Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kysy Liftiltä  (Luettu 48779 kertaa)

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #20 : Huhtikuu 06, 2020, 09:55:55 »
Lifti, pliis, kai sä osallistut Turskien juhannuskalenteriin 2020?

Nimim. Pöksyt jo märkänä :D <3
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8962
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #21 : Huhtikuu 06, 2020, 10:41:43 »
Lifti, pliis, kai sä osallistut Turskien juhannuskalenteriin 2020?

Nimim. Pöksyt jo märkänä :D <3

Voin vaan sanoa varmana sen että mulla on aika villejä ideoita. Viimeksi keskustelin kahvikupin äärellä jopa videosta. Insta on täynnä näitä bang energy videoita joissa toinen toistaan suuremmilla silareilla juomaa markinoidaan. Minä voisin olla Klaukkalan Norppa ja pinnalla käydessäni pakaroiden välistä pilkistää olut tölkki. Letsmenoksin mielestä tää oli ihan hyvä idea.

Anyway, tuleeko kuvia juhannuskalenteriin 2020, 2021 vai vasta 2067? Hmmmmm...en tiedä, mutta tiedän että jonakin päivänä ilmestyy kuvia jotka saattavat olla liikaa herkimmille.

Nimim. Alasti keittiössä <3
Why so fragile?

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #22 : Huhtikuu 25, 2020, 23:35:35 »
Rakas Lifti,

voiko toinen ihminen ikinä runkata miestä yhtä hyvin tai paremmin kuin mies itse runkkaa omaa tirppaansa?
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #23 : Huhtikuu 25, 2020, 23:44:42 »
Rakas Lifti,

voiko toinen ihminen ikinä runkata miestä yhtä hyvin tai paremmin kuin mies itse runkkaa omaa tirppaansa?

Mä voin vastata tähän, koska Liftihän on jo sammunut saunan(kylmän)lauteille.

Ei voi. Te naiset ette oikeesti tiedä miehen kullista yhtään mitään. Vaikka kuvittelettekin tietävänne.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #24 : Huhtikuu 25, 2020, 23:54:09 »
Nytkun Helsingin tai siis lähinnä Itiksen ympäristössä ei koronan vuoksi näy näitä kerjäläisiä kuppi tanassa, niin mihinkä vien kolikkoni? Ei viitsisi niitä helikopteristani käsin pitkin Helsinkiä pudotella, sillä kolikko voisi osua jotain silmään ja aiheuttaa sinänsä turhan terveyskeskuskäynnin, mistä onneton silmäpotilas voisi saada koronan.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #25 : Huhtikuu 26, 2020, 00:01:40 »
Lifti, Lord Nelsonin kysymyksestä tuli mieleeni, että mikä on SE oikea tapa runkata miestä?  ::) ;D  ;D

Pyydän jo etukäteen anteeksi, kun vastaan ketjuun, jossa pyydetään vastausta Liftiltä. Selväntääkseni nikkiäni, joka muuttui kun menin naimisiin sekä Tampereen komeimman(omasta mielestään) eli Firemanin kanssa ja Lappeenrannan komeimman(omasta mielstään) Lprmanin kanssa. Siksi tyttönimeni Lord Nelsonin jouduin vaihtamaan vesimieheen, eivät maistraatissa hyväksyneet muuta. Molemmat raukkikset jättivät minut, koska olin liian suvakki persuksi ja liian persu suvakiksi.  :'(

Nyt paljasta tarkoin varjellun salaisuuden. Toivottavasti Pimu sinulla on kynä ja paperia valmiina, nimittäin tämä viesti saattaa tuhoutua sen luettuasi.

Oikea tapa runkata miestä, on hitaasti ja hellästi; eli vedetään kuvittellistta lipputangon lippua(esinahkaa) ylös ja alas. Ei voimalla eikä liian nopeasti, kuten niin monet naiset tekevät. Runkkaus ei ole voimalaji vaan tekniikkalaji. 

Myös suikkarista tulee tuhat kertaa nautinnollisemman, kun sen suuhoidon ohessa tekee toisella kädellä pientä ja huomaatonta ylös-alas liikettä.     

No mutta, eihän tässä ollut mitään uutta. Minä niin odottelin et sieltä tulisi jotain kikkakolmosia 😁😜
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8962
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #26 : Huhtikuu 26, 2020, 08:49:37 »
Rakas Lifti,

voiko toinen ihminen ikinä runkata miestä yhtä hyvin tai paremmin kuin mies itse runkkaa omaa tirppaansa?

