Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kysy Liftiltä  (Luettu 49324 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Kysy Liftiltä
« : Tammikuu 03, 2020, 00:03:48 »
Kiitos Loordi ajatuksesta, mäkin oon kaivannut tätä ketjua.
Itseasiassa mä oon ollu ihan hukassa enkä oo osannut tehdä mitään kun en oo voinu kysyy Liftiltä.
Mutta nyt se helpottaa!

Rakas Lifti, mikä olisi hyvä tapa ilmaista miehelle että sen parransänki on liian piikikäs ja mä sellaista mun simpukkani kimppuun päästä?

PS. Tää ei ollut kokkauskysymys.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa pe 19.4.!

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5029
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #1 : Tammikuu 03, 2020, 06:15:57 »
Hyvä ketju!

- Sitä piti lähteä Liftiltä kysymään kun tuo Joulukin meni ja tuli soitettua Aattona pianoa enempi kuin kotitarpeeksi vaadittaessa - että olisko sitä meikäläinen niinkun ahneen kirjoissa jos pyytäisi pari ryyppyä siitä hyvästä kun ottavat ne muutkin trinkkejä lastensa nukkumaan mentyä..? - Piti soittaa enste niitä vitt... Kauneimpia Lasten Joululauluja ja myöhemmin paria typerää (omasta mielestäni) blues-kappaletta että ihmiset viihtyisi. Viinan tippaa ei tarjottu, mehua ja kinkkua vaan ja siitä minä mieleni kyllä pahoitin. - Isävainaa osas ottaa aina huikat ja viihdyttää sitä "toisen puolen rupusakkia" ja varastaa shoun mutta ei taitu meikäläiseltä ennää montaa kertaa moinen. - Että jos tähän niinkun ensi Joulua (taikka mieluummin jo Juhannusta) silmällä pitäen saisi asiantuntijan neuvoa niin kiitollisia oltaisiin. - Mahotonta tämmönen touhu että ihmistä näin syrjitään vaikka pullo olisi ollut itelläkin piilossa vaan enpä juonut taikka nurkan takana käynyt. Kiitos!
- Olli Kuhta

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #2 : Tammikuu 03, 2020, 06:40:40 »
Rakas Lifti (ei siis homolla tavalla, vaan miehekkäällä latinorakastajan tavalla)!

Jos vedän esinahan taaksepäin, putoaako terskani lattialle?

Nim. Keskiyön tumputtaja
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #3 : Tammikuu 03, 2020, 18:13:46 »
Heiiih, täähän on klassikon paluu.
Lifti, mikä on paras pleikka peli?

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #4 : Tammikuu 03, 2020, 18:44:51 »
tervo
olen tuossa miettinyt, onko tuo vito vähän neitimäinen. voiko sillä karvaperse ajaa.
tietty, ei se kerta homoksi tee mutta..
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #5 : Tammikuu 03, 2020, 22:17:00 »
Parahin Lifti,

Nyt täytyy ensimmäissenä tunnustaa että oon kateellinen sulle. Sinun tapasi unohtaa romantiikka ja turhat lepertelyt ja mennä heti itse asiaan on minulle outo asia. Minä en osaa millään tarttua neitok.... eikun siis narttuja niskasta ja tunkea nakkiani kurkkuun, minä en osaa panna näitä palvelun... eikun siis huoria niin että korttelin päässäkin kuullaan kuinka Lissu saa kyrpää ja kunnolla. Sinä osaat. Siispä: miten minusta voisi tulla kuin sinä? Miten vapautan sisäisen luolamieheni? Vai olenko tuomittu lepertelemään neitosille ja kiehnäämään kyljessä kuin mikäkin puudeli? Onko minulla toivoa saavuttaa todellinen Miehuus?
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #6 : Tammikuu 03, 2020, 23:02:39 »
Arvoisa Lifti,

Miksi naiset eivät osaa runkata miestä, vaikka olisivat alan ammattilaisia? :'( Tämä on usein viimeinen keino, joka kaivetaan Pandoran lippaasta, jos uraani ei halkea(kts.Eput Suomi-ilmiö)

Ja Venlalle kerran langan aloitti: Miksi tavallisten naisten poskeen otto on vähän niin ja näin? Eikö nuoret naiset enää kuivaharjoittele elintärkeitä taitoja, joilla pidetään aviomies onnellisena?

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #7 : Tammikuu 04, 2020, 00:14:10 »
Lifti, Lord Nelsonin kysymyksestä tuli mieleeni, että mikä on SE oikea tapa runkata miestä?  ::) ;D  ;D
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #8 : Tammikuu 04, 2020, 11:39:44 »
Kiitos Loordi ajatuksesta, mäkin oon kaivannut tätä ketjua.
Itseasiassa mä oon ollu ihan hukassa enkä oo osannut tehdä mitään kun en oo voinu kysyy Liftiltä.
Mutta nyt se helpottaa!

Rakas Lifti, mikä olisi hyvä tapa ilmaista miehelle että sen parransänki on liian piikikäs ja mä sellaista mun simpukkani kimppuun päästä?

PS. Tää ei ollut kokkauskysymys.

Minäkih olen ollut ihan hukassa ilman tätä ketjua. Meni koko kesä klaukkalan koirapuistossa. Syksyllä emännyt sitten väsyivät esitelmöintiini ja antoivot porttikiellon.

Meni hetki että ymmärsin kysymyksen...mulla oli tuossa tosiaan kattilat, pannut, viinit ja pippurit esillä. Sitten rupes pillua tekee mieli jolloin se toinen aivosoluistani aktivoitui ja siitä ajatus sitten lähti.

Kyllä suora tapa on paras ja suomalaisista miehistä tuollaisen palautteen kykenee vastaanottamaan 5%. Loput rupeaa itkemään ja siinä äidin roolissa kun joudut hyysäämään niin voi ne simpukan tarjoilut unohtaa. Kuka nyt aikuisen vauvan haluaa jalkojen väliin.

Ei se suora tapa sit kuitenkaan...olen vähän ruosteessa. Mitenkäs ne naiset aina mun kohdalla toimikaan. Viimeks sain vuonna 2009...VALEHTELE VENLA, VALEHTELE. Toimii aina! Katsot sitä könsikästä suoraan silmiin ja valehtelet. Sanot "olet sitten niin komea ilman tuota parransänkeä. Pillu kostuu pelkästä ajatuksesta"

Se ukko painaa muna suorana sheivaamaan turpaansa. Sitten simpukka nokan eteen ja nautiskelet!
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #9 : Tammikuu 04, 2020, 11:53:15 »
Hyvä ketju!

- Sitä piti lähteä Liftiltä kysymään kun tuo Joulukin meni ja tuli soitettua Aattona pianoa enempi kuin kotitarpeeksi vaadittaessa - että olisko sitä meikäläinen niinkun ahneen kirjoissa jos pyytäisi pari ryyppyä siitä hyvästä kun ottavat ne muutkin trinkkejä lastensa nukkumaan mentyä..? - Piti soittaa enste niitä vitt... Kauneimpia Lasten Joululauluja ja myöhemmin paria typerää (omasta mielestäni) blues-kappaletta että ihmiset viihtyisi. Viinan tippaa ei tarjottu, mehua ja kinkkua vaan ja siitä minä mieleni kyllä pahoitin. - Isävainaa osas ottaa aina huikat ja viihdyttää sitä "toisen puolen rupusakkia" ja varastaa shoun mutta ei taitu meikäläiseltä ennää montaa kertaa moinen. - Että jos tähän niinkun ensi Joulua (taikka mieluummin jo Juhannusta) silmällä pitäen saisi asiantuntijan neuvoa niin kiitollisia oltaisiin. - Mahotonta tämmönen touhu että ihmistä näin syrjitään vaikka pullo olisi ollut itelläkin piilossa vaan enpä juonut taikka nurkan takana käynyt. Kiitos!
- Olli Kuhta

Jostain syystä ne pitää sinua raittiina miehenä ja tämä pitää korjata. Juhannuksena kun pimputtelet pianoa niin otat itse kappaleiden välissä huikkaa ja vittuilet silleen salakavalasti. Mutiset "nykyään pitää omat viinat olla" "joulunakin jouduin jotain kuivaa piparia mupeltamaan ja lasten mehukatit juomaan"

Ensi jouluna saat sitten soitella pianoa kännissä.

Kyllähän sun ihmisoikeuksia on loukattu! Kuka saatana joululauluja selvinpäin kestää saati soittaa.
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #10 : Tammikuu 04, 2020, 11:59:02 »
Rakas Lifti (ei siis homolla tavalla, vaan miehekkäällä latinorakastajan tavalla)!

