Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kysy Liftiltä  (Luettu 49346 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #360 : Huhtikuu 14, 2022, 08:18:59 »
Talvi treenattu salilla, onko suonet esillä? Voiko käyttää hihatonta?
Kesä vedetään ilman paitaa ja pikku-pikku-shortseissa
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #361 : Huhtikuu 14, 2022, 08:20:44 »
koska vedät itses jojoon?
Heti sen jälkeen kun työnnät ladatun haulikon suuhusi ja painat liipaisimesta. Jeesus odottaa sinua, mitä sinä vielä odotat  :inlove:
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #362 : Huhtikuu 14, 2022, 08:24:37 »
Onks tän vuoden juhannuskuva kuumempi ku viime vuoden?
....No se kuva just lähti....kuumempi siinä mielessä että minulla on krapula ja ennen pukkariin menoa näytän c junnuille raakatyöntöä kuortaneella.
I can take a pic just for you <3
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #363 : Huhtikuu 14, 2022, 08:26:44 »
Lifti, poikani.

Voitaisiinko vihdoinkin vähän vetää viinaa???
Ilmanmuuta. Kävin siinä teidän lähiravintola P syömässä ma ja ti. Sinua ei näkynyt lounasaikaan!
Why so fragile?

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #364 : Huhtikuu 29, 2022, 18:38:28 »
Kuinka paljon pelkäät kohdata mut nyrkkeily kehässä kun kuulema tiedät siitä jotain soitit poskea potkokoksen matsista etten ollut asian tuntija no potkonen oli onnekas arvonnassa  sai ne voittavat äänet en jaksa googlettaa
kysyvälle vastataan

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #365 : Huhtikuu 29, 2022, 20:33:26 »
Mikä on oikea promille määrä pohjalla, jotta Ullanlinnamäellä jaksaa brunssata; syödä ja dokata koko vappupäivän?     

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #366 : Huhtikuu 29, 2022, 21:27:28 »
Kuinka paljon pelkäät kohdata mut nyrkkeily kehässä kun kuulema tiedät siitä jotain soitit poskea potkokoksen matsista etten ollut asian tuntija no potkonen oli onnekas arvonnassa  sai ne voittavat äänet en jaksa googlettaa
Luin vaan kohdan "kuinka paljon pelkäät minua nyrkkeilykehässä"

Vastaan " jos meidän välinen ottelu kuvataan youtubeen tunnistettavasti, nimmarit ovat paperissa ja pysytään alle 90kg = lets go!
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #367 : Huhtikuu 29, 2022, 21:29:37 »
Mikä on oikea promille määrä pohjalla, jotta Ullanlinnamäellä jaksaa brunssata; syödä ja dokata koko vappupäivän?   
Jos siellä on hyviä perseitä, sitä sietää selvään päätyyn. Jos on makkarabileet, sitä sietää +3 promillon kieppeillä.
Why so fragile?

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #368 : Huhtikuu 29, 2022, 21:52:24 »
Kuinka paljon pelkäät kohdata mut nyrkkeily kehässä kun kuulema tiedät siitä jotain soitit poskea potkokoksen matsista etten ollut asian tuntija no potkonen oli onnekas arvonnassa  sai ne voittavat äänet en jaksa googlettaa
Luin vaan kohdan "kuinka paljon pelkäät minua nyrkkeilykehässä"

Vastaan " jos meidän välinen ottelu kuvataan youtubeen tunnistettavasti, nimmarit ovat paperissa ja pysytään alle 90kg = lets go!

no puhuin reilusti raskaasta sarjasta ai paljonko painan 140kg 90 kg punnitaan neuvolassa.
kysyvälle vastataan

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #369 : Huhtikuu 29, 2022, 21:54:11 »
^ tota ne ylilihavat akat aina lässyttää.

ei haittaa. koska tahdään paperit ja kuvaukset.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 29, 2022, 21:59:09 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #370 : Huhtikuu 29, 2022, 22:00:32 »
Rakas Lifti,(ei siis homolla tavalla lausuttuna, vaan miehekkäällä latinorakastajan baritoniäänellä).