Ei voi. Sanon tämän ihan vakavalla ilmeellä - olen paras tirpan runkkaaja mutta koska olen myös herrasmies niin minut saa haastaa.
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8962
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #27 : Huhtikuu 26, 2020, 08:51:39 »
Nytkun Helsingin tai siis lähinnä Itiksen ympäristössä ei koronan vuoksi näy näitä kerjäläisiä kuppi tanassa, niin mihinkä vien kolikkoni? Ei viitsisi niitä helikopteristani käsin pitkin Helsinkiä pudotella, sillä kolikko voisi osua jotain silmään ja aiheuttaa sinänsä turhan terveyskeskuskäynnin, mistä onneton silmäpotilas voisi saada koronan.

Mä tarvitsen aina kalja rahaa. Otan myös tyhjät tölkit vastaan.
Why so fragile?

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #28 : Huhtikuu 26, 2020, 10:40:50 »
Lifti, Lord Nelsonin kysymyksestä tuli mieleeni, että mikä on SE oikea tapa runkata miestä?  ::) ;D  ;D

Pyydän jo etukäteen anteeksi, kun vastaan ketjuun, jossa pyydetään vastausta Liftiltä. Selväntääkseni nikkiäni, joka muuttui kun menin naimisiin sekä Tampereen komeimman(omasta mielestään) eli Firemanin kanssa ja Lappeenrannan komeimman(omasta mielstään) Lprmanin kanssa. Siksi tyttönimeni Lord Nelsonin jouduin vaihtamaan vesimieheen, eivät maistraatissa hyväksyneet muuta. Molemmat raukkikset jättivät minut, koska olin liian suvakki persuksi ja liian persu suvakiksi.  :'(

Nyt paljasta tarkoin varjellun salaisuuden. Toivottavasti Pimu sinulla on kynä ja paperia valmiina, nimittäin tämä viesti saattaa tuhoutua sen luettuasi.

Oikea tapa runkata miestä, on hitaasti ja hellästi; eli vedetään kuvittellistta lipputangon lippua(esinahkaa) ylös ja alas. Ei voimalla eikä liian nopeasti, kuten niin monet naiset tekevät. Runkkaus ei ole voimalaji vaan tekniikkalaji. 

Myös suikkarista tulee tuhat kertaa nautinnollisemman, kun sen suuhoidon ohessa tekee toisella kädellä pientä ja huomaatonta ylös-alas liikettä.     

No mutta, eihän tässä ollut mitään uutta. Minä niin odottelin et sieltä tulisi jotain kikkakolmosia 😁😜

Vai ei ole uutta.No kerro mulle sitten miksi te naiset ette sitten osaa runkata miestä nautinnollisesti, silloin harvoin sitä saatte kokeilla? Runkkaminen on tekniikkalaji, ja Zen Mestariksi tulee vain kovalla ja sinnikäällä harjoitelulla. Hyvännäkäiset siivilinaisten kanssa on  suikkarissa tullut mieleen, että mitähän tämä daami on oikein tekevinään.   
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #29 : Huhtikuu 26, 2020, 11:54:29 »
Lifti, Lord Nelsonin kysymyksestä tuli mieleeni, että mikä on SE oikea tapa runkata miestä?  ::) ;D  ;D

Pyydän jo etukäteen anteeksi, kun vastaan ketjuun, jossa pyydetään vastausta Liftiltä. Selväntääkseni nikkiäni, joka muuttui kun menin naimisiin sekä Tampereen komeimman(omasta mielestään) eli Firemanin kanssa ja Lappeenrannan komeimman(omasta mielstään) Lprmanin kanssa. Siksi tyttönimeni Lord Nelsonin jouduin vaihtamaan vesimieheen, eivät maistraatissa hyväksyneet muuta. Molemmat raukkikset jättivät minut, koska olin liian suvakki persuksi ja liian persu suvakiksi.  :'(

Nyt paljasta tarkoin varjellun salaisuuden. Toivottavasti Pimu sinulla on kynä ja paperia valmiina, nimittäin tämä viesti saattaa tuhoutua sen luettuasi.

Oikea tapa runkata miestä, on hitaasti ja hellästi; eli vedetään kuvittellistta lipputangon lippua(esinahkaa) ylös ja alas. Ei voimalla eikä liian nopeasti, kuten niin monet naiset tekevät. Runkkaus ei ole voimalaji vaan tekniikkalaji. 