Jos vedän esinahan taaksepäin, putoaako terskani lattialle?

Nim. Keskiyön tumputtaja

Jos et ole kymmeneen vuoteen pessyt esan alta niin juusto on syövyttänyt jo niin pahasti että putoaa. Jos olet kuten minä että peset 5v välein niin ei sulla mitään hätää ole.

Mutta eihän sulla hyvä mies mitään esinahkaa ole! Sinähän olet pesunkestävä Juutalainen. Sun heppi teurastettiin joulujuhlissa vai oliko se rippijuhlissa.
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #11 : Tammikuu 04, 2020, 12:04:42 »
Heiiih, täähän on klassikon paluu.
Lifti, mikä on paras pleikka peli?

Ps1: Final Fantasy 7

Ps2: Suikoden V

Ps3: Demon's Souls

Ps4: Bloodborne, Dark Souls 3 tai game awardsin voittaja - Sekiro shadow die twice.
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #12 : Tammikuu 04, 2020, 12:06:44 »
tervo
olen tuossa miettinyt, onko tuo vito vähän neitimäinen. voiko sillä karvaperse ajaa.
tietty, ei se kerta homoksi tee mutta..

Rene, ajele perskarvat ja lopeta miettiminen.

Tulee halvemmaksi ajaa perseestä karvat kun lähteä autokauppaan.
Why so fragile?

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #13 : Tammikuu 04, 2020, 14:48:20 »
Sitä mietin, että menenkö tipattoman ja synnittömän tammikuun kunniaksi kaljalle, syömään kunnon aterian pitkän kaavan mukaan vai huoriin. Vai teenkö nuo kaikki?
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #14 : Huhtikuu 05, 2020, 14:16:22 »
Parahin Lifti,

Nyt täytyy ensimmäissenä tunnustaa että oon kateellinen sulle. Sinun tapasi unohtaa romantiikka ja turhat lepertelyt ja mennä heti itse asiaan on minulle outo asia. Minä en osaa millään tarttua neitok.... eikun siis narttuja niskasta ja tunkea nakkiani kurkkuun, minä en osaa panna näitä palvelun... eikun siis huoria niin että korttelin päässäkin kuullaan kuinka Lissu saa kyrpää ja kunnolla. Sinä osaat. Siispä: miten minusta voisi tulla kuin sinä? Miten vapautan sisäisen luolamieheni? Vai olenko tuomittu lepertelemään neitosille ja kiehnäämään kyljessä kuin mikäkin puudeli? Onko minulla toivoa saavuttaa todellinen Miehuus?

Rakas Juutas,

This comes a bottom of my heart - mitä nöyrin anteeksipyyntöni että olet joutunut odottamaan vastaustani. Mutta toisaalta miksi edes pyydän anteeksi, vittu mä olen Lifti ja siirrän kaiken vastuun sinulle. Itseasiassa kaikki on sinun syytäsi. Mitä vittua sinä ajattelit kun menit sanomaan että olet kateellinen minulle! Se nousi heti huppuun! Ostin kokaiinia ja sähkökitaran. Panin laatuperseita, Timoa ja Paulia. Vallloitin maapallon (huoneiston 1A). Okei, okei, tottakai annan anteeksi. Loppupeleissä minusta tuli todella menestynyt diileri ja multa saa paskapaperirullan 20€/rulla.

(Vitun idiootit! Lopettakaa se vitun hamstraaminen. Paskapaperi, really! Olisko jotain tärkeämpääkin?)

Palatakseni rakas Juutas sinuun ja miljooniin "miehiin" tässä maailmassa jotka yrittävät, ihan ymmärrettävistä syistä muuntautua takaisin mieheksi, Liftiksi. Mielestäni et ole ollenkaan toivoton tapaus. Nykyajan mies on alempana kuin soijapojat. Nykyajan mies ei uskalla edes internetissä, tor verkon takaa/nimimerkin takaa, kasvottomana, identeettittömänä, sanoa asioita suoraan. Yritetään rivien välistä ja samalla vihjaillaan jollakin helvetin tatamille. Saatana, munattomia simppejä koko porukka!

Juutas, susta tehdään mies. Juutas, naiset joutuu istumaan pyyhken päälle kun katsot heitä. Huomen aamulla aloitat harjoitukset.

1.Pistä akka töihin ja ota lopputili - sulla on parempaakin tekemistä. Pelaat jätkien kanssa korttia ja juot kaljaa.