Isot pojat ovat kertoneet minulle että vuonna 1986 valmistunut elokuva Top Gun on piilohomoerootinen leffa.  :blowjob:

Uskallanko mennä katsomaan sen vai onko parempi että viisarini värähtää jossain muualla kuin hämärässä elokuvateatterissa, joka on täynnä nuoria hyväkroppaisia miehiä.  :behind:

En siis ole homo, minä ainoastaan makaan miesten kanssa.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #371 : Huhtikuu 29, 2022, 22:06:07 »
^ tota ne ylilihavat akat aina lässyttää.

ei haittaa. koska tahdään paperit ja kuvaukset.
oon  nyt kännissä mutta 20v asauin jakomäessä yhtään päähän lyönti kisaa en hävinnyt eli jos tunnet olevasi voimissasi huomenna ois aikaa 10.00 loppuu puheet bar hertta 5 mä oon siellä veikkaan se et oo
kysyvälle vastataan

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #372 : Huhtikuu 29, 2022, 22:07:37 »
Rakas Lifti,(ei siis homolla tavalla lausuttuna, vaan miehekkäällä latinorakastajan baritoniäänellä).

Isot pojat ovat kertoneet minulle että vuonna 1986 valmistunut elokuva Top Gun on piilohomoerootinen leffa.  :blowjob:

Uskallanko mennä katsomaan sen vai onko parempi että viisarini värähtää jossain muualla kuin hämärässä elokuvateatterissa, joka on täynnä nuoria hyväkroppaisia miehiä.  :behind:

En siis ole homo, minä ainoastaan makaan miesten kanssa.
Vuonna 1986 tapahtui top gun - tsernobyl räjähti - Lifti syntyi

Katso omalla vastuulla.
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #373 : Huhtikuu 29, 2022, 22:11:23 »
^ tota ne ylilihavat akat aina lässyttää.

ei haittaa. koska tahdään paperit ja kuvaukset.
oon  nyt kännissä mutta 20v asauin jakomäessä yhtään päähän lyönti kisaa en hävinnyt eli jos tunnet olevasi voimissasi huomenna ois aikaa 10.00 loppuu puheet bar hertta 5 mä oon siellä veikkaan se et oo
Nimmarit paperiin ja tunnistettava youtube video.Sen jälkeen voit olla kännissä.

Ottelu syyskuu 25 pvä.

Juu, en ole hertassa, kun olen töissä.
Why so fragile?

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #374 : Huhtikuu 29, 2022, 22:17:27 »
^ tota ne ylilihavat akat aina lässyttää.

ei haittaa. koska tahdään paperit ja kuvaukset.
kuun 25 oon jo varmaan kuollut,,,
oon  nyt kännissä mutta 20v asauin jakomäessä yhtään päähän lyönti kisaa en hävinnyt eli jos tunnet olevasi voimissasi huomenna ois aikaa 10.00 loppuu puheet bar hertta 5 mä oon siellä veikkaan se et oo
Nimmarit paperiin ja tunnistettava youtube video.Sen jälkeen voit olla kännissä.

Ottelu syyskuu 25 pvä.

Juu, en ole hertassa, kun olen töissä.
arvasin että hannaat mutta voin laittaa hame kankaan kun annat osoitteen syyskuun 25 oon jo kuollut ps en osaa kuvata youtube videoita,,, mut sovitaan näin kumpikaan ei vuoteen kommentoi toisen lausuntoja,,
kysyvälle vastataan

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #375 : Huhtikuu 29, 2022, 23:24:14 »
^ tota ne ylilihavat akat aina lässyttää.

ei haittaa. koska tahdään paperit ja kuvaukset.
kuun 25 oon jo varmaan kuollut,,,
oon  nyt kännissä mutta 20v asauin jakomäessä yhtään päähän lyönti kisaa en hävinnyt eli jos tunnet olevasi voimissasi huomenna ois aikaa 10.00 loppuu puheet bar hertta 5 mä oon siellä veikkaan se et oo
Nimmarit paperiin ja tunnistettava youtube video.Sen jälkeen voit olla kännissä.