Myös suikkarista tulee tuhat kertaa nautinnollisemman, kun sen suuhoidon ohessa tekee toisella kädellä pientä ja huomaatonta ylös-alas liikettä.     

No mutta, eihän tässä ollut mitään uutta. Minä niin odottelin et sieltä tulisi jotain kikkakolmosia 😁😜

Vai ei ole uutta.No kerro mulle sitten miksi te naiset ette sitten osaa runkata miestä nautinnollisesti, silloin harvoin sitä saatte kokeilla? Runkkaminen on tekniikkalaji, ja Zen Mestariksi tulee vain kovalla ja sinnikäällä harjoitelulla. Hyvännäkäiset siivilinaisten kanssa on  suikkarissa tullut mieleen, että mitähän tämä daami on oikein tekevinään.

Luulen et itse olen kyllä päässyt harjoittelemaan ihan kohtalaisen paljon kys. taitoa. ja miehet kyllä siitä pitävät 😘 Siviilinaisia kannattaa varmaan haastatella petikumppaneiden määrästä niin voi vähän arvioida sen perusteella onko sitä kokemusta tarpeeksi 🤣🙈
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8962
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #30 : Huhtikuu 26, 2020, 14:48:51 »
Tämä voidaan ratkaista kaksintaistelussa. Waterman ja Pimu tulkaa runkkaamaan minua. Pistän kahvit tippumaan.
Why so fragile?

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #31 : Huhtikuu 26, 2020, 15:15:02 »
Lifti, Lord Nelsonin kysymyksestä tuli mieleeni, että mikä on SE oikea tapa runkata miestä?  ::) ;D  ;D

Pyydän jo etukäteen anteeksi, kun vastaan ketjuun, jossa pyydetään vastausta Liftiltä. Selväntääkseni nikkiäni, joka muuttui kun menin naimisiin sekä Tampereen komeimman(omasta mielestään) eli Firemanin kanssa ja Lappeenrannan komeimman(omasta mielstään) Lprmanin kanssa. Siksi tyttönimeni Lord Nelsonin jouduin vaihtamaan vesimieheen, eivät maistraatissa hyväksyneet muuta. Molemmat raukkikset jättivät minut, koska olin liian suvakki persuksi ja liian persu suvakiksi.  :'(

Nyt paljasta tarkoin varjellun salaisuuden. Toivottavasti Pimu sinulla on kynä ja paperia valmiina, nimittäin tämä viesti saattaa tuhoutua sen luettuasi.

Oikea tapa runkata miestä, on hitaasti ja hellästi; eli vedetään kuvittellistta lipputangon lippua(esinahkaa) ylös ja alas. Ei voimalla eikä liian nopeasti, kuten niin monet naiset tekevät. Runkkaus ei ole voimalaji vaan tekniikkalaji. 

Myös suikkarista tulee tuhat kertaa nautinnollisemman, kun sen suuhoidon ohessa tekee toisella kädellä pientä ja huomaatonta ylös-alas liikettä.     

No mutta, eihän tässä ollut mitään uutta. Minä niin odottelin et sieltä tulisi jotain kikkakolmosia 😁😜

Vai ei ole uutta.No kerro mulle sitten miksi te naiset ette sitten osaa runkata miestä nautinnollisesti, silloin harvoin sitä saatte kokeilla? Runkkaminen on tekniikkalaji, ja Zen Mestariksi tulee vain kovalla ja sinnikäällä harjoitelulla. Hyvännäkäiset siivilinaisten kanssa on  suikkarissa tullut mieleen, että mitähän tämä daami on oikein tekevinään.

Luulen et itse olen kyllä päässyt harjoittelemaan ihan kohtalaisen paljon kys. taitoa. ja miehet kyllä siitä pitävät 😘 Siviilinaisia kannattaa varmaan haastatella petikumppaneiden määrästä niin voi vähän arvioida sen perusteella onko sitä kokemusta tarpeeksi 🤣🙈

Oletkohan sittenkään tarpeeksi kokenut, vähän epäilen. Vain yksi palveluntarjoaja on todella taitava runkkaaja, kun ottaa suihin. Yhdistelmä on niin maaginen, ettei sitä voi koskaan olla hehkuttamatta liikaa.   

