Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

LucyCZ

<< < (2/4) > >>

MestariMerlin:
Itselleni rapsa aiheutti kauhistumisreaktion.. hitto vieköön kun näitä Lucy ottaa päivän aikana vaikkapa viisi putkeen niin voi olla jo aika kullitettu olo. Ja siitä sitten peräti kuusi sataa taskussa.. 🤑

Jos ajattelee itseään vaikkapa mieshuorana niin millaisetkohan fiilikset jäisi kun voimaantuneet tantat kävisivät squirttaamassa suuhun ja naamalle.. ei kyllä vain mitenkään pystyisi vaikka saisi kuun taivaalta..

Makuasia mitä kukin tykkää touhuta mutta tuo naamalle roiskiminen ei itseltä mitenkään luonnistuisi.. tuntuu vain liian halventavalta toiminnalta. Kunnioitan kai sitten naisia liikaa ja taidan olla sellainen naisten kasvattama ja pilaama nynnerö.. mutta minkäs teet..😂

Blain:
Ehkä sun palveluihin mieshuorana ei sit kuuluisi squirttien yms naamalle otto?

Jos/kun noi aktit toteutetaan kummankin suostumuksella, niin so be it.

Naisen kasvattama mäkin olen ja kunnioitan naisia suuresti. Siitä huolimatta mulla on myös tiettyjä fantasioita, mitkä vaativat välillä maksullista seuraa.

Timppa:
Olipa kyllä harvinaisen rivo ja rasvainen rapsa, hyvä! Oletko sattumoisin kirjoitelut ysärillä Jalluun? 😁. Ei vaan Lucyn kasvot ovat kiehtoneet minuakin.

MestariMerlin:
Jep.. en mitenkään moralisoi ja ihmettelen hieman itsekin miten tuli tuosta tarinasta tuollainen reaktio..

Onhan noi omatkin touhut varmaan jonkun mielestä ällöjä..vaikka se että tykkään itseäni huomattavasti nuorempia likkoja käydä tapaamassa. Kielarit ja peppuseksi siihen päälle niin aina vain paranee..😘 Että sellainen tuhma setä.. 😅😅😅

Ohotnik:
Keskitytään informaatioon ja jätetään moralisointi.
Rapsa on tytöstä ihan hyvää tietoa. Jokainen osannee itse arvioida mitä haluaa tehdä.  :drinking:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta