Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kysy Liftiltä  (Luettu 49672 kertaa)

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #80 : Marraskuu 01, 2020, 08:13:00 »
Foorumilla on kolme palveluntarjoajaa-draamakuningatarta, jotka käyvät ylikierroksilla melko usein, mitä suosittelisit heille lääkeeksi huomiohuorauksen sijaan?


 

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #81 : Marraskuu 01, 2020, 09:16:35 »
Foorumilla on kolme palveluntarjoajaa-draamakuningatarta, jotka käyvät ylikierroksilla melko usein, mitä suosittelisit heille lääkeeksi huomiohuorauksen sijaan?

Top kolme lääkkeet tohtori ja profeetta Liftiltä

1. Oikea huoraaminen - siinä saa draamailla myös halutessaan ja varmasti tulee kaikenlaista huomiota
2. Ei kirjoita sitä ekaa, tokaa, eikä kolmattakaan kirjoitusta joka mieleen tulee - muuten rytisee ja Lifti vittuilee
3. Kun on korkki auki, hihna luistaa, lääkkeet loppu ja yleensä kaikki kolme samaan aikaan, niin kannattaa kirjoitella sille exälle niitä viestejä ja postailla kommentteja sen faceen, instaan sekä twitteriin - huomiohuora saa varmasti huomiota esim.sen nykyiseltä akalta jota se exä panee todella mielellään - me miehet siirrytään aina parempaan joten lisämaustetta voi vaikka repiä tästä
Why so fragile?

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #82 : Marraskuu 01, 2020, 09:34:00 »
Lifti, miten kohottaa sellaisen miehen itsetuntoa, joka ei kestä itsenäisen naisen omia mielipiteitä, vaan määrittelee ne poikkeuksetta draamailuksi ja huomiohuoraamiseksi?  ;D

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #83 : Marraskuu 01, 2020, 10:22:48 »
Lifti, miten kohottaa sellaisen miehen itsetuntoa, joka ei kestä itsenäisen naisen omia mielipiteitä, vaan määrittelee ne poikkeuksetta draamailuksi ja huomiohuoraamiseksi?  ;D

Parhaiten sellaisen miehen itsetuntoa kohottaa tietysti sellainen henkisesti ja fyysisesti alistuva nainen, jota mies saa kohdella objektiivisesti ja jolle mies saa laukoa "totuuksia".
Varmaan sellainen hellan ja nyrkin välissä viihtyvä olisi paras.

Pyydän anteeksi mikäli tulkitsen kysymyksesi väärin ja kokeellinen muuntautumiseni Anniinaksi epäonnistuu! Minulla on pillusani kutina että haluamme kohottaa miehen itsetuntoa ns.oikealla tavalla, koska ensimmäinen vastauksenihan tukee ja vahvistaa miehen HEIKKOA itsetuntoa. Miehet eivät tätä yleensä edes tajua mutta koska olen tällä hetkellä nainen niin olen tietoinen laajemmista kokonaisuuksista. Kuten siitä että kutina saattaa olla hiiva.

Miehen pitäisi ajautua elämässään ensin ystävyyssuhteisiin ja sitten vaikka parisuhteisiin itsenäisten naisten kanssa, mutta aloitus ei saisi olla liian raju tai takajaloillaan, vauhkoontuneena se ruuna heti on. Naiselta joka tätä miestä yrittää sisäsiistiksi kouluttaa, vaadittaisiin pyhää kolminaisuutta 1. älykäs 2. erittäin hyvät hermot 3. tunne-elämältään tasapainossa HUOM: vauhkoontuneena ruuna on tyhmä, tasapainoton ja raivohullu. Ruunan koulutuksessa ensisijaiseen arvoon nousee että koulutuksessa muistetaan kohdella tätä persua rakkaudella ja kunnioittaen. Persun taustat on hyvä selvittää ja missä hänen juurensa ovat. Imatralaisissa on aika paljon työsarkaa, Kouvolalaisista puhumattakaan.

Oikeastaan umpi kusessa itsenäinen nainen on vasta kohdatessaan Liftin.
Lifti on sellainen Kuusankoskelainen, entinen uus... JOKA ON KAHDEN ERITTÄIN ITSENÄISEN NAISEN KASVATUKSEN TULOS! Kaksi karua karjala-akkaa ovat pienestä pojasta muovanneet sitten niin helvetin itsenäisen että itse pirukin on pysynyt loitolla. Toisaalta ei kait se ihan mahdotonta ole, meinaa sinä päivänä kun Lifti sai mokkapalalta pillua niin kaikki akselivaltojen aatteet tuli sperman mukana ulos miehestä.

