Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Löydöksiä uudelta forkalta  (Luettu 22974 kertaa)

Poissa Lyn

  • Full Member
  • Viestejä: 115
  • * Kelpo kaveri
Vs: Löydöksiä uudelta forkalta
« Vastaus #40 : Heinäkuu 20, 2019, 21:55:18 »
Kiitos lemmikkikukka, enpä sitten pääse niitä jakelemaan 😢

Poissa Vieras0021

  • Full Member
  • Viestejä: 139
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Löydöksiä uudelta forkalta
« Vastaus #41 : Heinäkuu 21, 2019, 17:43:17 »
Täällä lienee aikaisemminkin ollut esillä eli puhelimen chromesta ylhäältä valikosta saa valittua Tietokonesivusto.
Sen jälkeen repukat näkyy.

Poissa Vieras0021

  • Full Member
  • Viestejä: 139
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Löydöksiä uudelta forkalta
« Vastaus #42 : Heinäkuu 25, 2019, 00:02:04 »
Annoin vahingossa miinusta, nakkisormi, hetken kirosin ja painoin plussaa. Korjasi antamani miinuksen antamalla kaksi plussaa peräjälkeen.
Eli jos epäilet osuneesi miinukseen, paina plussaa, joko korjaa tilanteen tai kertoo ettet voi antaa enempiä plussia...

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Löydöksiä uudelta forkalta
« Vastaus #43 : Syyskuu 29, 2019, 09:04:14 »
Hyvä toiminto täällä on tuo ilmoitus kun kirjoittaa viestiä ja joku kerkeää laittaa viestin sillä aikaa niin kerkeää reagoimaan eikä tarvitse turhia editoida jälkeenpäin.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Löydöksiä uudelta forkalta
« Vastaus #44 : Syyskuu 29, 2019, 10:41:11 »
Löysin äänestystoiminnon. Se olisi parempi jos siinä voisi olla useampikin kysymys ja niihin vastausvaihtoehdot.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Löydöksiä uudelta forkalta
« Vastaus #45 : Tammikuu 28, 2020, 20:09:03 »
Mobiiliselaamista helpottaa, kun ruksii asetuksistä kohdan jossa käyttäjien avattaret ja sigut saa pois näkyvistä.

Poissa Jupe74

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: Löydöksiä uudelta forkalta
« Vastaus #46 : Helmikuu 06, 2020, 20:24:41 »
Venla kirjoitti tosin jo 25.6. seuraavasti:
Mutta mä löysin jo profiilialbumit!
Ois kiva jos ne olisi jotenkin ehkä vielä näkyvämmin profiilissa esillä, mutta yhtä kaikki. Ekat perse- ja tissikuvat saatu ladattua.
Voisitteko antaa vinkkiä uudelle "tyhmälle" turskalle mistä nuo profiilialbumit löytyy.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Löydöksiä uudelta forkalta
« Vastaus #47 : Helmikuu 06, 2020, 20:33:46 »
^
Jokaisen profiili sivulla on vasemmalla linkki ko. profiiliin albumiin. Joillakin sihteereillä on jopa signaturessaan linkki sinne...

 
Amator

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Löydöksiä uudelta forkalta
« Vastaus #48 : Helmikuu 06, 2020, 22:54:40 »
^
Jokaisen profiili sivulla on vasemmalla linkki ko. profiiliin albumiin. Joillakin sihteereillä on jopa signaturessaan linkki sinne...

Niin joillakin on ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Jormaaho

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Löydöksiä uudelta forkalta
« Vastaus #49 : Helmikuu 27, 2020, 21:56:48 »
^
Jokaisen profiili sivulla on vasemmalla linkki ko. profiiliin albumiin. Joillakin sihteereillä on jopa signaturessaan linkki sinne...

Niin joillakin on ;D

Miksi kultainen venla -kuvasi eivät ole albumissa mukana? voitko laittaa ne sinne? Ei tarvitse vanhan pomppia ketjusta toiseen etsintäretkillä.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Löydöksiä uudelta forkalta
« Vastaus #50 : Helmikuu 28, 2020, 15:32:26 »

Miksi kultainen venla -kuvasi eivät ole albumissa mukana? voitko laittaa ne sinne? Ei tarvitse vanhan pomppia ketjusta toiseen etsintäretkillä.

:)
Nuo Kultainen Venla kuvat on olleet hyvinkin toivottuja, mutta Kultainen Venla on kausituote, ja ilmaantuu esille vain tuossa tammikuun alkupuolella - ehkä ensi vuonna lisää...  :-*
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 637
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Löydöksiä uudelta forkalta
« Vastaus #51 : Helmikuu 28, 2020, 20:40:30 »
Olen käynnyt "hyvissä naisissa" jo 50 vuosikymmenellä (tosin 2020-luvun tähänastinen "hyvä nainen" oli transu), mutta en vieläkään ole saanut Elämäntyön Kultaista Venlaa.

