, että jotain ongelmia, tule huomenna, niin saat kunnon alennuksen. No, menenkö? En vittu varmaan mene, tämä PT oli tässä.

Muistaakseni viimeksi, kun hän syksyllä oli Vantaalla, oli jotain ihme säätöä varatun ajan kanssa ja päätin silloin olla menemättä. Varmaan oikea päätös silloin.

Liekö edes kuvien tyttö oven takana. Vai mitä sanoo mahdollisesti hänet tavanneet turskaveljet.

Poissa TeeMuki

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mila, RE, Vantaa
« Vastaus #1 : Tammikuu 19, 2024, 16:09:29 »
Aivan kuvien mukainen tapaus löytyy paikanpäältä.

Hieman huonosti näemmä välillä pitää sovituista kiinni, kun itsekkin jouduin odottelemaan.

Edellispäivänä olin varannut ajan seuraavalle aamulle. Aamulla laitoin varmistusviestiä vielä johon hän vastailikin paria tuntia ennen tapaamista. Paikanpäällä laittelin viestiä että täällä ollaan, ei mitään vastausta. Odottelin noin 10 min ennenkuin lähdi kotia kohti.

Myöhemmin tuli sitten viestiä että oli kuullema nukahtanut siinä välissä :D

Ei siinä mitään, kun oli vapaapäivä itselläni. Pahoitteli kovasti ja lupaili myöskin alennuksen kanssa jos haluan tulla tunnin sisällä käymään. Kävin senkin jälkeen muutaman kerran samana viikkona eikä ollut samanlaisia ongelmia enään.

Poissa Jaatinen

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mila, RE, Vantaa
« Vastaus #2 : Helmikuu 23, 2024, 06:58:08 »
Kuinka palvelut toimi muuten? Suuhoito millaista?