Kysymystäsi ja varsinkin vastausta miettiessäni luulen että todelliset ongelmat tulisi pintaan rytinällä jos itsenäinen ja hyvän itsetunnon omaava nainen lyö hynttyyt yhteen itsenäisen ja hyvän itsetunnon omaavan miehen kanssa. Vai sekointinko tämän siihen tarinaan kahdesta tyhmästä pässistä.

Tämä kysymyksesi sattuu minua liikaa päähän ja mulla on krapula. Nyt ei pysty parempaan, sori.
Why so fragile?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #84 : Marraskuu 01, 2020, 11:17:09 »
Ensimmäinen kysymykseni on: Miten toimia kun joku huomiohuoran kaveri, kutsutaan häntä, vaikka mielikuvistus ystävä A:ksi, joka loukkantuu kavereiden puolesta, kun sukupuolia on vain kaksi?

Toinen kysymys on kun Koovolan torilla PS-propellihattua ja Jussi is Best-paitaa pitävä päättelee, että huomiohuoraus karkoittaa asiakkaata, kuten Timo Soinin kuva persujen vaaliteltalla, niin miksi siitä huolimatta draamailijat silti heiluttaa luuttaa ja räksyttää kuin raivotautiset piskit.

PS.(Perussuomalaisten piilomainontaa) Ei tarvii vastata ennen kuin krapulasi hellittää. En ole yhtä julma kuin nuo nillitävät prostit-sossun luukkujen-akat.  ;D     

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #85 : Marraskuu 01, 2020, 11:21:29 »
Lifti, miksi Hese69:n käytös on perseestä, ja millä hänet saa lopettamaan sen?
Eläkkeellä.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #86 : Marraskuu 01, 2020, 11:28:31 »
Oho sori, kissa juoksi näppäimistöllä ja painoi enteriä.

Oikeasti tarkoitin kysyä, että miksi mielikuvitushahmo Henkilö H ei voisi ikävien juttujen puhumisen sijaan vain olla hiljaa?
Eläkkeellä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #87 : Marraskuu 01, 2020, 12:38:28 »
Ensimmäinen kysymykseni on: Miten toimia kun joku huomiohuoran kaveri, kutsutaan häntä, vaikka mielikuvistus ystävä A:ksi, joka loukkantuu kavereiden puolesta, kun sukupuolia on vain kaksi?

Toinen kysymys on kun Koovolan torilla PS-propellihattua ja Jussi is Best-paitaa pitävä päättelee, että huomiohuoraus karkoittaa asiakkaata, kuten Timo Soinin kuva persujen vaaliteltalla, niin miksi siitä huolimatta draamailijat silti heiluttaa luuttaa ja räksyttää kuin raivotautiset piskit.

PS.(Perussuomalaisten piilomainontaa) Ei tarvii vastata ennen kuin krapulasi hellittää. En ole yhtä julma kuin nuo nillitävät prostit-sossun luukkujen-akat.  ;D     

Itse on toimisi millään lailla jos tunteisiin menee...(historia todistaa kuitenkin toista) Jos on yhtä fuckface kun allekirjoittanut niin tunteisiin kolistellessa tulee vittuilla raskaalla kädellä MUTTA parastahan on silloin kun ei tunnu missään niin voi naama virneessä kirjoitella irvileuka/roasted huumoria ja ihmetellä miksi vastapaluolella käpy palaa.

Toiseen kysymykseen. Tuollaisella käytöksellä saadaan juuri sellaiset asiakkaat pois joille ei haluaisi antaa persettä vaikka maksaisivat triplaliksan. Ja Timo Soini on saatana mies eikä vikisiä!
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #88 : Marraskuu 01, 2020, 12:44:24 »
Lifti, miksi Hese69:n käytös on perseestä, ja millä hänet saa lopettamaan sen?

Ei millään. Heseä ei hetkauta se mistä ilmansuunnasta milloinkin tuulee ja se minkä joku näkee naama hymyssä kirjoitettuna huumorina, toinen näkee perseilynä.
En tiedä kummasta on kyse mutta niin kauan kuin koen Hesen hupiukkona niin en jaksa persettäni repiä tulppa punaisena.

Perseilijöille ja hupiukoille on ominaista se että mitä tahansa tapahtuu niin muutosta se ei ainakaan ole.
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #89 : Marraskuu 01, 2020, 12:46:15 »
Oho sori, kissa juoksi näppäimistöllä ja painoi enteriä.