Tosin mahdollisuus lähellä oli tosi lähellä ensi viikon tiistaina, mutta työnantajani pilasi tämän mahdollisuuden.

Mutta olen varma, että onnistun vielä Kultaisen Venlan tavoittelussa.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Löydöksiä uudelta forkalta
« Vastaus #52 : Maaliskuu 02, 2020, 23:06:36 »
Olen käynnyt "hyvissä naisissa" jo 50 vuosikymmenellä (tosin 2020-luvun tähänastinen "hyvä nainen" oli transu), mutta en vieläkään ole saanut Elämäntyön Kultaista Venlaa.

Tosin mahdollisuus lähellä oli tosi lähellä ensi viikon tiistaina, mutta työnantajani pilasi tämän mahdollisuuden.

Mutta olen varma, että onnistun vielä Kultaisen Venlan tavoittelussa.

Voi hitsi mulla tuli mieleen tuosta yksi juttu...nyt on aikaa mennyt jo niin kauan ja kun ne kirjoituksetkin jo poissa, niin uskallan ylimalkaisesti mainita.

Ilmeisesti mun luona käynti saattaa kyllä olla sellainen kokemus et se voi saada paatuneenkin turskan lopettaan tän harrastuksen.
Koska olipa kerran eräs aktiivinen pitkänlinjan kirjoittelija turska joka rapsasikin ahkeraan, sit se kävi mulla, ja sen jälkeen luokkaa ainoa postaus oli et maku mennyt koko harrastukseen ja hän taitaa lopettaa nää hommat. Ja sit katosikin kuvioista.
Mä en todellakaan tiedä mitä mä tein, mutta varoittavana esimerkkinä miten Kultaisen Venlan tavanneille voi käydä ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Löydöksiä uudelta forkalta
« Vastaus #53 : Maaliskuu 02, 2020, 23:28:28 »
Olen käynnyt "hyvissä naisissa" jo 50 vuosikymmenellä (tosin 2020-luvun tähänastinen "hyvä nainen" oli transu), mutta en vieläkään ole saanut Elämäntyön Kultaista Venlaa.

Tosin mahdollisuus lähellä oli tosi lähellä ensi viikon tiistaina, mutta työnantajani pilasi tämän mahdollisuuden.

Mutta olen varma, että onnistun vielä Kultaisen Venlan tavoittelussa.

Voi hitsi mulla tuli mieleen tuosta yksi juttu...nyt on aikaa mennyt jo niin kauan ja kun ne kirjoituksetkin jo poissa, niin uskallan ylimalkaisesti mainita.

Ilmeisesti mun luona käynti saattaa kyllä olla sellainen kokemus et se voi saada paatuneenkin turskan lopettaan tän harrastuksen.
Koska olipa kerran eräs aktiivinen pitkänlinjan kirjoittelija turska joka rapsasikin ahkeraan, sit se kävi mulla, ja sen jälkeen luokkaa ainoa postaus oli et maku mennyt koko harrastukseen ja hän taitaa lopettaa nää hommat. Ja sit katosikin kuvioista.
Mä en todellakaan tiedä mitä mä tein, mutta varoittavana esimerkkinä miten Kultaisen Venlan tavanneille voi käydä ;D

Tai ylitit kaikki miehen odotukset: Vihdoinkin täydellinen pano kaikilla mausteilla. Tämän voi kokea vain kerran elämässä. On parempi lopettaa huipulla, kun tyytyä keskinkertaiseen. Ehkä mies tiesi päivänsä olevan luetut ja kun on kerran saanut maistaa Punavuoren herkkua, ei tee mieli yhtään serkkua tai muita naisia, vaikka olisi ollut aikaisemmin himorutsaaja tai muuten vaan iltavilli.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 02, 2020, 23:30:02 kirjoittanut Lord Nelson »

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Löydöksiä uudelta forkalta
« Vastaus #54 : Maaliskuu 02, 2020, 23:33:36 »
Tai ylitit kaikki miehen odotukset: Vihdoinkin täydellinen pano kaikilla mausteilla. Tämän voi kokea vain kerran elämässä. On parempi lopettaa huipulla, kun tyytyä keskinkertaiseen. Ehkä mies tiesi päivänsä olevan luetut ja kun on kerran saanut maistaa Punavuoren herkkua, ei tee mieli yhtään serkkua tai muita naisia, vaikka olisi ollut aikaisemmin himorutsaaja tai muuten vaan iltavilli.