Siiviilinaiset valehtelevat aina ja suurentelevat miesjuttujaan. Ja kysely aikaisempien seksikumppanien määrästä tulkitaan helposti mustasukkaisuudeksi, joten ei maksa vaivaa kysellä. Vaikka on käyty Päriisissä ja Milänossa, nähty Sergiot, Giovannit ja Emalianit, mutta ei silti osata samaan aikaisesti runkata ja ottaa suihin taitavasti. Ei edes silloin, kun nainen on ollut oikein kunnon jakorasia, joka jakanut pillua ympäri kaupunkia kaikille. Seksikokemusten määrä ei tee naisesta hyvää runkkaria. Runkkaus on seksissä kuin pieni mauste sopassa, jonka puutetta ei aina huomaa, jos ei kokenut Cocki. Tai siitä viitsi mainita, koska kumppani saattaisi pahoittaa mielen ja sitten ei saisi seksiä ollenkaan. Se on tabu.   

Ehdotan, että käyt sukupuolen vaihdosleikkauksessa. Sen jälkeen ahkerasti ja tunnollisesti, harjoittelet monta kertaa päivässä ja alat etsimään miehistä G-pistettäsi. Kun olet kehittynyt vuosien kovalla ja periksiantamattomalla työllä pro-runkkariksi, käyt uudestaan sukupuolen vaihdosleikkauksessa. Sitten ymmärrät, mitä tarkoitan.  ::)       
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 26, 2020, 15:25:56 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #32 : Huhtikuu 26, 2020, 15:31:41 »
Kukaan nainen! Edes ammatti huora ei ole veivannut tattia niin ahkerasti, kuin me miehet varhaisteini iästä asti. Totuushan on, että mies tuntee parhaiten oman mulkkunsa ja sen mistä se pitää. ;D Naiset voivat kyllä halutessaan oppia tämän tatin vatkaamisen jalon taidon ja saada arvostusta taitavana runkkaajana. Tämä ei kuitenkaan pois sulje sitä, etteikö naisen  tekemä runkkaus-suikkari kombo olisi 100x parempi kuin omin käsin onneen, yksin kotisohvalla toteutettu onanaatio.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #33 : Huhtikuu 26, 2020, 15:38:43 »
Kukaan nainen! Edes ammatti huora ei ole veivannut tattia niin ahkerasti, kuin me miehet varhaisteini iästä asti.


Mä en pistäisi päätäni pantiksi tuosta, joillakin naisilla voi olla hyvinkin empiiristä osaamista penisten käsittelystä.....  ;D :o

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #34 : Huhtikuu 26, 2020, 16:24:44 »
Ron Jeremy taisi joskus nuorempana olla sen verran notkea, että kykeni ottamaan itseltään suihin. Saattaa viedä viedä voiton tässä kisassa...

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #35 : Huhtikuu 26, 2020, 16:27:38 »
^ Puolen metrin kulkikin saatoit auttaa asiaa ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8962
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #36 : Huhtikuu 26, 2020, 17:06:54 »
Tämä voidaan ratkaista kaksintaistelussa. Waterman ja Pimu tulkaa runkkaamaan minua. Pistän kahvit tippumaan.

Onneksi Letsmenoks tuli. Oli kyllä hyvä! Toi maidonkin tullessaan.
Why so fragile?

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #37 : Toukokuu 19, 2020, 23:43:27 »
Tämä voidaan ratkaista kaksintaistelussa. Waterman ja Pimu tulkaa runkkaamaan minua. Pistän kahvit tippumaan.

Sopii mulle. Olen suorastaan pelottavassa kisakunnossa. Kestän kevyesti kolmetoista erää. Pimu, et kai vain aio jänistää tässä skabassa?  Olen jo matkalla Liftille, kerran kahvi lupasi tarjota.
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #38 : Toukokuu 20, 2020, 06:05:48 »
Pimu ei kerkee tänään, sillä on kiire  :-* ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #39 : Toukokuu 20, 2020, 07:06:30 »
Pimu ei kerkee tänään, sillä on kiire  :-* ;D

^Tarkoitin tietenkin lupasi tarjota kahvit...korjauksena ylläolevaan.

Lifti ei avannut ovea.  >:( En tiedä missä Lifti asuu, mutta varmuuden vuoksi soittelin koko kaikki avoinna oleva pk-seudun ja Tampereen lähiöiden kerrostalojen ovikellot läpi, mutta tulos oli suutari. Hänkin suositteli ostamaan uudet kengät.   

Ettei vaan valmentaja Venla anna siellä viime hetken ohjeita, hio tekniikkaa, ja jotenkin minusta tuntuu, että siellä yritetetään epärehellisen keinoin pelata aikaa, koska kisakuntoni todella kova, vaatimattomasti sanottuna.   
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"