Oikeasti tarkoitin kysyä, että miksi mielikuvitushahmo Henkilö H ei voisi ikävien juttujen puhumisen sijaan vain olla hiljaa?

Kissa, sinä ja sinun mirrisi saatte kaiken minulta aina anteeksi.

Hese ei osaa olla hiljaa. Ei edes sukaltaessa!
Why so fragile?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #90 : Marraskuu 01, 2020, 13:47:30 »
Oho sori, kissa juoksi näppäimistöllä ja painoi enteriä.

Oikeasti tarkoitin kysyä, että miksi mielikuvitushahmo Henkilö H ei voisi ikävien juttujen puhumisen sijaan vain olla hiljaa?

Kissa, sinä ja sinun mirrisi saatte kaiken minulta aina anteeksi.

Hese ei osaa olla hiljaa. Ei edes sukaltaessa!

Mitä puhuttiinkö täällä minusta? Sain juuri räpylät jalasta. Ihanaa. Huomiohuora Hese69 huomattiin taas. Pitää tarkistaa maine. ::)

Draamakunigatar Lifti on ymmärtänyt oikein. Hese kirjoittaa vain ja ainoastaan hupimielessä, ja jos heseilystä suuttuu niin, se lähinnä naurattaa majoneesimiestä. Silti Hese ei ymmärrä seksisaitilla ylidraamailua, samasta asiasta jankutusta tai pärsseilyä, siis paikkaan, jossa mies on vielä kuningas ja nainen on....nainen.  ::)   

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #91 : Marraskuu 01, 2020, 14:44:38 »
Draamakunigatar Lifti

Tätä olen usein mielessäni naureskellut koska mun henk.koht. top 3 irvileuat, häiriköt, draamapissisprinsessat ovat

1.LIFTI - herkkä ikiprinsessa - Frutti Di Capo

2. Aurora Mature tai Sielukas rakastelija
3. Sielukas rakastelija tai Paulatar alias Aurora Mature

Mutta auta armias jos mainitset Draampissisprinsessahuomiohuorat niin heti sinne kolme hupsua ilmoittautuu.

Fakta on kuitenkin se että kohta kakkospaikkaa pitää Hese niin top kolmosessa ei oo enää kun yksi huora ja se potkitaan vittuun heti kun Lprmanin banni loppuu.

Ottakaa nyt tytöt mallia tai menee kuningatar, prinsessa ja seuraneiti tittelit partanaamoille.
Why so fragile?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #92 : Marraskuu 01, 2020, 15:11:36 »
Mun pitikin jo aiemmin kysyä, että kuka se kolmas on. Mä en kyl ihan oo samaa mieltä tuon vastauksen kanssa.

On tietysti jokaisen henkilökohtainen kokemus miten kirjoitukset ottaa, se epämääräinen raja on jossain siellä miten tosissaan sen häiriköinnin tekee. Kilahtelelijat ja silleen oikeasti rähjääjät on aika väsyneitä tapauksia. Fiksut provoajat on foorumin kermaa, pieni pilkka itse kullekin pitää mielen virkeänä ja aistit valppaana.  Forkka olis tylsä jos ei olis näitä kaikkia tapauksia.

Mut se kysymys. Joudunko laittamaan salihanskatkin jos reenaan jalkoja jalkaprässillä?
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #93 : Marraskuu 01, 2020, 17:29:11 »
Mun pitikin jo aiemmin kysyä, että kuka se kolmas on. Mä en kyl ihan oo samaa mieltä tuon vastauksen kanssa.

On tietysti jokaisen henkilökohtainen kokemus miten kirjoitukset ottaa, se epämääräinen raja on jossain siellä miten tosissaan sen häiriköinnin tekee. Kilahtelelijat ja silleen oikeasti rähjääjät on aika väsyneitä tapauksia. Fiksut provoajat on foorumin kermaa, pieni pilkka itse kullekin pitää mielen virkeänä ja aistit valppaana.  Forkka olis tylsä jos ei olis näitä kaikkia tapauksia.

Mut se kysymys. Joudunko laittamaan salihanskatkin jos reenaan jalkoja jalkaprässillä?

Kyllähän asia niin on että kun Sonja tekee paluun niin top 3:

1. Sonja
2. Sonja
3. Sonja

Salihanskat on hyvä säästää ihan vaan perseen pyyhkimistä varten kun se paskapaperi on joskus punttisalin vessasta loppu.
Muuta virkaa niille en keksi.

Naisille ihan hyvä juttu ne salihanskat! Tuntuu ikävältä saada vauvaöljyrunkkausta jos on ihan känsäiset kourat.