Ottelu syyskuu 25 pvä.

Juu, en ole hertassa, kun olen töissä.
arvasin että hannaat mutta voin laittaa hame kankaan kun annat osoitteen syyskuun 25 oon jo kuollut ps en osaa kuvata youtube videoita,,, mut sovitaan näin kumpikaan ei vuoteen kommentoi toisen lausuntoja,,
Mistäs tämä keskustelu lähti? No kysy liftiltä ketjusta.

Että mikä uhriutumis kortti tämä nyt oli?

140kg syöttösika tulee tänne karmit kaulassa jauhamaan "pelkäät sää minua nekkailussa" Nyt sama porsas vinkuu "ei kommentoida vuoteen toistemme juttuja"

Nyt orja kulli nieluun ja ole hiljaa.
Why so fragile?

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #376 : Toukokuu 21, 2022, 16:24:35 »
Parahin Lifti ❤️

Sairastelin alkuvuonna ja vaikka olen toipunut, on treeni-into on kuitenkin kateissa. Lenkille lähteminen on välillä kuin pakkopullaa. Kuinka löydän kadonneen treenimotivaationi? Pari koronakiloa pitäisi karistaa, mutta ovat helvetin sitkeässä. Mikä neuvoksi?
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #377 : Toukokuu 22, 2022, 09:10:34 »
Rakas Lifti,(ei siis homolla tavalla lausuttuna, vaan miehekkäällä latinorakastajan baritoniäänellä).

Isot pojat ovat kertoneet minulle että vuonna 1986 valmistunut elokuva Top Gun on piilohomoerootinen leffa.  :blowjob:

Uskallanko mennä katsomaan sen vai onko parempi että viisarini värähtää jossain muualla kuin hämärässä elokuvateatterissa, joka on täynnä nuoria hyväkroppaisia miehiä.  :behind:

En siis ole homo, minä ainoastaan makaan miesten kanssa.
Älä ole huolissasi. Mulla viisasi värähtää milloin mistäkin. Parasiitilla ja sinulla on täisin eri maku.
Heterona pysytään helposti. Panet niitä miehiä jotka ovat omasta mielestään naisia  :behind:
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #378 : Toukokuu 22, 2022, 09:13:41 »
Parahin Lifti ❤️

Sairastelin alkuvuonna ja vaikka olen toipunut, on treeni-into on kuitenkin kateissa. Lenkille lähteminen on välillä kuin pakkopullaa. Kuinka löydän kadonneen treenimotivaationi? Pari koronakiloa pitäisi karistaa, mutta ovat helvetin sitkeässä. Mikä neuvoksi?
No jos kyse on parista kilosta niin ei sinun tarvitse treenata ollenkaan. Sellainen kuukausi 1500 kaloria per päivä, vettä vähintään kolme litraa ja ollaan jo maalissa!
Jos pari tarkoittaa 4, 6, 8kg niin 1200 kaloria.
Kilojen karistamiseen ei välttämättä tarvitse liikuntaa ollenkaan.

Kadonneen treenimotivaation löytää sillä tavalla että ryyppäät ja syöt itsesi sellaiseen kuntoon että katsot itseäsi peilistä itkua pidätellen. Se on hirveä tunne tiedän! Siitä otuksesta kannattaa otta itselleen kuva muistoksi! Aina kun motivaatio on kadoksissa, sitä otusta on hyvä katsella.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 22, 2022, 09:19:42 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1160
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #379 : Toukokuu 24, 2022, 12:21:40 »
Kadonneen treenimotivaation löytää sillä tavalla että ryyppäät ja syöt itsesi sellaiseen kuntoon että katsot itseäsi peilistä itkua pidätellen. Se on hirveä tunne tiedän! Siitä otuksesta kannattaa otta itselleen kuva muistoksi! Aina kun motivaatio on kadoksissa, sitä otusta on hyvä katsella.

Täytyy sanoa että tässä on personal trainer meikäläisen makuun!
You and me, part-time lovers