2. Nainen on yksinkertainen otus ja helppo pitää kurissa - sillä sekunnilla kun akka mäkättää tai aloittaa puhumaan tunteista. Nussit sen heti pystyyn siihen paikkaan. Se oppii tosi nopeasti tavoille kun teet tämän citimarketin kassajonossa. Se ymmärtää että olet totaalinen luolamies ja samalla häpeää kuinka koko kaupunki näki miten kyrvän kipeä narttu se on.

3. Harjaa penistäsi joka aamu peilin edessä ja toista tuhat kertaa - hyvä poika
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #15 : Huhtikuu 05, 2020, 14:26:27 »
Lifti, Lord Nelsonin kysymyksestä tuli mieleeni, että mikä on SE oikea tapa runkata miestä?  ::) ;D  ;D

Muistan että kirjoitin tästä ketjun keltaisille sivuille. Kulutin kirjoittamiseen elämästäni 2 tuntia ja kiitokseksi joku onneton tunari loukkaantui ja ketju poistettiin. Joten "ilman mitään taka ajatuksia" voin tehdä kotikäyntejä ja näyttää. Mä tiedän että nuoria naisia saattaa vähän ujostuttaa mutta opetustuokion jälkeen penikseeni saa koskea ja samalla saa kertoa vaikka kuumimmat kokkausvinkit.
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #16 : Huhtikuu 05, 2020, 14:28:04 »
Sitä mietin, että menenkö tipattoman ja synnittömän tammikuun kunniaksi kaljalle, syömään kunnon aterian pitkän kaavan mukaan vai huoriin. Vai teenkö nuo kaikki?

Jos olet tähän asti odottanut niin ota triplana tuo kaikki!!!
Why so fragile?

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3985
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #17 : Huhtikuu 05, 2020, 16:17:07 »
Missä Lifti luurasi pari kuukautta?
Saitin Bud Spencer

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #18 : Huhtikuu 05, 2020, 17:49:49 »
Missä Lifti luurasi pari kuukautta?

Liftiä ei ole näkynyt pariin kuukauteen. Yhteys tuohon temmeltävään pikkupoikaan, tuohon sokerihumalassa pyörivään sisäiseen lapseen on ollut kadoksissa. Olen sellaisessa elämäntilanteessa että joudun olemaan aikuinen ja mikään ei ole niin vastenmielistä. Jos vielä tänne tulisin vakamielisenä ottamaan kantaa politiika ketjuun niin lähtölaskenta alkaisi sillä sekunilla.

Mutta pikkuhiljaa pääsen tässä laskemaan mieleni vapaalle ja toteuttamaan Jeesuksen oppeja - autuaita ovat lapsenmieliset (luultavasti keksin tuon itse erään happotripin aikana)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 05, 2020, 17:51:44 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kysy Liftiltä
« Vastaus #19 : Huhtikuu 05, 2020, 19:47:12 »
Lifti, Lord Nelsonin kysymyksestä tuli mieleeni, että mikä on SE oikea tapa runkata miestä?  ::) ;D  ;D

Pyydän jo etukäteen anteeksi, kun vastaan ketjuun, jossa pyydetään vastausta Liftiltä. Selväntääkseni nikkiäni, joka muuttui kun menin naimisiin sekä Tampereen komeimman(omasta mielestään) eli Firemanin kanssa ja Lappeenrannan komeimman(omasta mielstään) Lprmanin kanssa. Siksi tyttönimeni Lord Nelsonin jouduin vaihtamaan vesimieheen, eivät maistraatissa hyväksyneet muuta. Molemmat raukkikset jättivät minut, koska olin liian suvakki persuksi ja liian persu suvakiksi.  :'(

Nyt paljasta tarkoin varjellun salaisuuden. Toivottavasti Pimu sinulla on kynä ja paperia valmiina, nimittäin tämä viesti saattaa tuhoutua sen luettuasi.

Oikea tapa runkata miestä, on hitaasti ja hellästi; eli vedetään kuvittellistta lipputangon lippua(esinahkaa) ylös ja alas. Ei voimalla eikä liian nopeasti, kuten niin monet naiset tekevät. Runkkaus ei ole voimalaji vaan tekniikkalaji. 

Myös suikkarista tulee tuhat kertaa nautinnollisemman, kun sen suuhoidon ohessa tekee toisella kädellä pientä ja huomaatonta ylös-alas liikettä.       
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"