Eli et joudu pukeutumaan insinööriksi/hintiksi kun prässiä rääkkäät.
Why so fragile?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #94 : Marraskuu 02, 2020, 16:49:43 »
Draamakunigatar Lifti

Tätä olen usein mielessäni naureskellut koska mun henk.koht. top 3 irvileuat, häiriköt, draamapissisprinsessat ovat

1.LIFTI - herkkä ikiprinsessa - Frutti Di Capo

2. Aurora Mature tai Sielukas rakastelija
3. Sielukas rakastelija tai Paulatar alias Aurora Mature

Mutta auta armias jos mainitset Draampissisprinsessahuomiohuorat niin heti sinne kolme hupsua ilmoittautuu.

Fakta on kuitenkin se että kohta kakkospaikkaa pitää Hese niin top kolmosessa ei oo enää kun yksi huora ja se potkitaan vittuun heti kun Lprmanin banni loppuu.

Ottakaa nyt tytöt mallia tai menee kuningatar, prinsessa ja seuraneiti tittelit partanaamoille.

Olge mää aivan kakonen. Olen siit niin maan ylpiä, että mää olen listoil noin korkial. Mut viel pittä skarbata, että sijoitus nousee yköseks. Toivottavasti Lprman ei tuu pilaa mun loukkaantumista.   

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #95 : Marraskuu 06, 2020, 16:58:00 »
Mikä on paras elokuva, jonka olet nähnyt? Saa mainita useamman, olen näin perjantain kunniaksi hyvällä tuulella.  >:(

 

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #96 : Marraskuu 06, 2020, 21:12:18 »
Mikä on paras elokuva, jonka olet nähnyt? Saa mainita useamman, olen näin perjantain kunniaksi hyvällä tuulella.  >:(

Kyllä mä luulen että paras Leffa mikä on ikinä tehty on pelkoa ja inhoa las vegasissa. Johnny Depp ja Benicio del Toro teki siinä sellaiset roolit että lopputekstien jälkeen katoin leffan heti uudestaan. Olen nähnyt sen varmaan 40 kertaa. Harva tykkää siitä leffasta mutta mun mielestä se on täydellinen. Rommipäiväkirja oli todella kova pettymys. Sen leffan jälkeen mun sydän ei kuulunut enää Johnny Depille.

Joker tai mestari tulee sitten seuraavaksi ja Joaquin Phoenix on aktiivisista näyttelijöistä ehdoton ykkönen.

Mun on vielä pakko mainita ainut elokuva joka saa mun silmäni hikoilemaan ja jossa Jack Nicholson (lempinäyttelijäni) tekee elämänsä viimeisiä loistavia roolisuorituksiaan, Benicio del Toron loistaessa 10min sivuroolissa The Pledge -  Kunniasanalla. Tämän jälkeen Jaskan tähti loisti enää kkaksi kertaa kirkkaana jo oli oiva aika laittaa pillit pussiin.

Why so fragile?

Poissa Pälli

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #97 : Marraskuu 06, 2020, 21:50:08 »
Pakko kysyä jos mä jätän nää naiset rauhaan ja tuun vaikka liftin luo, niin saako liftiä panna kakkoseen koko yön, mä yritän olla hellä 😉

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #98 : Marraskuu 06, 2020, 23:45:59 »
Pakko kysyä jos mä jätän nää naiset rauhaan ja tuun vaikka liftin luo, niin saako liftiä panna kakkoseen koko yön, mä yritän olla hellä 😉

Tottakai saat kun hinnasta sovitaan, paitsi jos olet hellä.
Hellyys eli rakastelu on homojen hommaa.
Lyöt tonnin kouraan ja nussit mua perseeseen kuin raivohullu niin its a deal!

Edit: jos oot vanha pappa kuten Hauis Hate niin joudut maksamaan tuplan. En halua vanhan ukon hajua iholleni.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 06, 2020, 23:54:11 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa PekkisB

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #99 : Marraskuu 08, 2020, 20:48:56 »
Tein ruokaa ohjeesi (https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,237.msg95231.html#msg95231) mukaisesti ja olipa harvinaisen hyvää vegeruokaa.

Mutta ilmeisesti en ihan täysin ymmärtänyt kohtaa "Paista munaa pekonin rasvassa" täysin oikein, sillä munani on nyt toista viikkoa yhä rakkuloilla. Paneminen ei onnistu, tai ei sillä niin väliä olekaan, mutta runkkaamisesta olen huolissani. Mitä tein väärin? Ja mikä avuksi tästä eteenpäin?
Helppohoitoinen ja sisäsiisti.