Mä ajattelin et oisin voinut alkaa markkinoimaan sellaista hupakoissa juoksemisesta vierottautumis palvelua - "tapaa Venla ja et halua enää koskaan käydä huorissa" ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Löydöksiä uudelta forkalta
« Vastaus #55 : Maaliskuu 02, 2020, 23:46:34 »
Tai ylitit kaikki miehen odotukset: Vihdoinkin täydellinen pano kaikilla mausteilla. Tämän voi kokea vain kerran elämässä. On parempi lopettaa huipulla, kun tyytyä keskinkertaiseen. Ehkä mies tiesi päivänsä olevan luetut ja kun on kerran saanut maistaa Punavuoren herkkua, ei tee mieli yhtään serkkua tai muita naisia, vaikka olisi ollut aikaisemmin himorutsaaja tai muuten vaan iltavilli.

Mä ajattelin et oisin voinut alkaa markkinoimaan sellaista hupakoissa juoksemisesta vierottautumis palvelua - "tapaa Venla ja et halua enää koskaan käydä huorissa" ;D

 :D :D


Raportoi Bajamaja & Bidee kaksikolle, ja johan alkaa suomenruotsalaisten säätiöiden rahat valua tilillesi vastuullisesta toiminnasta.

Itsekin ajattelin, kun kerran sattui ohari ja tätin ilmoa ei näkynyt enää sen jälkeen missään. Että olisi se varmaan muutenkin lopettanut.  ::)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Löydöksiä uudelta forkalta
« Vastaus #56 : Maaliskuu 03, 2020, 06:45:26 »
..
Mä ajattelin et oisin voinut alkaa markkinoimaan sellaista hupakoissa juoksemisesta vierottautumis palvelua - "tapaa Venla ja et halua enää koskaan käydä huorissa" ;D

Kuuluuko tohon takuu? Jos käykin niin että alkaa tekemään enemmän mieli, niin saa uusinnan ilmaiseksi..?😁😁
Amator

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Löydöksiä uudelta forkalta
« Vastaus #57 : Maaliskuu 03, 2020, 09:56:35 »
^Kjeh Kjeh kjeh😈 Vois olla tavallista vaikeampia narkomaaneja hoidettavana ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 637
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Löydöksiä uudelta forkalta
« Vastaus #58 : Maaliskuu 05, 2020, 21:14:16 »
Olen käynnyt "hyvissä naisissa" jo 50 vuosikymmenellä (tosin 2020-luvun tähänastinen "hyvä nainen" oli transu), mutta en vieläkään ole saanut Elämäntyön Kultaista Venlaa.

Tosin mahdollisuus lähellä oli tosi lähellä ensi viikon tiistaina, mutta työnantajani pilasi tämän mahdollisuuden.

Mutta olen varma, että onnistun vielä Kultaisen Venlan tavoittelussa.

Voi hitsi mulla tuli mieleen tuosta yksi juttu...nyt on aikaa mennyt jo niin kauan ja kun ne kirjoituksetkin jo poissa, niin uskallan ylimalkaisesti mainita.

Ilmeisesti mun luona käynti saattaa kyllä olla sellainen kokemus et se voi saada paatuneenkin turskan lopettaan tän harrastuksen.
Koska olipa kerran eräs aktiivinen pitkänlinjan kirjoittelija turska joka rapsasikin ahkeraan, sit se kävi mulla, ja sen jälkeen luokkaa ainoa postaus oli et maku mennyt koko harrastukseen ja hän taitaa lopettaa nää hommat. Ja sit katosikin kuvioista.
Mä en todellakaan tiedä mitä mä tein, mutta varoittavana esimerkkinä miten Kultaisen Venlan tavanneille voi käydä ;D

En kuitenkaan malta odottaa niin pitkään, että ensi tammikuussa voisin tavoitella Kultaista Venlaa, joten pitää yrittää tavata Hänet jo tänä keväänä ja yrittää sitten kullittaa ihan itse.

Kunhan vaan minun matkat Helsinkiin osuisivat ajankohtaan, jolloin Hän ei ole esimerkiksi Torniossa. Kuten näyttää seuraavan Helsingin retkeni aikaan olevan.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Löydöksiä uudelta forkalta
« Vastaus #59 : Maaliskuu 05, 2020, 21:19:39 »
En kuitenkaan malta odottaa niin pitkään, että ensi tammikuussa voisin tavoitella Kultaista Venlaa, joten pitää yrittää tavata Hänet jo tänä keväänä ja yrittää sitten kullittaa ihan itse.

Kunhan vaan minun matkat Helsinkiin osuisivat ajankohtaan, jolloin Hän ei ole esimerkiksi Torniossa. Kuten näyttää seuraavan Helsingin retkeni aikaan olevan.

Mutta...ajattele torniolaisia, nekin tarttee kullitettavaa Venlaa!
Kyllä mut kiinni saa kun vaan tarpeeksi jahtaa, ja sit en oo pelkästään helppo vaan varma 8)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!